L'Isula Exotica di Tahiti, cunnisciuta dinò (è amate) cum'è Polynesia francese

Quale isula di Polinesia francese hè u vostru paradisu privatu?

Tahiti hè un True Bucket-List Destination

Tahiti, also known as French Polynesia, hè un Top Ten destinazione di destinazione di lussu. Hè una leggenda in u viaghju di u livellu, un locu chì deveru andà. Tahiti hè tantu tranquillu è romantica chì più di a mità di i visitori sò parechje di miele.

Sta nazione parlante in francese si componi di 130 isuli. Circa 20 d'elli sò ingannati per u turismu, cù vols regulares è / o ferries, alberghi, restauratori, butteghe è e cose da fà.

Viaghjatori internaziunali à Polynésie française volanu à l'isula principale di Tahiti, normalment via Air Tahiti Nui, chì ghjugatta micca voli stati da LAX.

Arcuni visitanti si sò in Tahiti, chì hè a più urbanizata di tutti l'isuli. Ma a maiò passanu una o dui noite nantu à Tahiti è dopu viaghjanu à l'altri isulani più calmanti.
Tuttu l'isuli di Tahiti aghjunghje l'attitudine restituata di a polizia francesa, bellezza exuberante è aiguamarine.

Staying in a bungalow overwater in Tahiti hè u celu. Quessi sò l'alloghji hotele di signatura di Tahiti, è cum'è privatu è indulgente quantu sonanu. Questi chjappi chjappi incunchedu di i piazzi, è raffigurata nantu à a laguna, cù scaldini righinu in u turchese-hued, l'acqua profonda d'altri, è i piazze in ligna cù i bungalows è a purtalla à l'insalati hoteli in l'isule adjudente.

Ogni aliva di l'isuli di Tahiti hà a so propria pirsunalità. Vede chì unu canta u cantu di a sirena per voi.

Tahiti hè l'isula principale di Polinesia francese è a casa di a vita di u paese, Papeete. Stàpi nantu à l'Isula di Tahiti sò settdu nantu à a costa custiata di Papeete, ma a maiò sò un cabine. Questa metropole tropicale prupone a nightlife, restaurants è musei.

= Papeete'sr u mercatu mununale hè una visita obligata chì offre un cuntinuu shopping per i vostri souvenirs Tahiti: gardenia-scented monoi d' oliu bellezza, pappà tailandese, cunchiglia è articuli in pezzi, è perli negri tailandese neguzi.

(I ghjorni in Joelle, specializate in perli di prezzu altru, anu aghjustatu vicinu). Leghjite più nantu à Papeete nantu à l'isula di Tahiti.

Moorea, l'isula faciule, di fàccia di Ricerca di u Polinésia Francesa, hè visibile da Papeete, è avete acquistatu in un passaghju di ferry di meza ora. Ma i paesi di Moorea sò stati riturnati à l'isula di l'Isula.

Oghji à fà in Moorea: paghe un scooter à circunnavigate a costa di l'isula di 37 chilometri; piglià un tatuu in un salottu isulanu (i tatuati sò originati per Polynesiani);
Admire the view and selfie your head off at the Belvedere lookout point, which showscases the famous Bali Hai mountain. I visitanti di u Moorea pò stà in un nùmmuru di resorts di luxe cum'è Sofitel Ia Ora Moorea.

Bora Bora js L'isula più romantica di a polinesia francesa, hà abbitatu un paisaje di soedu: e grandi platti, una laguna turca è i muntagni cunghji nantu à i carpeted junghji, alla lorded over by volcanic peaks. Calling King Kong!

Bora Bora prupone una doccia di centri di lussu serenu cumpresu Quattru Stazioni Resort Bora Bora, cunnisciutu per luna di miele divina; San Regis Bora Bora Resort, cun un focus culinario; e Bora Bora Pearl Resort.

Taha'a, "Islande Vanilla" di a Polinéia Francesa, hè casa di i piantazioni di vellula chì perfumi l'isula sana cù u so spezia brilla. L'isula hà abitata ancu l'ùltimu Relais & Châteaux di a Polinésia Francesa, Le Taha'a Private Island Resort and Spa.

Dopu qualchì pocu minuti (o vapeur) di Le Taha'a hè unu di i siti di snorkeling più cilibrati di u mondu, u Jardinu di Coral, un canali stretta chì quellu chì tira in una junghale di formazioni corale neon-hued.

Diversi parechji isule g spentdite sò visitati da i ghjorni chì sò in l'isuli più grande di Tahiti. Rangiroa ùn hè precisamente una isula, ma l'atolone di coralli vicinu à u corpu di u mondu, un colpu di 240 motus , o mini-isuli Risultatu: Rangiroa hè un destinazione di trofè per diving, snorkeling, o truvà a vostra felicità di a spiaghja. Alloghji abbitate quì tendenu à quiet guest houses.

Furia Huahine ("donna pregonente" in Polynesian) hè nutatu per a marae di pittura maltisa di u Paese di Polinesia Francese , i plataformi ceremoniali tribali. Oghje, l'addevi di l'isulani in l'addee in i chjusi bianchi rossi, ma pescavanu ancora, in inginuabili, trappuli di crescita cumminata da i so antenati.

I hotels Huahine tendenu à i stati petite, semplici è familiari.

Raiatea equipada di l'Aerodrome hà una strada rocca nantu à i spiaghjani. Sta isula entreprenza ha divinutu a capitale naziunale di a Polynesian Polynesian, induva iate di yacht privati. (Quite uni pochi pò esse stati chersi, cumpletu cù l'equipaggiu è u coccu.) Raiatea prumessa carreciti pavimentati per l'archeghju è a scooter, un centru cummirciali di u mercagou di navigazione è e cose perle per visita. I periculi perli di Raiatea, pussibule di i agricultori perli di l'isula, piacere cunsule per i computti.

L'Isuli Marquesi di Polinesia francese sò l'isulani più remessi in a Terra. Un volu di trè volu di Papeete, sò visitati principalamenti da passageri crucero in crucchiere crucchiere.

Quelli chì sò quistercette Isole Marchesi ricchezza altri dramaticamenti di u Pacificu in u scogliu di roccia, morta di foglie chì ghjera làscenu à l'alba è a sera. Strapping Isole Marquesani sò vintu di i guerrei feroci è sò orgogliosi da a so cultura. Anu rianimatu l'arti tradiziunali cum'è spear-carving, tatuaggi, è criannu i porchi nativu nativu è i cavalli Marquesan. Affitti di ospiti di Marquesi include dui hoteli di Pearl Lodge è numerosi posidenzi famigliali. Saperne più nantu à e Isole Marchesi di Polpa Polinesia Francesa.

Una volta di pocu volu da Tahiti, Tetiaroa hè una semi-isula privata sottumessa à u cartulare di u turismu da Marlon Brando, chì filmò u 1961 classic, Mutiny on the Bounty, quì. Brandu cadiu in amore cù una di l'attrici Tahiti è cù Tahiti, è hà compru l'isula. Abrà un hotel chì era in moda per parechji anni. Un novu serviziu chjamatu u Brandu apertu in u 2015 cù 35 bungalows da l'acqua è pricazioni inclusivi.

L'antica storia di Tetioroa hè intigratu. Era pussidia, cum'è a maiò parte di l'isula, da a famiglia reale di Tahiti. A fini di u 1800, u rè dava l'isula à u dentista d'a famiglia di a famiglia in lignu di pagà a so legenda. Oghje, tutte di Tetioroa hè un santuariu salvatariu apertu per i ghjurnandori è à i clienti di Brando.

Per aiutà ellu hà sceltu l'isula di u sognu in Polinesia Francese, cuntrole a pagina di u Visita Tahiti.