Eccu Duvognu Duvere in Circà per Esse Esibititi Quandu Oysters Nascinu

Una cumpagnia di ostriche in u centru di a Cità di Californië chjosa a luce chì l'ostricultura sò cultivati

Uni pochi anni fà durante un viaghju à l'Afrique Sudafrica, eru vistu qualcosa notabile. I era in a cummunità di Coffee Bay, longu a qualità appiccicata "Custiera Salvaje" di u Capu orientali di u Paese, quandu unu di l'omi chì travagliani in my guest house m'hè dumandate sè ùn avissi vulutu un ostriche.

Ùn era micca particularmente in l'umore, ma dopu, quandu ci hè ostriche una maiò idea? "Sure", aghju fattu fassi, cù un surrisu.

Puderete a mo sorpresa, parechji minuti dopu, quand'ellu hà tornatu cun un tavulinu di metallo cumplete d'ostriche - è l'acqua spulava da u so corpu è di a robba.

"Induve chì avete qualcosa?" Aghju dettu.

Si riurdò. "U mari".

Avà, ùn aghju mai statu sutta l'illusione chì questu hè un modu cumuni di vaghjime d'ostriche: possu cuntatu d'una banda u numaru di e persone chì sà chì pudete spende gratis, senza solu solu à circà di i bivalvi. Dopu, ùn aghju micca sceltu assai à l'ostricultura, salvu chì viaghjà in acqua salata è, in questi, prudenze perle.

Chì tutti cambiammu l'ultimu dumiembulu, durante una visita à Morro Bay, CA.

A Storia di Morro Bay Oyster Company

"Hè un riser temprano", Neal Maloney, u pruprietariu di Morro Bay Oyster Company, rieghjanu cumu si avvicinò vicinu à u mercago di vela di a vanda prima dopu à 6 ore.

Aghju niscì. "A vita hè troppu cortu per dorme, particularmente quandu ostelli sò stati implicati".

À l'apprincipiu nantu à a me mudificazione à a strada 1 Discovery Route, Neal hà statu assai abbastanza per urganizà una visita eccellenti à a famiglia di ostra di a cumpagnia per mè. Hà avutu ancu cumu cun mè prima di l'alba - ellu m'hà dettu chì ùn era micca solu una persona di a matina - perchè puderebbenu capisce a spluta agricula in bona luci.

"Aghju statu u patronu di quandu principia a sta cumpagnia, in u 2008", hà spiegatu, perchè hè statu duoppu tìampu postu chì aghju avutu per vene à travaglià tempi.

Chì ghjè per dì chì Neal hà longu u so tempu. Dopu arricchisce una BS in Marine Biology da l'Università di Oregon in u 2004, Neal hà travagliatu in Tomales Bay Oyster Company, situatu à nordu di San Francisco.

Duranti i so quattru anni, ùn hà micca solu avè acquistatu prufessione di l'agricultura di ostriche, ma ancu u cummerciu di daretu. A retirazione di u cumandante di u TBOC hà rializatu a neia perfetta Neal hà bisognu di cumincià a Morro Bay Oyster Company.

A so splutazioni hè stata in l'acqui pocu prufunni di l'area di Morro Bay, in l'umbri di i Seven Sisters volcanic caps, torra sopra a cità, u so bogale principale cun lussuria brandu u logu MBOC, chì pareva assai piacevule cù pruduttori di focu aranciu chì tirava da darreri.

"Sè prestu per u colazione?" Neal hà dumandatu cum'è l'accoppiò a barca à a barca.

Arricate u Oyster Gold Oziu

Ùn aghju micca risposta per e parolle - solu un gustu. "U" Pacific Gold "riferite à sta spezia di ostriche, o hè chì solu un nome chì dà à sta varietà?"

"Hè u nostru nomu", dissi, rattannusi una ostriche di u so propiu. "U gustu è a tessitura di quelli ostriti sò unichi per sta parte di Californie, per via di a salinità varianti è di a temperatura di l'acqua, ancu i mare. Dunque, avemu a pinsà di quelli ostriceni in u listessu modu chì pudaria pinsari di preziosu metal ".

Ma l'ostriche d'oru di u Pacificu sò assai risultatu di nutre quantu sò a natura.

"Dopu avè principiatu in u nostru parvizziu, l'ostricultura sò trasladati quì," cuntinua, indicannu à i decenni di filamenti di cesti chì si stende da a barca in semicirculari concrticuli.

"Hè stanu float just above the bottom of the bay and devour planktton, chì ci dessi u gustu piacevule".

Dopu à 12-18 mesi in l'ughjettu "crescente", l'ostricultura sò colti da l'impiegati di Neal, quale sorte (per grandore) è inspeccione (per a qualità) da a manu. Quandu sò stati fora di l'acqua, ponu esse in ghiacciu è in a so strada à i restaurants, sopra a lucazione locale è quandu sò alluntanate da Santa Barbara, in una materia di l'ore.

Comu pò mangà u ostra di Morro Bay?

Neal hà amatu cusì à u so travagliu - a ostriche-farming side è, apparentimenti, l'usservatori di u cliente. Hè tuttu cuntentu u passatu in un wetsuit è hà cullucatu in l'acqua per chì pude piglià grandi imagini, a pesar di a temperatura frigida di l'aria, u ventu è, senza dubbitu, l'acqua.

Mentre chì un oliu di Morro Bay Oyster Company puderia esse in i carti in u futuru - Neal hà avillu da parechji edifici chì si hè cunsideratu cum'è compru da u nostru travu di vela à u centru di a cità - ùn anticipà micca esse percorsu regular à a barca.

"Pudete cumprà a nostra ostriche direttamente da u barcone se vulete", arragieva. "È ancu in i mercati di l'agricultori lucali, siddu ùn mangiu micca manghjalli in restaurants à a cità, questu."

Iu gridò. "Com'è fruttu è ligumi".

"Ma megliu", hà rialatu, è hà accumpulatu u barca.

In verità, a cosa "più stravagante" da a criata d'ostriche hè quantu cum'è l'agricultore di l'ostra ùn hè quì - serebbe sustituisce l'acqua per u territoriu, u planktonu per u fertilizante è e mani cura di l'omu per a machina di cola.

(Dopu, e perle ùn anu micca un equivalente terrestre).