Queen Elizabeth Park

Ci hè un mutivu chì a Queen Elizabeth Park hè unu di i spots più freti per i castagni in Vancouver: hè stata astuta. Cù i so jardiniere di cante bellezza paisaghjale, fabulosa vista scénicole è 1500 arbre arboretum, u park hè un spaziu pùblicu di classi mundiale è unu di i posti più belli in a cità.

Sippuru nantu à u puntu più altu di Vancouver è copre 130 acres (52,78 ettari), a Queen Elizabeth Park hè a siconda solu à Stanley Park in pupulazione è visitori annuali.

À u so puntu hè a piazza di u parcu, una zona allitta cun vede panoramica di u centru di Vancouver, un patiu di fontane di ballu è u Conservatori Florale Bloedel, a casa di i pianti tropichi è 100 pani di parechji spezie.

Da a piazza, i visitadori pò seguitate i percorsi sinuali à i ghjorni di cante, stagni, corti, è arboretum. I dui righjini di cante, sò delights horticultural, cù viaghji è pueti ponti è mini cataratas entre settiche di piante è fiori. I spazi privati ​​per u restu è à a cuntimplazione sò fà fàliri di truvà, è l'arbureti enormi - più di 3 000 in tuttu u parcu - pruponi l'ombra in l'estiu è bundanza in u celu.

L'attività sportiva in u parcu includenu a regina Queen Elizabeth Pitch & Putt, u Tai Chi in a mattina atop a piazza, a ghjallina di borse, è 18 piani di tennis gratuiti chì sò prime, vene primu serve.

Per arrivà à Queen Elizabeth Park

Queen Elizabeth Park si trova à a junction de Cambie St.

è W 33 Ave, ma ci sò entri in parechji lati di u parcu, inclusi Ontario St. and W 33rd Ave, o à longu W 37th Ave, trà Columbia St and Mackie St.

Mentri ci hè un parking limitatu libbru in u tulume di u parcu, i parcheghji vicinu à u centru piazza sò $ 3.25 a ora. Pudete evlarà l'impegni pigliendu u busu (n ° 15 da u centru di u centru pò fà u megliu, verificà Translink) o per bici.

Ciclisti puderanu aduprà l'Oriente-Punenti Midtown / Ridgeway Bike Route, à 37'a Ave, chì passanu à u dirittu di u parcu, o a via nord-sud Ontario Street Bike Route.

Mapa per Queen Elizabeth Park

Queen Elizabeth Park History

Appena chjamata "Little Mountain" - u situ hè di u 501 pianu sopra u nivellu di u mari - Queen Elizabeth Park principia a so esistenza com'è basta di pedimentu roccia à a fini di u XIX seculu. In u duminiu propiu di u Canali di u Pacificu Pacificu (CPR), a canteera proporcionò a roccia di fundamentu per parechje di e strade viaghjà più à Vancouver. Versu 1911, a canteia avia chjusu è a terra si sentò, micca usata, durante trè anni.

In seguitu, a CPR vendita a terra à a Cità di Vancouver, chì rinite u locu a Queen Elizabeth Park in u 1940, dopu una visita da u Rè George VI è u so consorte, Elizabeth (a mamma di a Reuterna II). In u 1948, a pianura di Vancouver Park legend William Livingstone cuminciò à prugrà di sviluppà u parcu à a bellezza orturgiunaria chì hè oghje, cultivendu i primi arburi in l'arborettumu.

In u 1969, Prentice Bloedel, fundatori di u giardinu di timberu canadianu MacMillan Bloedel Ltd., è un patronu di l'arti è l'horticultural, hà datu u parcu di più di $ 1 miliuni à u sviluppu di a piazza, i strade, i funtani è u Conservatoire Florale Bloedel.

Queen Elizabeth Park Features

Fà a maiò parte di a vostra visita

Pudete passà u ghjornu à Queen Elizabeth Park, passeghjendu i giardini, visitate u Conservatoriu, o ghjustu diventendu a vista. A visita à i giardini è a piazza sola piglià à dui o 3 ore. cunghjuntenu chì cù un ghjocu di golf o tennis è un picnic è avete un ghjornu perfettu à u ghjornu.

Capping off un viaghju à u parcu cun un àiu à i staciuni in u Park Restaurant hè una grande idea. Staciuni in u Parcu possu una parte di i più boni veduti di a cità è definistamente unu di i meglius ristoranti di Vancouver cun vede.