Tuttu Tote à Tortuguitas à Guatemala

Guatemala hè un picculu paese in l'America Centrale chì a maiò parte di noi sapemu per esse a casa à centenari di stunning siti arqueològii Mayan, una cità cusì dilettante è calore (La Antigua) è u fattu chì ci sò tunnellati di muntagni è volcani cuparti di densi boscari è divisu da fiuma chì pudemu scopre.

Chì puderebbe sapè ancu com'è un locu induv'ellu qualchi di l'antichi tradizoni vicini sò sempre practicati, per celebrazione culurite, cum'è a Santa Pasqua o u ghjornu di i morti. O poterò avete intesu chì hè un bonu locu per apre l'Spanish à un bonu prezzu.

Quessi sò tutti veri però anu una regione di u paese chì ùn pare micca assai piacè fate cura, a Costa Pacificaria, principalment due à u fattu chì ùn hà micca platti bianchi, grandi stilii è e tranquillità. Quelli chì anu visitatu sò oghji campagnoli chì cercanu un bonu partitu o viaghjatori chì vulevanu assicurà e so enormi onda.

Una cosa chì ani pocu pirsuni sanu di chì a Costa Pacificu di Guatemala hè ancu u locu nidificante per trè spezii di tortuglie marina. Hè, in fattu, una di e pochi piazze in u mondu chì ricevi tanti spezii. In più, sti tortalli sò impurtante per a prisirvà l'abitati marini.

Hè per quessa un munzeddu di capicucinarii è visitanti si cumincianu à cullà per prutezzione di i nidi da i persone chì piglianu i ova per vende. Ci hè un pocu centu di salvata in a rigioni chì travaglianu dura per incrementà u nùmeru di turtles chì si tornanu ogni annu per fà i ova micca solu nantu à a costa guatemaltina, ma ancu in u restu di a Costa Pacificale di l'America Centrale.

Ma prima avemu saltu è cumincià à parlà di e sfarenti organizzazioni chì facenu stu travagliu è offre un alloghju allungamentu di viaghjà permette à amparà tutte e tartaruga chì puderete esse pudè esse ghjustificatu in casu chì visitate durante a staghjone annantu.