All About the "Bula:" Saluti in Fiji

Quandu u paese in Fiji è sò stati primati accolti cù a salutazione " Bula! " (Pronomi boo-lah!), Sincerate chì avete arrivatu in un locu spéciale. U populu Fijian sò immensamenti calienti è amici è anu amatu per esse l'amuri di a vita è a so veru ospitalità cun infittivi, entusiasmu è omnipresente "Bulas!"

Cum'è a parolla hawaiiana, a bula in veru havi una varietà di significati è utilisazione: u so significatu literale hè "vita", è quandu s'utilice com a salutazione implica esioni per una bona salute continuita (u salutu ufficiale ufficiale hè "Ni sa bula vinaka" "vulendu a felicità è a bona salute", ma hè casi sempre scurciatu à a simple " bula ").

Bula hè ancu usatu cum'è una benedizzione quandu qualchissia starnutì. Hè una di sti motti comu grazie in Italianu, assai in spagnulu è bitte in Tedesco chì stanu cun voi. Quandu u tempu chì abandate Fiji, avete sèntu "Bula!" cintinanu di e volte vi ritruvate è diceranu à l'amichi è a famiglia chì ùn sò micca idee ciò chì parolle.

Altri Fijian Locuzioni chì pudete necessariu

Ancu l'inglese è una di e lingue ufficiale di l'isula di Fiji, sapendu un pocu di a lingua lucali pudete un veru longu per a migliurà a qualità di e vostre vacanze à u paradisu tropicale. Cumu l'altru in u mondu, quelli di u locu diventeranu chì hà avutu u tempu d'amparate di a so cultura prima di vultà in u so paese di origine.

Aghja cù bula , ci sò parechje in altri frasi cumuni chì avete sapianu quandu visitanu Fiji, cumprese u " sa bula vinaka " formale , chì hè solu usatu cum'è salottu accoglie (unlike bula , chì hè intruduble).

" Vinaka ", ancu s'ellu hè aduprà per significheghjani qualcosa cosa, pò ancu esse usata cum'è una manera di dicerà "ringrazialli", è pudete ancu scuritate cusì à " naka " quandu avete da dà grazie per un servitu ricevutu in Fiji, è si vo site extra grate, pudete aduprà "vinaka vaka levu," chì significa "vi ringraziarle assai".

"Moce" (pronunzia moth-eh) hè a parolla fijiana per "addiu", mentri "yadra" hè un salottu di a matina, "kerekere" hè utilizatu per significà "per piace", "vacava tiko" significa "quantu sì", è "au domoni iko" significa "I love you" (romantically) mentre "au lomani iko" hè un modu più familiale di dì a stessa.

"Io" (pronounced ee-oh) significa "sì" mentre "sega" hè "no" è "sega la nega" hè una di e più famosa phrases in Fijian a vita perchè significa, cum'è "Hakuna Matata" di " Lion King "," nisuna preoccupazioni ", chì ghjè un di l'ethos maiò di a cultura di Fiji. In fattu, una di i frachi più inglesi più famosa in l'isula hè "inutile, senza passione!"

Quandu si tratta di piglià infurmazioni, avete ancu vulintà di sapè chì " dabe ira " significa à pusà à pusà mentre " tucake " significa aghjustà , è se ti senti à sente alcuni qualchì dice " lako mai ke " elli cum'è a frase significa "venite quì" mentre "mai kana" significa "come and eat".