Marae: i siti sagrati di Tahiti

Ritorna u passatu in queste tempii polinesi antichi.

Alcune di i lochi mistichi in Tahiti sò nantu à a terra: a marae di pietra (tempii) chì l'antichi Polynesiani custruìanu sagru, è i Tahitini moderni sò sempre oghje. Mentre chì i Polinesi ùn anu sempre valore u mare, è per a maiò parte di i turistici oghji Tahiti hè tutte e so grandi lagune blu, hè a terra chì dette a chjave per a bona parte di a so festa culturale.

A megghiu modu di capiscenu a cultura antica polinesia hè di visità una marae , Avà, a maiò parte di marae sò solu pilastri di petri, ma prima di l'arrivata di l'auropei in u 18u seculu, eranu u centru di l'attivita soċjali, politica è religiosa, sacrifiziu.

Per amparà più nantu à sti pratichi antichi, avete un viaghju per una marae cù una guida locale. Eccu alcuna puntualità storica è una lista di parechji marae di vede:

U Marae in Tahitian Culture

I polinesi antichi foru politeistichi, chì significhevanu cresce in parechji dii è viaghjanu à issi tempii per furtificà à sti dii è dumandanu di influenzà l'avvenimenti cum'è a qualità di e so vindite o vittori contru i nemici. Solu à una marae pò avè i deuses ( atua in Tahitian ) esse chjamati à a terra per i sacrificadori ( tahu'a ) per incorpori ieddi sculpted è dà l'omini " mana ", a forza divina respunsabile di a salute, a fertilità è più. Solu i dimoni puderanu furnisce u mana , è cusì ci deve esse chjamatu regularmente via ritardi di u priestu, è questu puderia solu fà à una marae .

I rituali marai invucassanu l'offerazioni à i dii, cum'è Mana hè statu solu dapoi à cambià d'una altra cosa. Siccomu i più boni rigali intristraru generosità (pesce assai, vittoria in battaglia) da i dii, u rigalu maiori era quellu di carne umana.

U sacrificiu umanu era praticatu in sti circustanzi specifiche à a marae di u capi distrettu.

Marae Design

A marae cuntene di una curretta rectangularia di rocci è basi di coralli cù un altare ( ahu ) di pedichi vertichi intornu. A marae hè circundatu da un pianu di petra chjucca rocca, issa invechja in più.

Dove visita un Marae

Puderete truvà u marau in tutta l'isula, ma i più significati sò u Taputapuatea marae in Raiatea, cunzidutu u più impurtante in l'Isule Societies, a "cuna" di a civilisazione polinesia è a spia da quale poveru i navigatori polinisi à stallà altri isuli in u Pacificu Sud; Matairea Rahi marae in Huahine, dedicatu à Tane, u principale di l'isula; è l'Arahurahu marae in Tahiti , chì hè stata restaurazione è hè utilizata per a reentruazione di cerimonii antichi durante i celebrazioni di danza Heiva Nui di u lugliu.

L'autoru

Donna Heiderstadt hè un scrittore è scrittore freelance in autore chì hè stesu a so vita perseguite a so passioni principalità: scrivite è espluranu u mondu.