Piazza, signoria, Florence, Italie

A Profile of Piazza più famosa di Firenze

A Piazza della Signoria hè quelna cumpresa trà a squadra più impurtante . In u core di a cità, duminatu da u palcuscenicu - u Palazzo Vecchio - è skimmed da una uccisu di a Galería Uffizi , a piazza della Signoria hè u postu di primu locu in Florence per i locali è i turisti. Parechji concerti, fieri è manifestazioni sò stati in Piazza della Signoria in tuttu l'annu.

A piazza più famosa di Florence hà accuminciata a piglià forma in a mità di u seculu finale à u 13 ° dopu chì i Guelfi vittirè à i Ghibellini per u cuntrollu di a cità.

A forma di L's piazza è a mancanza di uniformità di i so edifici circundante hè u risultatu di i Guelphs chì sanu assai di i palazzi di i so rivali. A piazza vene u so nomu da u Palazzu Vechju, chì u nomu originale hè u Palazzo della Signoria.

Statue di Piazza Della Signoria

E numarosi statue chjamati da parechji artisti fiorini più famusi scrivanu a chiazza è a Loggia di Lanzi adiacente, chì serve com'è una scultura gialla d'altezza. Quasi tutti i statui situati nantu à a chiazza anu copii; l'uriginali sò stati cambiati interni, cumpresu à u Palazzo Vecchio è u Bargello per a prisirvazioni. A scola famosa più famosa di a piazza hè una copia di David di Michelangelo (l'uriginale hè in a Accademia ), chì si pò esse attentu fora di u Palazzo Vecchio. L'altri sculture in u quadru include Baccio Bandinelli, Heraculi è Cacus, duie stati di Giambologna - l'estatua equestra di u Grand Duke Cosimo I è a Ripesta di una Sabine - è u Perseus è Medusa di Cellini.

À u centru di a piazza hè a funtana di Nettuno designatu da Ammanati.

A Bonfire di Vanities

In più di l'statue è l'edifizii chì cercanu, Piazza della Signoria hè quiz anu più notu cum'è u situ di l'infamous Bonfire of the Vanities de 1497, durante ellu chì seguitori di u radicu misticanu dominicananu Savonarola burned thousands of objects (libri, quadri, strumenti musicali , etc.) mischinu sinful.

Un annu dopu, dopu agneghjanu l'intrusioni di u papa, u Savonarola stessu hè statu cunnannatu a muriri in una bonfire simili. Una plica nantu à a piazza della Signora marca u locu duv'è l'eseguzione publica hà fattu u 23 di maiu 1498.