Fascinante Tradizzioni Fiji

Queste l'attività di vena sturla furnisce una visione di a vita Fijian locale.

Unu di i raghjetti più ghjuchi per visità u Fiji - sempre da u sole, u mare è a sabbia hè a ricchezza di i riti insulées è a reverenza per cerimonii tradiziunali. I paesi di Fiji sò caliu è di benvitendu è vi anu da parte di u so patrimoniu culturale. Eccu cinque manere di fà accussì:

Cerimony Yaqona

Yaqona , più comunemente chjamata kava , hè u travagliu cerimonale tradiziunale di Fiji. Hè custituitu da e raghys razzii di una pianta pimentu lucali mistata cù l'acqua è hè cunsumata da una cunceta di coconut communale in una ceremonia chì i visitanti sò invitati à participà.

Sia in un paese lucale o in u vostru situ turisticu, avete da esse dumandatu à pusà nantu à u paviu in un cercolu chì u kava hè preparatu in a tina di tanoa . Allora, cum'è e vostre servitori di Fidji rimettichi chant è clap, ogni persona in u circhiu hè invitatu à chjudarà di a castagna di Kava . Kava hà un u soffru sedante (Fijiani chjamanu relaxazione) è i vostri labbre e lingua si sentenu un pocu entristatu, com'è s'iddu eranu sfilati da Novocaine topica.

Meke

Assicuratevi micca di scurdà quella tradizioni di canzone è danza, chì ci conta a legenda di l'isuli in una serie di balli-da suave è gentile à u forte è warrior-like. U meke hè cumpostu da i musichi, chì ghjucanu à i gongs, i pappelli di bambù è di i tamburi, cum'è chant è clap, è ballarini, vestiti cù ferries di ferries è guerrie di fiori, chì reenact miti, stori d'amore è battesi epici.

A festa di Lovo

Questu pratice Fijian tradiziunali hè preparatu in un forru mudernu chjamatu lovo .

In parechji mane, hè cum'è una New England clambake-salvo l'ingredienti sò diffirenti. In un foro grande, Fijiani pusendu lignu è e pedi largu, grande è calore e pedi finu à chì sò culori rossi. Puderete sguassà a boscera restante è si sparghje e pedi finu à ch'elli sò chini. Allora u zucchero, u puddaru, u pesce, i zati, cassava è taro, hè strappatu in foglie di banana è pusendu, primi più grandi, nantu à i petri calde.

Hè rive cù più bassava di banana, zucchini di coconutto è saccu di saccheghje di terra, è hè stata abbandunata per cocchi per duie ori.

Cerimoniu di Sfogliu

Stu ritu anticu Fijian, cù urighjini nantu à l'isula di Beqa, induve a legenda dice chì a capacità era dada da un diu à a tribù Sawau, hè issa eseguitu per i visitanti. Tradizziunamenti, i caminanti di u focu anu osservatu duie tabùtu rifinitu duie settimani prima di un caminu di u focu: Ùn si ponu micca avutu cuncettate cù e donne è ùn ponu micca manghjatu coconutane. Failure to do so pò esse rimoche à i cumbuglii severi. Quandu hè u tempu di esercitu, i caminavanu ghjuchèghjanu un schedariu unicu à un fogghiu di pedi rossi pi qualchi metri in longu, è, stupendu, i so pedi sò indautulati.

A visita in paese

In certi isuli, pudete esse invitatu à visità un paese lucale ( koro ) per vede ciò chì a vita di u ghjornu hè cum'è per Fijiani. Se tenete una oppurtunità di fà è ci sò invettati à scuntate u capu di u paese, avete bisognu di cumprà una piccula cantina di kava (circa a mità di quilo) per prisintà cum'è una veduta (donu). Avarete vistutu modestly (senza camisole o cimitoriu di cisterna, senza cuddler o fiorite di u ghjornu di rinfriscà è senza cappelli) o cumprà i vostri patti cù un sulu (un Fiduciutu sarong) è seguitate u prutocolu comu indicatu da u Fijian chì site invitatu.

Inoltre, rinfriscà i vostri pienzi di calza prima di trascèntanu è di casa o di custruzzione, è sempre cun pericone parlante.