De Dampkring Coffeeshop in Amsterdam

U clásico coffeeshop d'Amsterdam hà sappiutu i clienti di u 1993 cù u so menu superiore - quellu chì hà ricchutu l'altri accolati di a Copa Cannabis - cunghjunghjia cù un servitore utili è un ambientu cusimadante in i so pareti adatti appruvati.

De Dampkring Essential Visitor Information

Crìtica di De Dampkring Coffeeshop, Amsterdam

Situatu ind'u caldu estrettu, versu a curvatura di a strada di moda di pedestrianu Kalverstraat, De Dampkring (nurmale per "l'atmosfera" - ie, quellu chì circundà a terra) hè sopra à a strada nondescript grazzi à un stile di stile unusual but attractive lacquered-wood . U passatu internu, è l'internu posa un cuntrastu più drammatichi cù u mondu esternu. Mentre chì u chianu chjaru hè più o menu tipicu per un coffeeshop - un cunfettu di cannabis, spaziu di bar è un assezzione chjucchjata di tavule è chaises, pannelli è tetti bar - u decoru trasporta u visitatori in un paisaggiu fluoriscenti induve e parchi esculputi, culori vibranti, un A soundtrack era di u 60 è l'atmosferatu saturatu di fumu pò fà chì i visitanti si sbalzati ancu prima di a so prima.

Comu in parechje altre coffeeshops, i visitori si deve à andà à un altru comparsu, situatu à u spinu di u locu, per urdinà u so pruduttu; in i picculi momenti, una sull'inchesa chjappà versu a porta, ma u serviziu hè brisu è efficiendu, è l'altri in linia sò spaziu per una chat per passà u tempu. In fronte di a linea, i clienti puderanu a so scelta da una scelta larga di qualchi di i migliori cannabis in cità: marijuana, hash è u Rifman Hash (seguramente una riferenza à a Rif Mountains di Maroccu, induve hè cultivatu) ; loose, in articulati precintati o in "spedizione".

E ciuciferini cum'è l'12 Haze di l'Oceanu - una riferenza permanente à u fattu chì una scena da u blockbuster in l' Ocean's 12 hè stata filmata in u coffeeshop - cumparisce a lista di cutsi populari. (Nota chì a dispunibilità di e cummerciu varia). U persunale hè paciente è infurmatu; chì avemu vistu capisce à risponde à ogni genaru di dumande, da u principiu à u matte.

Dopu furnitutu cù i so cannabis di scelta, i fumatori pudete pacà in una tavuletta privata, a barra, o una perchera di a finestra: l'ultimu di quale hè un quellu chì hè un gattu lucali è spessu torna finu à a sunnita. Preferiscenu a bar, induve unu hè ligatu à affaccà una conversazione cun qualche di i patroni chillidati di u coffeulopine, siddu l'amsterdammore lucali o turisti da a mità di u mondu (quelli chì anu decisu di espressione in una ultima articule prima di u passageru) . Quandu u munchies chjude (inevitabbilità cù qualchi canna di cannabis), ci sò pressed sandwiches è dolci in offerta, in addition to milkshakes e spiccizziunati; per quelli chì scegli un passaghju, una altra opzione hè di capu un pezzu per Vleminckx Sausmeesters, cunzidiratu cunzidutu i più migliori francesi in a cità. Ma pò esse difficili di abbandunà e precinti di sta istituzione di Amsterdam - trà u cannabis di u prima, a decorazione radicali è l'atmosfera generale positiva, De Dampkring hè firmamente stabilitu cum'è una di l'altri cafetieri in a cità.