Baptistère, Florence, Italie

Una visita di u San Giovanni Battista

U battistero in Florence hè parti di u Complexe Duomo, chì includenu a Cattidrali di Santa Maria di Fiore è u Campanile . Stòricisti credi chì a custruzione di u battistero, ancu coñecido cum'è Battistero San Giovanni o battistero di San Giovanni, principia in u 1059, facenu un di i più antichi edifizii in Firenzi.

U Baptisterium in octtagone hè cunnisciutu più chè per i so porte di bronze, chì custituiscenu illustrazioni sconciatu in scatuli di scrittura exquisitamente incisa da a Bibbia.

Andrea Pisano hà designatu e porte sud, u primu settore di porte cumissioni à u Baptisterre. I porti del Sud feature 28 reliefs de bronze: i 20 relitti superiuri indican sceni da a vita di San Giovanni Battista e ottu relieve inferjuri cuntenenu rapprisentazione di virtù, cum'è Prudenza è Fortitude. I porti di Pisano sò stati nantu à l'ingrossu sud di u Baptisterariu in u 1336.

Lorenzo Ghiberti è u Baptisterium di Florence

Lorenzo Ghiberti hè u artistu più assuciatu à i portieri di u Baptisterium perchè è u so attellu hà designatu e porte di l'est e porte di l'edifiziu. In u 1401, Ghiberti guadagnau una cuncurrenza per designà e porte nord. U famusu cuncurrenza, prumuvutu da u Gremerti di Lumi di Farnese (Arte di Calimala), pitted Ghiberti contru Filippu Brunelleschi, chì puderia diventà l'architettu di u Duomo. I porti nord sunnu simili à e porte sud di Pisano, perchè stanu 28 pannelli. U top 20 pannelli juru a vita di Ghjesù, da a "Annunciazione" à u "Miracle of Pentecost"; Chì sottu sò ocho pannelli chì facenu i santi Matthew, Mark, Luke, John, Ambrose, Jerome, Gregory è Augustine.

Ghiberti cuminciò à travaglià nantu à e porte da u nordu in u 1403 è sò stati misu à l'induve nordu di u Baptisterariu in 1424.

A causa di u successu di Ghiberti in disignà e porte di u Bautisteria, u Guilde Calimala hà cumandatu per designà e porte est, chì face u Duomo. Sti porti sò stati castati in bronze, parzialamenti tagghiati, è hà pigliatu à Ghiberti 27 anni in cumpetivi.

In fatti, i porte est s'accupavanu a bellezza è l'arti di e porte di u Ghiberti, induve à Michelangelo a chjamate e porte a "Portes di Paradisu". I «Gates of Paradise» cuntenenu quelle 10 pannelli è indetta 10 scritti bìbblici è carattari assai detallati, cumprendi "Adam è Eve in Paradise", "Noe", "Mosè" è "David". I porti di u Paradisu sò stati riferiti à l'ingressu livanti di u battistero in 1452.

Tips per visità u Baptisterariu di Florence

Tutte e rilevenzi attualmente visibile nantu à e porte di u battistero sò copi. L'uriginali, ancu i schezi è mudelli di artisti, sò in u Museo dell'Opera del Duomo.

Mentre pudete inspeccionà i fugliali senza esse acquistendu un bigliettu, deve pagà accettate per vede u grandi inniframentu bella di u Bautisteria. Hè stata dicurata in marmo policromu è a so cupola hè adornada cù mosaicosi d'oru. Arranged in ottu centri cuncreti, i mosaichi crescente dati dettagli sceni da Genesi è u Ghjùnuvu Last, è ancu scènesi da a vita di Ghjesù, Joseph è San Giovanni Battista. L'internu cuntene macari la tumba di Antipope Baldassare Coscia, chì hè statu sculptured da l'artisti Donatello è Michelozzo.

Di sicuru, u Baptisterariu hè statu custruitu per esse più cà un capistu.

Ci sò assai fioriti famusi, cumpresu Dante è i membri di a famiglia Medici, sò battizati quì. In fattu, finu à u XIX sèculu, tutti i cattolici in Firenzi fanu battezi in Battistero San Giovanni.

Situazione: Piazza Duomo in u centru storicu di Firenzi.

Hours: marteddi-sàbbatu, 12,15 p.m. à 7:00 p. Mese, domenichi è primu sàbatu di u mesi 8:30 a.m. à 2:00 p.m., chjude l'1 di ghjennaghju, u domenicu di Pasqua, u 8 di sittembre, u 25 di dicembre

Informazione: Visita u situ web di Battista, o truverà à (0039) 055-2302885

Apertura: 48 oghje passa à u cuntattu di u Duomo sò 15 €.