Tutti questi avete cercatu di dumandà un Guardian di u Safari di u Sudafrica

Talemu l'economia, u turismu, è l'impattu lucali di i safari

L'editore di viaghju sustenibile Olivia Balsinger fa pocu avutu u privilegiu di passà u tempu in u Karongwe River Lodge in Sudafrica. A Lughnia hè parte di a Portafocu Carongè, cù i so quattru altre propietate - Kuname River Lodge, u Pazo, u Chisomo Safari Camp è a Casa di Natale privata di Shiduli. Tutti sò situati nantu à u Karungwe Private Game Reserve, à pocu di 45 minuti da u Parcu Naziu di Kruger, a casa di i "Big Five" - ​​leoni, leopardi, buffalo, rinocerossi è elefanti.

U Karongwe River Lodge, cum'è a so propria di u Portfolio, hè cunnisciuta per a so setting tranquillo di u fiume, a cucina Pan African, è i safari di salvezza. I visitori sò rinfriscenu in l'attrezzu di a Reggiunità sottu à l'astru è illuminava u celu è pruvatu l'estensiva selezione di eculta di i cervichi Sudafricani è u vinu. O rinfriscà in piscina è senti baboon mating grunts just feet away. Stu luxu senza fronti in a natura hè ciò chì hà saputu in a so sughjera. Ma avea bisognu di sapè più. Idda decisu à entrevista di Keenan Houareau, Head Ranger à u Karungwe Private Game Reserve.

OB: Perchè l'Àfrica di u Sudafrica cum'è u mondu di u safari è u destinazione?

KH: Pensu chì a ghjustificazione di u raggru ùn averebbe ghjunghje à Sudafrica per a so riserva di safari hè u livellu di prufessionalità è sapientia i nostri guidate pussede. Ci hè chì i rangers anu da passà una numerosa di esercizii di furmazione è prucessi teorichi prima di tocca ancu un veiculu.

I nostri sapienzii cù l'amuri di l'arbulu naturale è a diversità di a fauna è a fauna è a flora in l'Afrique Sudafrica facenu chì ognunu u ghjocu guidà una sperienza unica.

OB: Cosa di e persone chì cumbanu i safari sò più periculate chì bè à l'ambiente naturali?

KH: U turistu ùn avè mai avè sensu chì ponu pateiunà un habitat naturali o animale per l'animali nantu à u safari.

Tutte guagghi o guidati sò bè ​​fugliale nantu à a manera di prevene certu situazioni è assicurendu chì sò sempre esse a guida più etica possible. Rangri amanu u bush da troppu grande per chì u distruggiu, è si farà tuttu ciò chì puderanu per prutege. Hè u nostru sustegnu.

OB: Dunque intesu di voi hè tutta a guida, sempre spotting The Big Five è più. Qual'è l'animali favoritu per spot?

KH: U mo piacevule predilettu per u spaziu serà sempre u leopardo, altrimente chjamatu "ghjustu di l'arbulu". I Leopardi sò una criatura fastidiosa è definidore u più difughi à sapiri da i Grandi Cinque. Questu chì face faci cusì tremendu per truvà Annunziata ... Aghju sempre un cinque anni d'annu in u Natale di Natale ogni vittime à avè vistu quellu di sti cose stupente!

OB: Trascenderebbe per più chjaru ecunomicu per un pocu. Cumu a l'ecunumia lucali basanu di i safari turisticu?

KH: u turismu hè u più grande contributor à a nostra ecunumia lucale. In u perspettiva u turismu hè rispunsevule per unu in tutti i dotze travagli in Sudafrica. A cumunità locale circundante a nostra riserva dipende à e nostre allughjenu. Emprezzemu un grande numaru di staffi da a cumunità locale è esse travagliu sò vitale per i paesi. L'aria en questu in si trova casi solu nantu à u turismu.

Sì i turisti chì venenu à vedà a nostra vita salvatica è senza lodges, ùn anu esse una gran taxa di disoccupazioni in a nostra zona ... Allora u turismu diceraghju mantene a nostra economia passendu è fà e nostre omi è abitati survive.

OB: Decidiamu chì vulemu safari. Avà comu si sceglienu quella nantu à u libru?

KH: U vostru viaghjate ùn avete micca guadagnatu più di un nome da a reserva un safari. A più grande hè a qualità di un ghjucadore. Fighjate à Facebook, Instagram è Tripadvisor. Ogni lodde now utilizate e social media per guardà i telespettuli infurmati cù avvista di u ghjornu. Ancu definitivu ch'e vulia definisce chì i turisti anu deve guardà cumu l'alberghieri sò sustinibili è cumu prupietenu a salvezza. I turisti anu bisogna cù l'inizione chì avemu bisognu di più l'aiutu.

OB: Avemu intesu chì ci hè una diferenza tra safarisi privati ​​è publici. Dàtene a cullezione internu chì hè megliu?

KH: recomendarà un safari privatu in latu di un publicu. Un safari privatu dà u toccu intimale è persone. Hè offre l'uccasione di cunnosce i vostri cumpagni selezziunate è vi dà l'oppurtunità di acchiaru a l'animali chì ùn pudere micca fà in certi safari pùblici. Comu cartulare privatu, avemu bisognu à dà l'invitati l'experienti più persunale. Sò parte di a nostra famiglia quandu partite.

OB: Ci sò parechni associazioni negattivi cù i safari. Explica a caccia furiosa è a gravità di questu.

KH: Poaching hè un problema massivu in not only South Africa, ma in Africa in tuttu. Poaching vene in furmazione d'incidenti più chjucu, cum'è per sperimentà per "carne bush" è, poi a maiò, seri più serici, com'è rinoceronte è elefante, fucalizza. Poaching per a carne di castagna hè quandu i loca di caccia per i spezie picculi piccani di sopravviri. Questa hè una prublema più impurtante per qualsiasi pruprietariu di a tarra, chì hè una perdita di l'ingudu. U prublema più grande chì avemu affruntatu hè u tema di rinocerontu. I rinfrisci sò ammazzati è e so corne eliminate. A maiò parte di u tempu ùn hè micca fatta humanamente è hè più di una massacru cà una caccia. I rinfrisci sò in qualchì volta a caminariate cù i so faces furmati literalmente. Questa furazione hè puramente fatta per u guvernu finanzatu cum'è cornu rinoceraghju di più d'oru è di cocaine in u mercatu negru oghje. A virità è, tutte e "curativi" è "puteri", una persona pò piglià da u rinchjovu u cornu sò falate. U cornu rinoceronte hè fattu di a listessa sustanza cum'è unghie chjavi. Sfurtunatamenti sò in una guerra chì prumessa di prutezzione di sti belani criaturi. Aghju aghjustatu chì pudemu stàchjuleghju prima ch'ellu hè tardu. Aghju amassi i me figlioli per vede rinocerontori in u selvaggiu, ma hè una prumessa chì ùn puderebbe micca tene à u mumentu.

In my opinion l'unicu modu per a fine di a situazione dolore hè d'educazione. Ci hè di bisognu di più cunseizzioni di a prutezzione d'animali in una scala globale.

Ubligatoriu: Questu hè stata una grande informazioni è definisce nant'à a crescita di piglià un safari. Una sola pregunta. U vostru momentu di safari preferitu. Vai.

KH: U mo momentu favuritu à u ghjocu di caccia putissi essiri l'attu di u ghjornu chì aghju vistu un lione maschili salto à l'arbulu è catturà un pangolin. Hè un miraculu raru per vede un "kill" chì succeviate davanti à voi, ma per vedà fà succede à l'animali più raru in l'arburu era quarchi cosa.