Dove si trova in Firenze

Da fine articulu è artighjanali à u cuuperu è l'oru, Florence hè un destinazione ideale per u clienti rinforzu. I seguenti sò parechje idee d'induve andà per cumprà u megliu chì Florence ha di prupone.

High Fashion è Mainstream Shopping in Firenze

Se si circate per haute couture modes, cum'è Gucci, Pucci, o Ferragamo (l'ultimi dui designi ci sò nativu à Florence), tombuleghja intornu à e carrughji di Via Tornabuoni, Via della Vigna Nuova è Via dei Calzaiuoli .

Sti strati in u distrittu di Santa Maria Novella trovanu cù l'ultime moda di i più grandi disinfestori italiani è internazionale.

Per a vestimenta, uttini di casa, è altri articuli à aiutu à i semplici morti, vi cuntà e shop à e carrughji di a Piazza della Repubblica, cum'è in Via Calimala. Quì trovi numri dittagghi cum'è Zara è i magazzini cum'è Rinascente.

Mercati di l'arragno e antichi in Firenze

I mercati di l'alti sò cumune in tutta a Firenze, cù u più famosu chì sò i vinditori in u circa u Mercatu Centrale in u distrittu San Lorenzo. Dint'à u mercatu, truvate postuli fantastichi in vendita, vendi carni, casgi, olivi, pani, è unipochi bè ghjorni à cumpagnie una cistella di picnic. Venditori di u vestitu, artighjianu di u pelle, ceramica, etc., residenu in l'altri fora di u mercatu.

U Mercatu Nuovo, vicinu à u Ponte Vecchio, hè un altru locu per circà di scatuli di cuncurrenze è trinchezzi turistici.

Nantu à l'Arno, Piazza Santo Spirito hè u locu per andà per pruduce è altre provizioni, in più di vendita è accessori, antichi, joye, ceramica è più di più. U mercatu di i prudutti hè apertu ghjornu, cumendu u domu. Un arti è articuli hè allora u sicondu domenicu di u mesi. Più distanti da a pista turistiche, un ghjornu simpriccu (marti) travaglia in u Parco delle Cascine.

U mercatu hè chock-a-block cù vinditori - circa 300 - vendenu robba, ropa, utensili di casa, antichi è più. Per una experience more local - è prubabilmente un bargain di bonu - Cascine Market hè una bona scumessa.

Articuli Figurattivi Florentine

In più di designer duds è vintage finds, Florence hè una grande cità à quale l'acquistà rigali unichi. Per cartuccia stampata bella, visitate Zecchi (Via dello Studio 19r) o Il Papiro (Piazza del Duomo 24r) in u vicinu San Giovanni.

I prudutti di ghjuvete pò esse avutu in tutta a cità, ma u Cisterciu di Santa Croce, in u cloister di a chiesa di Santa Croce, hè u locu più famosu per truvà l'articuli di coghju, da i ghiaccera è di i bandiera per i marcelli. N'àutra chiesa in a quale pudete truvà un dulce souvenir hè Santa Maria Novella, induve hè un arzillu chì hè stata creatu perfume è u mischju arumaticu da u 13u seculu.

Ouro è un articulu classicu spessu cercata in Florence, a più di solitu per u so associu tradiziunale cù u Ponte Vecchio. Traversu u ponte famusu di Firenze, è vedi vendenti d'oreri chì stanu à ogni latu. Sia u doru quì hè una bargain ùn ci hè chjaru, ma pudete truvate ghjunti d'alta qualità, unica, aranelli, braccialetti, vigili, anelli è più.