Una storia di e Fiji Isole

U primu auropeu à visità u spaziu era l'espluratori Olandese Abel Tasman in u 1643. U navigatore inglesi James Cook rinviò ancu in l'area in u 1774. L'individuu più accunciatu cumu cun u "scuperta" di Fiji era di u Captain William Bligh, chì partiu à Fiji in u 1789 è u 1792 seguenti u mutineru in u HMS Bounty .

U XIX hè un periodu di grand trasteu in l'isuli di Fiji.

I primi Europeani à sbarcate in Fiji era natturinu i marinaghji è cunflitti fugitivo di i culonni penali in Australia. À mezu à u centru di u seculu, ghjunghjenu i missionesi in l'isuli è hà imbarcatu à a cunversione di u populu Fijian à u Cristianesimu.

Questi anni avianu marcatu da prutezione pulitica sanguinosa per u putere di i capiggii Fijian rivali. U più impurtanti di questi dirigenti era Ratu Seru Cakobau, u capu primariu di Viti Levu orientali. In u 1854 Cakobau divintò u primu capu Fidjiu per accettà u Cristianesi.

Anni di a guerra tribale fineru in u 1865, quandu una confederazione di reguli nativu fù stabilitu è ​​a prima Custituzione Fiji hè statu raffinata è firmata da setti capi indipendenti di Fiji. Cakobau fu elettu prisidenti dopu dui anni in una fila, ma a confederazione hà cullassatu quandu u so capu rivali, un capu di Tonga, chiamava Ma'afu, circate a presidenza in u 1867.

U disturbamentu pulitichi è a inestabilitati si seguenu, chì a influenza orientali cuntinuavanu à cresce.

In u 1871, cù sustegnu di l'appressu à l'Europeu 2000 in Fiji, Cakobau era statu proclamatu re è un guvernu naziunale era furmatu in Levuka. U so guvernu, in ogni modu, hà avutu parechje prublemi è ùn era micca bè ricivutu. U 10 di uttùviru, 1874, dopu una reunione di i capi più putenziali, Fiji hè statu cessatu unilatale à u Regnu Unitu.

Regola Inglesa

U primu guvernatore di Fiji hè statu Sir Arthur Gordon. Li pulìtichi di Sir Arthur anu stabilitu l'urganisimu per una bona parte di i Fiji chì esiste oghje. In un tentativu di cunservà a ghjente è a cultura di Fiji, Sir Arthur ipprojbiu a vendita di terra Fijian à non-Fijiani. Hà succorsu ancu un sistema di amministrazione nativu limitata chì permette à i fiori nattivi partianu in i so affari. Un cumparu di capi hè statu furmatu per avè cunsulutu à u guvernu in e materii chì tocca à i pirsiani.

In un esforu per favurizà u sviluppu ecunomicu, Sir Arthur hà riprisentatu un sistema di piantagione à l'isuli di Fiji. Avia prima spirantità cun un sistema di piantazione com'è guvernatore di Trinitati e Mauritius. U guvernu invitò à u Coloniale Australiale di Sugar Refining Company per aperta operazioni in Fiji, chì hà in 1882. A cumpagnia hà operatu in Fiji finu à 1973.

Per furnisce u travagliu nativu non-nativu per a piantazioni, u guvernu hà guardatu à a culunia di a culunia indiana. Da 1789 à u 1916, più di 60.000 indi vìnniru purtati à Fidji cum'è indentured labor. Oghje, i discendenti di queste oghja cumpone un 44% da a pupulazione di Fiji. Native Fijians ponu accade à u 51% di a pupulazione.

U restu sò chini, europeani, è altri Pacific Islander.

Da a fini di u 1800 à u 1960, Fiji hà mantendu una società racially dividita, spicialmente in terms of political representation. Fijiani, indiani è europeani tutti eletti o nominati i so rapprisentanu propiu à u cunzigislativu legislativu.

Independence è Turmoil

I mudelli di l'indipendenza di i 1960ini ùn scappò micca di l'isuli Fijian. Mentre i tempi di dumandesi l'autogovernu sò stati risistuti, i negoziazioni in Fiji è in Londra eventualmente purtonu indipindenza pulitica tutale di u Fiji u 10 ottobre di u 1974.

Anzianu anni di a nova repubblica cuntinuau di vede un guvernu racially dividutu, cù l'Alianza Alliance ruling dominata da fiori nati. A pressione da numerosi fonti internu è esterni partennu di a furmazione di u Partitu Laborista in 1985, chì, in una coalition with the predominantly Indian Federation Party, vittatu l'elezzione di u 1987.

Fiji, ma pudia micca fà mancassi u passatu razziamente divisu. U novu guvernu era subitu in un colpu militari. Dopu un periodu di negociazione è di turbulenza civili, un guvernu civile volta in u putere in u 1992 in una nova custituzzione ponderatu pesu à favore di a majore nativa.

A prissioni interna è internazionale, in ogni modu, hà purtatu à u appuntamentu di una comissione indipendente in u 1996. Questa comissioni recommandé una nova custituzione nova chì era aduttata un annu dopu. Sta custituzione foru di u ricunniscenza di l'interessità minoritaria è hà stabilitu un ministru di multipartitariu.

Mahendra Chaudhry hè ghjuridutu cum'è Primu Ministru, è diventò u primu Ministru Indo-Fijian di Fiji. Sfurtunatamente, un novu rigulu civili era durable.

U 19 di maghju, 2000, ungheri di l'armata di elite è i pistole militanti racialisti dirigiti da u ghjurnalettu George Speight aghjunna u putere cù u sustegnu di u Gran Cunsigliu di Chiefs, una assemblea un elettu di i capi tradiziunale di a tarra. Chaudry è u so armariu fossu presa in parte per parechjimi setti ghjorni.

A crisa di u 2000 hè stata finita da l'interventu di u capu di u cummandante militari Frank Bainimarama, un fijianu nativu. Per via di cunsiquenza, Chaudry era furzatu da dimissione. Speight fù stata eventualmente arrestata per i tariffi di tradimentu. Laisenia Qarase, ancu una Fijian indigena era elettu dopu u primu ministru.

Dopu à settimane di tensione è minacci di un colpu, l'esercitu fiisianu, dopu à u cumandimu di u Commodore Frank Bainimarama, hà assicuratu u putere à u marti 5 di dicembre di u 2006 in un colpu sfondate. Bainimarama dispunì u Primu Ministru Qarase è hà assumutu i putenzi di u presidente di u presidente Ratu Josefa Iloilo cù a prumessa chì ellu puderia torna u putere à Iloilo è un novu guvernu civile chjamatu.

Mentre chì Bainimarama è Qarase sò Fijians natives, u colpu era apparentemente incurchede da questi di Qarase chì anu avutu avutu l'àutri fìgini nattivi à u detrimentu di e minurità, in particulari i indiani etnique. Bainimarama s'oposintò di sti propositi com'è ingiusu à e minurità. Cum'è CNN informava "U militar hè ingeratu à un muvimentu di guvernu per intruduce una urdinaria chì dà l'amnestia à quelli chì participanu à u coup di u 2000. Uppu hè opposta à dui duminii chì Bainimarama dice favurite ingiustamenti favuruti indigeneviani indipindenti in diritti di a terra nantu à a minurità indiana étnica ".

L'elezzioni generale hà fattu u 17 di settembre di u 2014. Partitu Fiji Fiore di Bainimarama vincìu cun 59,2% di u votu, è l'alizzione hè cunsideratu credibile da un gruppu di observatori internaziunali da l'Australia, l'India è l'Indonesia.

Visità di Fiji Avà

Malgradu a so storia di disturbu puliticu è raciale, annantu quasi 3500 anni, l'isuli di Fiji anu statu un destinazione turistiche forte . Ci sò tanti boni ragiò per pattimu i vostri visi . L'isula sò chini di tanti tradizzioni è i costi . Hè impurtante, ancu chì i visitori seguenu u codice di vestitu è ​​l'etichetta appruvati .

I Persuniani di Fiji sò cunnisciuti cum'è qualchì di i più amichevuli è ospitorii di qualchi di l'isuli in u Pacificu Sud. Mentre i isulani ùn anu da nant'à parechje tematiche, sò universali in u so ricunniscenza di l'impurtanza di u cumerciu turisticu in u futuru di l'isula. In fattu, perchè u turismu hà patitu cum'è u risultatu di l'intramura di l'ultimi anni, bargains favurèvuli eccellenti sò dispunibili. Per i viaggiaturi chì vulissiru scappari di u gran numaru di turisteri chì spessu si trovani in altrò in u Pacificu Sudicu, Fiji hè un destinazione perfetta.

In u 2000 avianu quasi 300.000 visitori in l'isuli di Fiji. Mentre chì l'isuli sò unipochi di i destinazioni di vacanze più famigliali per i citadini di l'Australia è u Novità Zealandu, più di 60 000 visitatori anu arrivatu ancu di i Stati Uniti è u Canada.

Rissorse in linea

Numerosa risorse sò dispunibili in linea per aiutà in a planificazione di vacanze in l'isuli di Fiji. Prospettivi visitatori anu visitate u situ web ufficiale di u Fiji Visitors Bureau induve puderete registrare per a lista di a mailing list cù promozioni cibo è specials. U Fiji Times offri un cuntestu eccessivu di u clima puliticu correnti in l'isuli.

Mentre l'Inglesi remplissioni a lingua ufficiale di Fiji, a lingua nativa Fijian hè cunservata è largamente parlata. Cusì, quandu visitate u Fiji, ùn vi maravigghiate chì quandu viaghja à voi è dice "bula ( mbula )" chì significa "ciao" è "vinaka vaka levu" (vee naka vaka layvoo) apprezzamentu per a vostra decisione di visità u so paese.