Museo Maya de Cancun

Visitatori à l'abitudine pupulari di Cancun sò inveci di circà à piacè à u sole nantu à i boni pochi di città di Cancun , ma assai sìanu felice di sapè chì in a so visita anu ancu pudendu apre l'antica civilizazione Maya chì si sviluppau in l'area. Apertu à u publicu in u Novembre 2012, u museu Maya hè situatu in u cori di a zona hotele Cancun. In più di un museu, ci hè un locu archeologicu, chjamatu San Miguelito, nantu à sti razze (chì stendi nantu à 85 000 metru quadru).

À u museu è Esibiti

U museu si trova in un edifiziu biancu mudernu cù grandi vitrine chì hè statu creatu da l'architettu mexicà Alberto García Lascurain. Trè pilastri bianchi fatti di dilicati patti fiori chì rapprisentanu a vegetazione di l'aria pusendu à una funtana à l'intrata à u museu. Chisti sò designati da Jan Hendrix, un artista nascit in Olandese chì hà campatu è travagliatu in Messico per più di trenta anni. In u pianu di u museu, truvate a casetta di u bilettu è a zona di verificatu di sguassà; avete da esse dumandatu à abbandunà qualsiasi sacchetti chì ùn sò micca permessi in u museu. Ci hè ancu una cafeteria nantu à stu livellu, è i giardini cù i camini chì purtanu à u situ archeologicu.

I salotti di l'esposizione sò situati nantu à u second floor, accede à l'elevatori (u museu hè accessìbile di a rotazioni). Hè stati elevati à 30 piedi di u livellu di u mari per prutege a cullezzione in casu d'inundazioni. Ci hè trè stazioni, duie chì sò permanente è una chì hè utilizata per espunieri temporale.

A cullizzioni cumpleta di u museu cuntene più di 3500 piezzu, ma solu una dicimata di a cullezione hè in presentazione in questa (quasi 320 pezzi).

U primu salottu hè dedicatu à l'archeulugia di l'statu di Quintana Roo è presenta a ghjustu l'ordine cronologicu. Unu di l'aspettu più notuali di a cullezzione si trova, i restos skeletali di La Mujer de las Palmas ("A donna di i palme") è una replicata di u cuntestu in u quali anu statu scupertu.

Hè cresce chì anu visitu in l'area di circa 10.000 à 12.000 anni fa è i so restigghi si trovanu in u cenote di Palmas vicinu à Tulum in 2002.

U secunzu hall hè dedicatu à a cultura Maya cum'è un sanu è cumprendi una triscia truvata in altre à l'estea di Messico: in addition to Quintana Roo, u Mundu Maya cumprà i stati di u Messianu di Chiapas, Tabasco, Campeche è Yucatan, è stende in Guatemala, Belice , El Salvador è parte di Honduras. Una rèplica di u Monti 6 da u situ di Tortuguero in Tabasco hè particularmente interessante, perchè sta stela hè stata aduprata com'è evidenza per qualcosa di e teori di ciò chì succidiri a fini di u calendariu di u conte in 2012.

U terzu salone exhibisce temporale è vera spessu.

U Llocu Archeologicu San Miguelito:

Dopu avè visitau u museu, rinviate finu à u livellu di u livellu è seguità a strada chì porta à u situ archeologicu San Miguelito. Questu hè cunsideratu un situ pianu, ma hè sensu una maravigliosa piacevule per truvà quellu oasi verdu di 1000 metri quadri di a juntaggini cù stati mitulòggichi chì guverna à una varietà di strutture antichi in u mità di a zona hotelera di Cancun. Maia hà abitatu u situ di più di 800 anni, finu à l'arrivu di i cunquistadori spagnoli (circa 1250 à 1550 AC).

U situ cuntene quarchi 40 strutture, chì quattru sò aperti à u publicu, a più grande hè una pirámide di 26 pèsti in altizza. U locu ideale di San Miguelito, nantu à a costa di u Mari di u Caribe è vicinu à a laguna Nichupté, facilitava a participazione di i so residenti in l'anticu sistema di u magganu è hà permessu di usà a rotonda in u luguna, u focu è u mangiru.

Situazione, Infurmazione è Cunmentu di Cunnessione

U Museo Maya di Cancun hè situatu à Km 16.5 in a Zona Hoteli, à l'uccasi di l'Omni Cancun, u Mayan Royal è a Grand Oasis Cancun resorts. Hè facilmente accessibile cù taxi o un busu publicu da ogni ghjornu in a zona hotelera.

L'ingaghjamentu à u museu hè di 70 pesos (i dati ùn sò micca accettati) è include l'admission à u situ archeologicu San Miguelito.

Verificate u situ web per l'ora più ricenti.