Essentials for Your Trip to Loíza, Puerto Rico

Loíza, nantu à a costa nordestu di Portu Riccu è solu un pocu pianu di a capitale di San Juan, ùn hè distinta à qualsiasi altra parte di l'isula. Hè stata originale per i esclaves africani da a tribù Yoruba in u XVIe seculu, a cità hà longu l'ànima afro-caribe di u Portu Riccu. Hè dichjaratu chì i servitori chì travagliavanu e terri quì puderebbe vede i navi chì vanu in portu, cù una nova càrrega di i so fratelli à fà a pruduzzioni di zucchero, di coconutti è di altre culti per i settlers spagnoli.

(U Taíno indigene ci anavanu largamente di l'arrivu di l'Spagna in l'isula, ma quelli chì sò stati mantendu un pate simili).

A Legend Behind the Name

Ci sò numerosi contatti di storia è leggende sopra Loíza, ma unu chì ha duratu à l'età hè a storia detta u nome di a cità. Appena, Loíza hè chjamatu dopu à Yuiza, chì era l'unica donna taíno cacique (a parolla nativa per "capu") in a storia di u Portu Riccu. Ancu più notevuli, ci sò registri di dui caciques femini in tutti i Caraibi.

Loíza Avà

A cità è u cumuni di Loíza siguendu a più grande comunità culturale Afro-Caraibe in u Portu Riccu, è i so costuli è a cultura manteni ligami forti à u so patrimoniu storicu. Part di a righjoni turistice orientale di l'isula, hè spessu sottumessa à l'altri, destinazioni più ghjornu di u viaghju di u San Juan, cum'è El Yunque è Fajardo .

Ma a cità hè vale digià visita, per qualchi raggiuni.

Intra questi sò l'uppurtunità di tastà una marca di più influenza africana di a cucina porticòrica, verificate una caverna veramente cume, è piglià una vista à a più antica attiva parroquiale di l'isula.

U Festivale di Saint James

Loíza brilla bellu più brillanti duranti a festa di patronu annu, in onore di Saint James, o Fiestas Tradicionales de Santiago Apòstulu .

Un avvenimentu di una settimana di ogni lugliu , hè unu di i festighjate più culuriti, vibranti è culturale significativamente di u Portu Riccu. Stretching out of the Plaza de Recreo, a festa hè una splutazioni di cavaleri costumani spagnoli è i vejigantes sò soundly "defeating", desfunno, concerts è grandi nutrimentu. L'estrema musicali di l'espetazione hè a percussion- bomba pesada è plena , un strumentu di musica d'origine africana chì urigginò in Loíza.

Visità Loíza

Mentre Loíza ùn ci nigurnerà micca cù i so offerte turistiche, ci sò parechje articuli culturale è naturali à quelli nantu à u so icònicu festival. Ma unu di i ragiuni di visita hè di godiri u viaghju à Loíza; perchè quandu puderebbe trasmessu, passanu à Piñones , a cumunità di stale di quioscali è eteriativi locali chì si spicializanu in tuttu modu di fritti, pizze è altre gustu di manufatti di u dea. Quioscu "El Boricua" hè unu di i steddi populari più.

Inoltre, mentre chì tù stai in u spaziu, ùn si scurdate di urdinà un cococcu , o acqua di cocco, da unu di i quanti kioschi chì stanu a strada. U vinditore hacke nantu à a cima cù un machete è u servitore frescu (alcunu vicinanti chjamate cù un rumore di rinu, naturali). L'acqua di coconut hè una di l'espurtazioni principali di Loíza. L'altru ragiuni chì a ghjente venga à sta parte di u Portu Riccu (cum'è e tanti àutri banni di l'isula) hè di truvà quellu perfetta perfetta di sorra d'oru, seghje chjucchi pianu pocu chjuchevi trà a spiaggia è un sandbar chì hè stata pruggittatu per famiglie, o Crescenti cressusi illuminati di staghjunu sana fora da a strada.

Truverete quì quì, cù un grande passeggiate è ancu una strada bassìssima belli (pò allughjà bicicletta in u Centro Cultural COPI in Piñones.

Unu di i punti di u visitori di Loíza hè a cueva Maria de la Cruz . Questa grande caverna fù scupiata da u archeologu Dr. Ricardo Alegria in u 1948 è divintò un impurtante mumentu per l'artifacti truvati in u quali offre l'evidenza di i primi umani umani di l'isula, chì datanu à u periodu arcaicu. Artifacti di u Taínu sò stati trovanu ancu quì, è a caverna hè stata avutu sirvutu kemm un propiu ceremimulanu com'è un refuggiu per l'abitanti cumincianti di l'uragani è di e timpeste. Avete vistu sinistra per a caverna nantu à a Ruta 187 pocu dopu chì tuccà à Loíza da l'ouest.

L'altru furmatu in questa regione hè a Chiesa di San Patricio , trà i più chiesi più chiese in Portu Riccu.

Situatu à a piazza di a cità, a modesta chiesa hè stata custruita in u 1645 è hè statu citatinutu à u Rikambiu Naziunale di i Storii Storici.

In più di e so attraversu, Loíza hè impurtante per a so storia, cultura è tradizioni uniferi, chì ferma quellu ghjornu. Sè avete circate l'avventura fora di a strada, Loíza è Piñones vicinu facenu un ghjornu maravigliu, solu un pezzu curta à u livante di San Juan.