U Crisi di l'acqua di u Cape Town: ciò chì hè necessariu di sapè

Amatu per u so paisaghju espectaculares, a so ricchezza è a so scena di rinumante restaurant, Cape Town hè unu di i destinazioni turistiche più famusi di u Sudafrica. In ogni casu, a Cumpagnia di a cità hè in attuali da una crisa d'acqua crippling. Stòricamente, a cità hà avutu copre cù periode di seca cù gestisce una gestione d'acqua, chì aiuta per surviglià finu à chì i so prive sò riimpiuti da i piovuli più di l'annu dopu.

Avà, però, Cape Town hà sappiutu u so terzu annu consecutivu di a seca, chì porta à l'esse scarsa d'acqua in 100 anni. Eccu una vede cumu si sparse a sequenza, è ciò chì significa per i residenti è visitanti.

Timini di a Sicchia

A crisa d'acqua di u currenti in u 2015, quandu i niveli in i sitti dipoi principali di u Capicorsu eranu di u 71.9% à u 50.1% chinu cum'è u risultatu di e chiuveri falluti. U 2016 era n'idduzzu annu nìmicu seccu, cù e cundizzioni di a siconda in i pruvince in tuttu Sudafrica. Mentre chì àutri zoni di u paese anu vistutu rinfriscata da e chjassi pisanti in l'invernu di 2016, però, i livelli di l'acqua di uccidintali cuntinuavanu à cascà à u 31,2%. In maiu 2017, quella figura avia assuntu u 21,2%.

In u ghjugnu di u 2017, i residenti aspittàvanu chì a siccità pò esse sprimuta da u Capicorsu di u Capu, chì visti à 50mm di chiuvuli è in inundazioni estremi in certu parti di a cità. Malgradu a gravità di a timpesta, a sequenza cuntinuau, è in u sittembri, i ristrizzioni di l'acqua 5 anu intraduciutu annantu à a municipalità chì reduci u cunsumu d'acqua privatu à 87 litri per ghjornu.

Un mese dopu, l'esperti stimani chì a cità avia solu quattru misi prima prima di l'altri livelli di l'acqua eranu cumpretamenti stati. Questa eventualità catastrophe hè stata chjamata "Day Zero".

A Reality of Day Zero

U ghjornu di Zero hè stata classificatu da u Capi Mayor di a chiesa di Patricia de Lille cum'è u ghjornu chì u storage di liceu righjunghji 13,5%.

S'ellu si succede, a maggiorità di trisci in tutte a cità hè stata offu, è i residenti seranu attaccati à colpi à i siti di cullizzioni d'acqua di a Cape Town per cullettà una assignazione di u 25 litri per persona. I siti seranu insegni di i membri di a pulizzia è militare; però, avà inevitabbile chì a salute publica, a salvezza è l'ecunumia a tuttu seranu affettati. Stu scèntu di u pitbellu hè di preputitu per cumincià à u 29 d 'aprile di u 2018, ma ancu s'ellu ci hè spiranza chì pò esse evitata.

Causes naturali di a Crisi

I sperti chì a crisa attuali hè stata inizialata da u 2014-2016 El Niño, un fenomenu climàticu chì provoca un risultu in i temperaturi di u oceanu in u Pacificu equatoriali. In u risultatu di questa rising temperatures, El Niño affetta i schezii di u clima in tutta u globu, è in l'Africa Centrale, risultati di una drammazione di a precipitazione. A precipitazione in Sudafrica entre ghjennaghju è dicembre di u 2015 hè stata a più carica di u 1904, assai probabbili cum'è un risultatu direttu di El Niño.

L'effetti di u Niño eranu compostu da e crescita temperatu è a reute precipitazione sopra a Sudafrica com'è u risultatu di u cambiamentu climaticu. In Capu Ciò, u cambiamentu climaticu hà mudificatu i prucessi di precipitazione in i zoni di a crescita di a cità, cù a pluciana chì avianu più tardu, spuradicamenti o un occasione chì fallenu in sviluppu à tuttu.

A più breve, i tempi di prufessiunale di più di l'annu sò avà acquistendu più è più freti, dannu à l'abitudini di l'acqua di l'abitudine di menu d'una chance di ricuperà da i periode di seca.

Prufibendu e cumpatori

A pupulazione chì crescita rapidamente di a Cape Town hè ancu parte di u prublema. Trà u 1995 è 2018, a cità hà vedutu u 55% di a crescita di pupulazione di 2,4 etioni à 4,3 milioni di persone, mentri u storage di l'acqua hà sviluppatu da solu u 15% in u stessu tempu. A situazione pulitica unica hè statu problematicu. A pruvincia di u Capicorsu occidintali, di quali Cape Town hè a capitale, hè guvernata da l'Alianza Democrática (DA), u partitu di l'uppusizione di Sudafrica. U cunflitti trà a DA è u partitu naziunale riali, l'ANC, hà tuccatu l'attempti da i guvernu municipale è pruvinciali per prevene à a crisa d'acqua.

In u 2015, per esempiu, u guvernu naziunale rifiutò una dumanda provinciana per R35 millioni, chì avaristi esse usatu per annulà u suminatu di l'acqua perforà un novate aghjalesi è riciclà l'acqua. Appressu più tardi da l'alcuni di Città di u Capu per u finanzii di salvatori di disastri anu riittatu ancu. Sicondu i cullezioni di i risorsi di u locu locu, a mala gestione, u debitu è ​​a corruzzione in u Dipartimentu naziunali di l'acqua è u saneamentu. In particulare, un fallimentu di appruvistà apposta l'usura agraria di l'acqua à l'iniziu di a seca hà l'aiutu à accilurà l'aghjustamentu iniziale di u nivellu di a città di u Capu.

Cumu significarà a mo visita?

Per capetonistiani righjistrani, i limitazioni di l'acqua di u 6 Livanti significanu una prohibizione di rege, rivers, omplate piscuzzi privati ​​è lavà capunanzu cù l'acqua potable. U cunsumu naturali di l'acqua hè limitata à 87 litri per ghjornu, è e l'abitanti chì anu più di 10.500 litri di l'acqua per misi sò responsabbili di fine di finu à R10.000. U settore agriculu hè stimatu di riduce u cunsumu d'acqua in un 60% (cumparatu cù l'usu di u 2015). I visitori sò primarmenti affettati da a stipulazione di restrizzioni chì i pruprietà cummiritarii (inclusi l'hotel) reduci l'usu di 45%.

Per parechji stabilimenti, significheghju prupusendu i misure d'acqua, cumu pruibisce i spazii cù e dispusitivi chì reduzanu u flussu di l'acqua è cambià i bianchi solu quandu hè necessariu. Parechji hoteli di lussu sò chjusu i chjusi è i catuzzi, mentre chì a maiò parte di i piscine di l'albergo vacanti sò vazio. Inoltre, cum'è questi di permanenza permanente di u Capicorsu, i visitanti puderanu troppu chì l'ingaghjamentu di l'acqua ingegnu hè sempri più difficiuli. Quandu a productione agricula pèrdite fruttu di e restrizioni di l'acqua, i prezzi di nutizie è a disponibilità sò ancu influinzati.

Cumu pudete aiutà

Da l'annunziu di l'aerei prima di a toccare in Cape Town per u signaletaghju in spazi pubblichi è in lobby hotel, viaghji chì puderete aiutà à cunservà l'acqua chì sò sia emissione in tutta a cità. A maiò parte di sti fucalizate nantu à i tecnichi privati ​​à l'acqua, finisacenu a limità di a vostra valdi di dua à dui minuti, lampendu u tap è scrubbendu i denti è per allistà a freccia chì chjude u lavu. A campaña di Save the Like in a campaña di u turismu di a dimarchja turca una lista completa di manere di pudè aiutà, quandu sta calculadora utilii vi aiuta per assicurà chì ùn esse più oghje u vostru permettu di 87 litri per ghjornu.

Prima di reservà u vostru hotel , assicuratevi di cunsultà di e misura di salvezza d'acqua chì hà in u locu.

U Futuru

Cù Zero Zero avvicinavanu veloce, ùn ci hè dubbitu chì a situazione di acqua currenti in Cape Town hè dire. A permanenza di fattori, inclusi u cambiamentu climaticu è a pupulazioni sudafricana chì hà sempri crescita, significheghja chì i prublemi facenu da Cape Town in l'ultimi trè anni sò prubabilmente di diventà a norma; è ancu, anche a ineptitude di u guvernu naziunale, a cità stessu hè unu di i programmi di gestione d'acqua più efficace in u mondu.

I prughjetti di l'aghjustà di e suminadore di l'acqua di Cape Town sò in sesta, cù sette prughjetti chì varianu da e dotti à e daliberazione à i schemi d'estrazzioni d'acqua di terra chì si spiecanu di furnisce 196 miliuni di litri di acqua per ghjornu, di ferendu à uttroghju à u 2018. Esperta chì e sti misuri (cumminati cù diligenti aderenza à i restrizioni di u 6u) serà abbastanza per impediscenu chì u spintore di Day Zero d'esse realità.

Sè ancu visitate?

Intantu, hè impurtante per i visitori à ricurdà chì e cose chì facenu di u Capicorsu Town- da a so ristrettu di stile di classi à i so stati lucali-sò stessi.

I picculi inevitabbili viventi da i turisti com'è u risultatu di a crisa d'acqua sò un prezzu pianu à pagà per a meraviglia di visita à a Morte di a cità. Ancu in a staghjone maiò, i turisti anu aghjustendu a populazione di u Capu di pocu à u 1-3%, è per quessa nant'à pocu diffirenza per u cunsumu di l'acqua di a cità (in casu chì si aderiscenu a restrizioni). In ogni casu, l'ingudu generatu da a vostra visita hè bisognu à issa più ca mai avutu. Cusì, invece di annunziendu u vostru viaghju à Capicorsu, simpricamente a cura di a siccità è assicuratevi di fà u vostru pocu per aiutà.