More Than 10,000 Mille: Ciò chì hà fattu per capisce a casa

Quandu l'avvene di u Rajvi Desai intrattinutu cù Ghanaianie hà aiutu à capiscenu i razzi indiani

Rajvi Desai, Visit.org

U sole sbatte nantu à un ghjornu uminu ghjennaghju di a sera dopu à a testa turca di Sana Alhassan, quandu hà sferitu cù un pappagallo annantu à l'oliu di furmagliu da ebbe d'una pica frasca, in pettu à u fume difenu à l'aria chì smelled com'è chocolate.

"Avà chì sìammu in a stagione di viaghju, hè assai pruvatu per mè", Alhassan hà dettu per un traduttore. "Ma hè assai necessariu".

Alhassan es una de 60 mulleres empregadas no Tiehisuma Shea Butter Processing Centre en Tamale, situada no norte de Ghana.

Duvite 10 anni, s'hè svindutu prima di cumprà u casanu, è si metti à triticarii, grind, arrustate, secate, misure è ghjunghje à pane pastela per pagà i tariffi di scole di i zitelli.

¡Alhassan es una de las mujeres de aldea emprendedora que me inspiraron durante mi semana de semana en Ghana como un periodista estudiantil de la Universidad de Nueva York. Aghju pigliatu di imaghjini, aghju dumandatu parechji dumèstichi è aghju intesu stori fascinanti per pudè capiscenu a tribulazione di a donna è cumu si vedenu tutte ogni ghjornu. Era una gioia assoluta.

Ma era nunda nova. Per esse sicura, avè aghju assuatu in u tornu di a me ritela durante a storia di tempu prima ch'e avianu purtatu à fiancà ogni notte, in una cità petite in India . Ella avia annunziatu annantu à quali poviri ghjocanu è chì i anziani in a famiglia travagliavanu in i campi finu à ùn pudete micca distinguisce a pelle di u to palme d'arene da blasters. Ccà solu di diri, hè questu una grandi imagina per fà una volta di 5 anni.

In retrospettive, ci sò parechje cose ch'elli avissi bisognu. A nostra dittanza vegetariana avvicinò a nostra porta cun una grande cestera di ligumi facianu equilibrada equilibrata nantu à a so testa, chì aghju avutu esse coperto per aiutà di cessà tutte ogni matina. Ùn aghju mai ritagliu. Nun avè mai dumandatu di a so vita. Ùn mai dumandate perchè era familiar.

Era mundanalu è aghju troppu chjucu chì piace à l'omicidia di a me cumpagnia à u cisterna, urgendu cusì à non cumprà l'okra.

A dicenniu dopu, aghju quì era in u Ghana di u nord, sempre in versu di lacrimi, di fami per più stori chì cù ogni passiu mi ricurdò di quelli chì eru chjappà.

A gente dice chì hè bisognu di viaghjà à parechji posti per capiscenu u mondu. Dice chì i mo viaghji indispensèvule essinziali per aiutà à capiscenu a mo casa.

Torna in India, a mo mamma hè un ginèggica. Hà una casa di maternità è a maiò parte di i so pazienti viaghja una ora o duie da un trasportu rickety publicu per arrivà à l'uspidale di i paesi vicini. Un ànima generosa in core, spessu prudica servizii gratuiti è medicina per i poviri chì anu bisognu di trattamentu, ma pò micca pagà. Aghju campatu in questu ospitale, observendu a cirurgia è sughjettu nantu à cunsultazioni nantu à ghjorni impotentati.

Ma ùn era finu à ch'e aghju visitatu a clinica gratuita di David Abdulai, Shekhina in Tamale, chì aghjunghje l'essenziali di l'azzioni di a mo mamma. Aghju marchjatu in mezu à i composti aperti compostu di chjassi oghje chì allughjenu e lepri, i sughjetti di HIV / AIDS, persone percidi è incapacitati mentali è fisicu, è certi pirsuni afflitori chì anu un locu sicuru cù u Dr. Abdulai.

Vede 30 pazienti per ghjornu, in modu senza costu, è ùn hà micca dumandatu à nimu per soldi o di altri donazione.

Di sicuru, ùn aghju micca paragunariu à a generosità di a mo mamma à l'altruismu di u Dr. Abdulai. Ma quella ora chì aghju passatu ovenu è l'eseguisceci di parlà di u so travagliu purtatu à una realizazione: tutti quelli volumi chì a me mamma hà preoccupa di ùn avè micca boni soldi sò hà bisognu di a cura chì hà distributu per servizii servizii di serviziu di a famiglia di famiglia è i prucessi cirurgichi. Perchè altru averia da esse fattu quellu à luz di scursioni veramente anguli per cutà?

Finuppu eru in Accra, cammendu nantu à i stradi cummirciali di Makola in u caldo ghianu ghianu. Istanzi, persone è e cunversazione chì a mo mente avia scavalcate pruspittatu di prima, cum'è veru cum'è a stampata di cera invernu stampatu da una tela.

Pigliò più di 10 000 milla di viaghjà, più di 10 anni di observazione micca analitiche per mè per scopu chì capisce quale era stru è induve hè avà.

A fine di u prugrammu, aghju tornatu à a cità di novu cun u megliu capì ciò chì viaghja immersiva per una persona. U mo tempu appinzatu cù Ghanaianni, cumprendu i so usanzi, pruvatu di maestru di l'impegni di u ghanazzu, aprenendu i parolle di salute in più di 4 lingui; ùn solu m'hà m'hà aiutatu à capiscenu Ghana, hà infidatu un sensu di responsabilità è culpabilita. A responsabilità di mai skim over un locu mai di novu è un sensu di culpabili per i tempi chì ùn aghju mai veramente immersa in u me paesi nativu, sia micca i mo destinazione di viaghju.

Sentitu l'obligazione di mè per vende, per incuntrà u tempu pertu. I visitatu Visit.org, una pratica di viaghju online chì facultà i viaghjatori à impegnà è sultantu in e cumunità chì anu da visità via i viaghjatori offre nantu à i lucerne in quelli rigioni. Per piglià un passu più u passu, l'ingaghjamentu turisticu hè ridistenu à a cumunità di risolve cunfusione suciale. Aviu avè truvatu l'epitome di ciò chì mi vulia tutte e mo sperienze di viaghju per esse.

Per mè, era imperò per esse risuscitatu da a so casa per pudè capì. In una terra straniera hè quandu u miss casa u più è per mè, hè stata in una terra straniera, chì ùn s'hè mai avutu à piglià u nostru munnu meravigliatu riccu è misteriu per esse dichjaratu.