Sidi Bou Said, Tunisia: a guida cumplessa

Aproximadamente 12 millas / 20 chilometri à u nord di Tunezi si trova l'idílica cità costretta di Sidi Bou Said. Perched on top of a cliff steep and surrounded by breathtaking Mediterranean views, it's the perfect antidote to the bustle of the capital Tunisian - and a destiny fugitive favored for locals and visitors alike. E strade strade cobbled s'attribburavanu cù artisti, posti di souvenirs, e cafés quaint.

I porti è porte bianchissimi, brillanti, brillanti contr'à altri bellezza cù u biancu puru di l'edificazioni greci di Sidi Bou Said, è l'aria hè scentata da buganvillai arraggiati.

Storia

A cità hè chjamata d'Abu Said Ibn Khalef Ibn Yahia El-Beji, un santu musulmano chì hà da passà a so vita di a so vita, studiu è insegni à a mezocita di Zitouna in Tunis. Dopu avviatu in u Mediu Oriente nantu à una peregrinazione à Mécca, hà vinutu in casa è cercatu a pace è a tranquillità di un picculu paesi di l'periferia di Tunis, chiamatu Jebel El-Manar. U nomu di u paese dittu "U Monti di U Focu", è si riferisce à u balezzu chì era illuminatu nantu à u scogliu in tempi antichi, per guidà navi sopra à u passaghju per u golfu di Tunisi. Abu Said passa u restu di a so vita meditatu è pricendu in Jebel El-Manar, finu à a so morte in u 1231.

A so tomba divintò un postu di pelogruppu per i musulmani divuziunarii è à u tempu, una cità hà criscinu à questu. Hè stata chjamata in u so onore - Sidi Bou Said.

Ùn era micca finu à i primi anni 20 chì a cità adopcò u so scelta di culore celeste è biancu. Hè stata inspirata da u palazzu di u barone Rodolphe d'Erlanger, un famusu pittore francese è musicologu cunnisciutu per u so travagliu à prumove a musica araba, chì stava in Sid Bou Said di u 1909 finu à a so morte in u 1932.

Dopu da questu, a cità hè sinusoimu sinonimu cù l'arti è a creatività, dapoi un santuariu per parechji pittori, scrittori è ghjurnalisti famosi. Paul Klee hà inspiratu da a so bellezza, è l'autore è u premiere Nobel André Gide hà avutu una casa quì.

Cosa da fà

Per parechji visitatori, a più ricuperazione di passà u tempu in Sidi Bou Said hè solu per passà per a cità vechja, scopre i strade strade di a strada, è stà per scopre a galerie d'arte, studios, è ristoranti di l'alune. I spiazzii sò straggiati cù posti, chì i cuparti include souvenirs artigliati è biscotti di ghiacci fragranti. Assicuratevi chì i vostri piacerebbe pigliate à u faro, induve ugetti espectaculares di u Golfu di Tunez ave aspetta.

Quandu si tiremu di caminari, pagà una visita à a casa di u Baruni Rodolphe d'Erlanger. Chjamatu Ennejma Ezzahra, o Sparkling Star, u palazzu hè un testamentu per l'amore di u barone di a cultura araba. A so architettura neo-nubia honra e tecniche di l'edifiziu d'Arabia è Andalucia, cù una bella porte d'archede è esempi illustrati di tagliata di artighjanali, guerrieri è mosaiche. U patrimoniu di u musicologu pò ancu esse espluratatu in u Centre des Musiques Arabes et Méditerranéennes.

Dove Stay

Ci sò quattru hotel per sceglie in Sidi Bou Said. Di questi, u più famusu hè a Villa Bleue, una casa tradiziunale magnifique nestled à u cliffside sopra u marina. Sìstinu à l'ùmula chjaru di u celu è biancu, a villa hè una capulatta di culori cusì diliziosa, intricate guerrieri è marbre chjaru. Cu sulu 13 camere, offre una vita intima è relaatosa chì incumpagna cù a reputazione di a citadina cum'è un santuariu di viaghjatore. Ci hè un restu gastronomicu, duie piscine di l'altezza cù vista panoramica di u mare è un spiaggia. Dopu un passaghju passatu spentu esplorà a cità, tornanu per un hammam tradiziunale è u massaggio.

Dognu di manghja

Quand'ellu venga à i ristoranti, vi tenenu sceltu per esse sceltu - sì vo circate una sperienza di cibo fine o un muzziciu muzzicatu in una autentica cafè.

Per l'anticu, pruvate Au Bon Vieux Temps, un giardinu è giardinu cù una carta diliziosa cù u meditarraniu è i classici tunisini. L'alimentazione hè cumplementata da vista di u mare è di u serviziu d'atento, è a lista di vini prupone l'urganisimu di pruvà l'annate tunisine reginale. Sì averebbe sete da solu di fami, averebbe in Café des Nattes, un locu di Sidi Bou Said amatu di i lucali è di i turisti per u so te mintu, u cafè arabu è i pipi di shisha.

Cumu truvà

Se viaghjate à Tunezia in parte di una visita, hè assai capaci chì Sidi Bou Said serà unu di i vostri stanzi previsti. In questu casu, pudete ghjunghje veramente un autobus turistico è ùn deverete micca troppu troppu di cumu per arrivà. Eppuru, quiddi chì prugramanu nantu à l'esplorazione indipindente a truvà igualment fàcili per arrivà à a cità o in un vechju, un taxi o cù l'aiutu di u trasportu pùblicu. Sidi Bou Said hè cunnessu cù u Centru di Tunisi per un trenu commuter regular, cunnisciutu com'è TGM. U percorsu dura solu 35 minuti. Quelli chì sò a mobilità diminuite si deve esse cunnisciutu chì hè un passaghju forte da a stazione di trene à u core di a cità vechja.