Eggittu: Mappa di u Paese è Essential Information

A menudo pensate cum'è a ghjenui in a corona di l'Àfrica di u Nord, l'Eggitu hè un destinazione populari per i buffs di a storia, i amatori per natura è avventura. Hè a so casa di certi siti turistici più emblemati di u mondu, cumpresa a Grana piramide di Giza, l'unicu membru survivente di e Sette Marone di u Mundu Antico. Sutta, avemu un listinu di l'infurmazione esenziali necessariu per pattighjà un viaghju à stu paese excepitu.

Capital:

Cairo

Monete:

Libra Egiziana (EGP)

U Guvernu:

L'Eggittu hè una repubblica presidenziale. U presidente hè Abdel Fattah el-Sisi.

Situazione:

L'Eggittu si situeghja in a righjoni di u rightu di l'Africa di u Nordu . Hè riferita da u Mari Mediterraneu à u nordu, da Libia à u punente, è da u Sudan à u sudu. In u livante, u paese cunfini di Israele, a Gaza è u Mari Rossu.

Land Límines:

L'Eggittu hà quattru limiti di u territoriu, sumendu 1.624 mila / 2.612 km:

Meda di Gaza: 8 millas / 13 chilometri

Israele: 130 miles / 208 km

Libia: 693 mila / 1.115 kilometri

Sudan: 793 km / 1.276 kilometers

Geografia:

L'Eggittu hè una terra di a prufundità di 618.544 mila / 995.450 kilomitri, chì face più di ottu volte di a dimensione di l'Ohio è più di trè volte di a dimensione di u Novu Messicu. Hè un pianu chjuche è secu, cun un clima desertu di u desertu chì résultat à scorching summes è invintati moderne. U puntu più minimu di l'Eggittu hè a Dipressione di Qattara, un sumido è una prufundità di -436 metri / -133 metri, mentri a so elevazione più alta hè 8,625 piu / 2.629 metri à u cimi di a muntagna Catarina.

In u nordeste di u paese si trova a penisula di u Sinai, una struttura triangulante di u desertu chì ponja a dividalla trà l'Àfrica di u Nord è u Sud Àsia. L'Eggittu cuntrolja dinò u Canali di Suez, chì si forma un vinu mari trà u Mari Mediterraniu è u Mari Rossu, permette passaghju à l'Oceanu Indianu.

U tettu di l'Eggittu, u locu strategicu è a vicinanza di Israele è a Gaza stalla a nazione à l'avantguanti di a geopolitica d'Orienti Medio.

Population:

Sicondu una stima di u Juliu 2015 per u CIA World Factbook, a populazione d'Egittu hè 86.487.396, cun un'rata di creazione di u 1.79%. L'expectativa di vita di a pupulazione tutale di circa 73 anni, mentri e donne egiziana nascita à una media di 2,95 zitelli durante a so vita. A pupulazione hè casi dividita equitativa trà l'omi è di a donna, mentri 25 à 54 anni hè u bracket d'età più populosa, chì componi u 38,45% di a populazione tutale.

Lingue:

A lingua ufficiali di l'Egittu hè Standard Arabic mudernu. Diversi versi includenu egizianu arabu, u bedudu àrabbu è Saidi àrabanu si parranu in e diverse zoni di u paese, mentri l'inglesa è a francesa sò parlate è entendu da i corsi educati.

Gruppi Etnii:

Sicondu un censu di u 2006, i egiziani cumpone 99.6% dâ pupulazzioni di u paese, cù u restu di u 0,4%, cumpresi espatriate europei è asylum seekers da Palestina è Sudan.

Religion:

L'Islam hè a religione predominanti in Egittu, cù musulmani (principalmente Sunni) chì face u 90% di a pupulazione. U 10% restante inclusa una varietà di gruppi cristiani, cumpresi l'Ortodoxo Copto, l'Apostolicu, Catòlicu, Maronite, Ortodoxu è Anglicanu Armeni.

Panorama di a storia egiziana:

Evidenza di l'abitudine umana in Egittu data di u dicèsimu millenariu aC. L'Anticu Eggittu addivintò un regnu unificatu in circa 3,150 aC è era guvernatu da una seria di dinastii successivi à quasi 3,000 anni. Stu piriudu di piramidi è di pharaone hè stata definita da a so cultura noteviliata, cù avanzati maiò in i zoni di a religione, l'arti, l'architettura è a lingua. A ricchezza culturale di l'Eggitu era sustinutu da una ricchezza incridibile, fundata annantu à l'agricultura è u foru facilitatu da a fertilità di u Vinu di u Nilu.

Dopu à u 669 aC, i dinastii di u Regnuu è Novu Regnu scumpedu sottu un attaccu di invasioni straneri. L'Eggittu era cunquistatu da volta in Mesupotami, i Persiani, è in 332 aC, da Alessandru u Grande di Macedonia. U paisanu era parte di l'imperiu Macedone finu à u 31 aC, quandu era sottu u regnu Rumanu.

Di u 4 ° Seculu dC, a diffusioni di u Cristianu in tuttu u Imperu Rumanu avia fattu a sustituzione di a religione egiziana tradiziunale - finu à chì l'Arabi Musulmani cunquistonu u paese in u 642 dC.

E riggiuni arabi cuntinuonu a regula Egittu finu à chì era assorbutu à l'Imperu Ottumanu in u 1517. Issu seguitu à un debilitamentu di l'ecunumia, a pesta è a famine, chì à u so allughjatu u modu per trè seculi di cunflittu per u cuntrollu di u paese - includendu un pocu successu invasione da a Napoleonica Francia. Napoleone hè stata obligata d'abbandunà l'Eggittu da i britannichi è l'Ottumani, chì creanu un vacuum chì permetteu u cumandante albanese ottomaniu Maud Ali Ali Pasha per stabilisce una dinastia in l'Egittu chì durò finu à u 1952.

In u 1869, u Canali di Suez fù cumpletu dopu à deci anni di cunstruzione. U prughjettu quasi caderu attempu l'Eggittu, è l'estensione di i so debiti debbiti à i paesi d'Europa avianu apertu a porta per una prucessione britannica in u 1882. In u 1914, l'Egittu fù stabilitu com un protettoratu britannicu. Vuit anni dopu, u paese hà recuperatu l'indipendenza sottu u Fuad I di Re; in ogni modu, u cunflittu puliticu è religiu in u Mediu Oriente dopu à a guerra di a guerra munumentale hà purtatu à un colpu militari in u 1952 è u stabilimentu successivu di a repubblica egipcia.

Dapoi a rivoluzione, Egittu hà cunnisciutu un tempu di cunvergione ecunomica, religiosa è pulitica. Questa timeline comprehensura prupone una intrepretazione detallista à a storia moderna caòtavuli di l'Eggittu, mentri questu situ viaghja una generalizazione di a situazione ecunomica corsa di u paese.

NOTA: In u tempu di scrittura, parte di l'Egittu sò cunsiderate inespizuli politichi. Hè cunsigliatu per verificà e avvienziii viaghji di viaghja prima di prughjittà l'avventura di l'Egittu.