Galleria dell'Accademia

Cosa vede à l'Accademia in Florence, Italia

A Galleria dell'Accademia, unu di i più grandi musei di Florence , hè a casa di a famosa statua di David da Michelangelo. A cullera hè stata dispunibule nantu à dui piani, cù i so opuri più significati di Michelangelo in u pianore.

Cosa vede nantu à l'Accademia Ground Floor

Galleria dei Prigioni (A Galera di Prisioni ) - Truverete Quattro Prigioni di Michelangelo, chì eranu originalmente sculptured per a tomba di Papa Juliu II.

I Prisioni sò chjamati perchè parevanu pruvate à liberà di u marmuraru induve sò sculpite. Michel'Angiaru murìu prima di pudè rializzà l'opere. Altre opere in questa galleria sò St Matthew de Michelangelo, chì s'assumiglia sìmilià "atapeado" in marmura, è dipinti da i contemporanei di Michelangelo, inclusi Ghirlandaio è Andrea del Sarto.

Tribuna di David -Tribune di David hè un spazi grande, cù un vastu spaziu per i visitori si movenu versu l'estatura statua vicinu à 17 mètge (4 metri) è vedi da ogni angulu. Un 'attellu particularmente notevale chì tenà cura hè a manu diritta di Davìdiu, chì hè vinedata è tensa in u mumentu prima di ciacca a so roccia à Goliat. Ci hè quasi una docena d'opere di l'artisti di u XVI seculu, cum'è Alessandro Allori è Bronzinu, ma sò tutti sò epprinduti da l'òpira maestra di Michelangelo.

Sala del Colosso - Una copia di a Ripesta di Giugologna di i Sabbini, chì ghjera in Loggia dei Lanzi vicinu à a Piazza della Signoria , si situeghja in u centru di questa stanza, mentre chì circundanu sò documenti di pittura di i maestri di u 15 è 16 sèculu, Filippino Lippi , Pietro Perugino, Lorenzo di Credi, Benozzo Gozzoli, Sandro Botticelli, è altri.

Sala di Giotto - L'influente pittore di u seculu XIV Giotto è a so scola, particularmente Bernardo Daddi è Taddeo Gaddi, sò rapprisentati in questa stanza cù petite pittura religiosa, cumpresa a Crucifixion di Daddi.

Sala del Duecento e di Primu Trecentu -Capinu à a Sala di Giotto hè una stanza cù parechji più antichi di Toscana.

I dipinti religiosi datanu trà u 1240 è u 1340 è palesanu ritratti illuminati di a Madonna, Santi, è un particularment encantador L'Albero della Vita (à l'arbore di a vita) da Pacino di Buonaguida.

Sala di Giovanni da Milano è di l'Orcagna - In u listessu area da u Giotto è Duducciu / Trecentu, sta galleria cuntene retaglie di Giovanni da Milano è i fratelli di Cione, nclusa Nardo di Cione è Andrea di Cione, cunnisciutu ancu Andrea Orcagna (archangel), chì u travagliu hè ancu in u Duomo .

Salone dell'Ottocento -Pittura è sculture da u XIX sèculu sò nantu à a visualizazione quì, includendu una grande cullizzioni di ghiaccia casts da Lorenzo Bartolini.

Dipartimentu di Strumenti Musicale - Questa petite galería cuntene in centu 50 strumenti musicali da i cullezzione privati ​​di u Granducatu toscane è i Medici. I strumenti venenu da u Conservatori Cherubini di Firenze è includenu frà una viola è un viulinu cuncepimentu è tocatu da u grande Stradivariu.

Ciò chì vede in u Top Floor di l'Accademia

Sala del Tardo Trecentu I è II -Estu duas camere nantu à u top floor di l'Accademia sò cumposti di parechji dicini di retaculi da u tardu 14 è iniziu 15 seculu. I seguenti include una Pieta di Giovanni da Milano; è Annunziata da u Cimitoriu è Carpenteri Guild, chì hà avutu acquistatu Orsanmichele; è un retable in cullabura di u Anunciazione.

Sala di Lorenzo Monaco -Approximately una docena dipinti per Lorenzo Monaco, un monacu / artista Camaldolese, sò esposti in questa stanza, cum'è l'òpere di Gherardo Starnina, Agnolo Gaddi, è uni pochi altri chì anu influinzati da l'altru gòticu Internaziunale.

Sala del Gotico Internazionalÿ- U stile gòticu internaziunale cuntinua in u spaziu adiacente, cù dipinti da Giovanni Toscani, Bicci di Lorenzo, Maestru di Sant'Ivo, è altri.