Dove manghjate in Kowloon

Veintistini, Districts è Streets à Eat at in Kowloon

S'ellu hè listinu di vinu di 100 pagine cù i patate pittati da l'uccidintali di una muntagna di u Welsh chì vulete, in u capu induve manghjaraghju à l'isula di Hong Kong ; sè mancu si vulemu un alimentu fantasticu per un pocu di soldi, benvenuti à Kowloon.

Menosciuta di l'isula hè quì chì u megliu u cantonu cusciese u più cantanti di u Hong Kong hè truvatu in un locu di cantanti senza prubilamentu e cantinni affullati. U restu più strufatu di Michelin rinfrescu hè stata quì, solu uni pochi di soldi per Dim Sum, è dinò parechji di Dai Pai Dongs .

Cum'è a casa storica à l'immigranti di u Hong Kong, ci sò ancu alcune opere di l'etnicu fantastichi; da Currys in mansions de Chung King à i bagnu di fucili di Pho in Kowloon City .

I cantoni è u mercatu cantonese

Mentre l' isula di Hong Kong puderia avè parechje di i primi Michelin righici cinisi chjaru chì l'avvistu chì i megliu, i più stantenti i cantoni sò in Kowloon. Questu quì si i vitturi viaghjanu è i località sò i clienti più exigenti quandu si tratta di cantina Cantonese. I vicinanti di vicinanti in zoni cum'è Mongkok è Yau Ma Tei ùn anu micca avè cù stufa di stufa di stuppa è cammelli bianchi, ma l'alimentazione hè moltu boni è assai belli.

Hè difficili recomendaru un distrittu unicu o una strada per a cantina cantonese - sia quella dim Dim Sum o BBQ - per quessa chì ci sò ricerne in ogni locu. Certamente, dà Tsim Sha Tsui a miss. I rotuli chì anu u ghjornu di u Tempiu di a Night Market anu duvori di cantine funti chì serve à i bagnu di tagliatelle di fettucalli bogonati o à pocu friscu cut a porch u rossu solu in a notte, mentri l'area immediata immediatament fora da l'estanda di Mongkok MTR hè ancu di culle di restaurants.

Tsim Sha Tsui è Knutsford Terrace

Dopu à Tsim Sha Tsui , truverete assai trappule turisticu à prumuzioni - chì serve primordie à l'alimentazione occidentali di u pesu inglisu, ma chì ci sò esistenzi. Knutsford Terrace hè u distrettu di festa di Kowloon è ci sò parechji ghjeschi occidentali, giapponese è asiatichi raggruppati nantu à a striscia, è ancu in u Cumpagnu di l'Observatoriu à u cantonu.

Hè vale a dì chì parechji di i centri maestri ancu averebbe posidinentale propri ristoranti - cumprendi parechji cunziddi, cumprese l'immensale Terminal di l'Oceanu è l'edgier Langham Place shopping mall.

Alimentazione indiana à Chungking Mansions

Hè megliu hè l'alimentariu indianu è pakistanu nantu à offerte Chungking Mansions . I mansuroni anu pussutu - per decennii - statu un magnetu per i migranti sotto-continenti è in mezu à i telefunizazioni è di scambii di cambiamenti, truverete quiosques doling out keema naans, samosas è altri diliziosi deli di Delhi. Hè un locu grandellu per sianu chjucu per manghjate.

In i piani superiore sò documenti di i mischeri à tutti quelli chì anu vulsutu averebbe chì i restaurants sò generalmente décrépitate cum'è l'edificiu stessu è avete a furtunità di truvà una finestra chì ùn sia micca l'aria. E so caserne sò un labirintu è per i primi cudificatu, hè di solitu megliu esse guidata da unu di i restaurants allughjà a l'entrée principal. L'alimentariu indianu nantu à una offerta hè unipochi di u migliori è l'agiaru in Hong Kong è avete esse elisa u vostre restaurant cù cura; u Dehli Club hè unu di i più antichi restaurantes è resta un di i megliu.

Vietnamita

A più impurtante alimenti etichetta hè nantu à offerta in Kowloon City induve l'immigranti tedeschi è vitturi anu stallatu ristorante per assiste à e so comunità rispettivi.

Mentre i funziunalità di splashy journal, chjamanu quelli di questi cantanti basi anu trasfurmatu modestly upmarket l'alimentariu ferma autenticu cù pocu dumbing down di e spicule è sapori per u palatu local è i prezzi sò giusti.

A maiò parte di i ristretti sò in i carrughji ghjustu da u Kowloon Walled City Park è u megliu tempu per visità hè in notte.