Panorama di i disastri naturali in u Perù

Una varietà di periculi naturali succèghjanu in u Perù, unipochi di quali sò limitati à una sola di e persone e trè repertorii geografici principali di l' altri mentre chì altri si trovanu in tuttu u paese. A regione Andina, in particulare, dice Anthony Oliver-Smith in L'Angry Earth , hà "sempre statu una regione propensa di risorse di u mondu".

Per a maiò parte di i viaghjatori, sti riscoli sò improbabuli di pruvucari qualchì problema seriu. Pudete venerà qualchì ritagli di viaghju causata per inundazioni è espansioni di u mondu di u mondu di l 'altru, soprattuttu se viaghja in Peruviu in busu, ma u risicu di ferita o pessimu hè minimu.

In certe volte, un grande disastru pò diri à disruptione vastu è, in i pezzi più sferenti, a perdita di vita - una situazione chì pò esse esaggirata da l'estatus di u Perù como un paese di paese di paese. Sicondu Young and León in Perigenti naturali in u Perù , "Vulnerabilità in u Perù pere periculi naturali hè amplificatu da a miseria è da una disconnection entre chì a scienza predica o quale a praticà".

I seguenti riscoli naturali sò i più cumuni in u Perù è sò normalment ligati à climatologia o geulugia. Parechji si sò oghji à pocu è pocu pocu dopu un altru periculatu, cumu un terramotu chì porta à una serie di espansioni.