L'infurmazioni Turistiche di Alessandria

Alexandria - Tours, Best Time to Go, Arrivuto à Alexandria è Getting Around

L'infurmazioni in viaghju di l'Alessandria, Egittu, includenu viaghjatori à l'Alessandria, cumu pè ottene l'Alexandra, quandu di andà andà per ottene Alexandria.

Pagina à sente - Cosa Vi vede in Alexandria
Pagina trimestre - Dove avà è Comu in Alessandria

Alessandria

Alexandria (Al-Iskendariyya, o à pocu tempu Alex) hè una grandi cità cosmopolitana portu nantu à u Mari Mediterraneu, chjamatu dopu à Alexandru Grande. L'Alessandria hè stata u centru di l'apprendimentu in u Munnu Anticu è ancu sottu u regnu di Cleopatra hà aversu a grande cità di Atena è di Roma.

In ogni casu, un largu periodu di decadenza seguita è Alexandra diventò più à un paese di pesce cù un passatu glorioso. In u XIX sèculu furtune cambiatu una volta, è Alexandra hà struitu in quantu un portu impurtante è centru cummerciale. Hè attraversu parechji grechi, italiani, libanese è altre naziunalità à i so rive. A influenza cosmopolitica resta in questu ghjornu. Finu finu à u 1940 in fattu, più di 40% di a pupulazioni di Alessandria anu raghjunghje micca l'egizianu.

Oghje, Alexandria hè una cità animada di più di 4 milioni (in particulare Egyptian) residents. L'Alessandria hà sempre statu populari cum'è destinazione di vacanze per l'egiziani lucali chì aspittàvanu scapparà di u caldu di u veranu è godi di i platti mediterani. I turisti straneri anu scuprintu quantità faciule à visità Alessandria per ancu ghjornu o dui.

The best Time to Go à Alexandria

Invernu (di dicembre à ferraghju) hè bella è assolellatu di l'Alessandria, anchi si u mari sarà troppu chilly per natu in cunfortu.

Un ventu bello è bracciu (Khamsin) pò esse moltu in March à ghjugnu. L'estiu hè umidu, ma cù una ventu ferma più fresche di u cairou è cusì assai egiziani reghjunghji à Alexandria in l'estiu. Scaricate u vostru hotel in prima, s'ellu vene nantu à i mesi di l'estate. Sittembri à uttrovi hè un tempu bonu di visità.

Cliccate quì per l'aghjurnu di u tempu in Alessandria.

Per arrivà à Alexandria è Away

Da Plane
Ci sò diretti diretti da parechje città europei è arabi à Aussandria, cumpresu Manchester, Dubai, Atene è Francuforte. Hà a terra à l'aeroportu internaziunale di Alessandria, u Borg El-Arab.

Un busier regional aeroportuu - El Nhouza hè utilizatu da EgyptAir per volumi da Cairo, Sharm El Sheikh, Beirut, Jeddah, Riyadh, Dammam, Dubai è Culu di Kuwait. Cliccate quì per più di aérii chì volanu in El Nhouza.

El Nhouza hè più vicinu à u centru di a cità (7 km) di Borg al-Arab (25 km)

U Trenu
Ci hè parechje varietà di train d' El Cairo (Stazioni di Ramses) à Alexandria è ùn sò micca necessariu di riservà in anticipu. U megliu hè u trenu Express, chì dura à 2-3 ore (secondu i stati). Per schedari fate cliccà quì. U TurboTrain ùn hè più u travagliu da dicembre 2007 perchè era troppu caru. Un primu spezzamentu di u bigliettu custate USD 7 un modu.

Pudete ancu ottene un trenu da Alessandria à El Alamein è Mersa Matruh (cose per quelli chì vulianu visità Siwa Oasis ), cliccate quì pè schedari.

Ci hè parechji trains un ghjornu da Alexandria à Port Said, cliccate quì pè schedari.

L'Alessandria hà dui stazioni di trenu, è u primu chì pudete impedisce (si viaghja di Cairo) hè Mahattat Sidi Gaber chì serve i subborgi orientali di a cità.

Cum'è un turisticu vi pò vulerà esse ghjustu à a seconda stagione di treni in Alexandria, chjamatu Mahattat Misr (Misr Station) chì hè di circa un mità à u sudu di u centru di a cità. Un taxi veloce ghjornu da a maiò parte di i centri hoteli o un tranche trammi fora da a maiò di i posti.

In autobus
L'stazione di busu longu hè ghjusta à traversu l'estazione di Sidi Gaber (l'unu in i subborgi orientali di l'Alessandria - micca l'stazione di trenu principali). Ci sò servizii regulares di autobus a longa distancia per parechje parti di l'Eggittu. Superjet è Delta Quattro sò l'imprese principale. Per schedari d'autobus a qualche di e destinazioni turistiche più populari, cliccà quì.

Circà per Alexandria

Per Foot
L'Alessandria hè una cità maravigliosa per cammina intornu. Se vulete verificà e souculi è a Corniche, hè megliu di caminari è di gudari l'atmosfera di a cità.

Ci sò parechji spassighjate d'Alessandria sò stati à poca distanza (45 minuti).

À Tram
Mahattat Ramla hè a stazione di tramuntana principal in u centru di a cità. I trammi sò allughjiti è fàciuli di sciurà è di una manera di ottene di Alexandria (se ùn avete micca in furia). Pudete fà accede à l'stazione di trenu principalu in tramu è in Forte è Abu Abbas à a Mese di Mosè è parechji musei. Hè un caricculu riservatu solu per e donne so verificatu prima di vultà! U traghetti u lummu viaghja u viaghju di l'oeste è di u mondu blu à u livante

Taxi
Taxi è in ogni locu in Alessandria, sò dipinti nè negra è gialla. Fate una persona lucale quandu a vostra tarifa deve esse appressu è dopu cunvene in una tarifa cù u vostru cumitariu di taxi prima di vultà.

Pagina à sente - Cosa Vi vede in Alexandria
Pagina trimestre - Dove avà è Comu in Alessandria

Pagina unu - Tours è Cumperendu è Cirque Alexandria
Pagina trimestre - Dove avà è Comu in Alessandria

Cosa Vede in Alexandria

A maiò parte di i turchi di listessi pò esse anu visitatu indipindente s'ellu ùn preferite piglià un tour.

Fort Qaitbey
Fort Qaitbey hè un edifiziu impressjonanti, situatu à una penisula stretta chì una di l'antichi maraviglii di u mondu, u famusu faro - a Pharos anu era quì. U Forte hè stata custruita in u XV sèculu è oghje hè un museu navali.

Avete bisognu di una ora per scopre i camere è e torri, è ancu di u museu chì accupa parechje armi interessanti. U Forte ancu offre una bella vista di a cità di Alessandria è di u Mediterraniu. Un pocu acuariu vicinu ghjustu una spezia. Ci hè un prughjettu quaghjò à custruisce un grande museu sottuacu in un futuru vicinu chì face vede parechji di i scuperti archeologichi reculse interessanti.

Più infurmazione nantu à u forte ...

U Corniche
U Corniche hè una strada chì travaglia in u portu orientale di l'Alessandria è hè u locu perfettu per un passaghju di l'acqua. Ci hè parechje restauratori chì ponu divertevi un pesci fresh fish. Passate qualchì belli esempi di l'edificazioni Art Déco cum'è u Sofitel Cecil Hotel chì hè statu guidutu da Mohammed Ali (u boxeur), Agatha Christie è Winston Churchill à l'altri.

Un passaghju per u Corniche porta ancu parechji volti d'attraversu di l'Alessandria (qualche di quale sò scritti più à quì sottu) cum'è a piazza Ramla, u Museu Cavafi, l'anfiteatro anfiteatro, u distrittu Attarine (per a shopping) è a Pace di Tahrir (liberazione). Cusì tratta à un cafè brasilianu, un pipa bubbly o un vaso di tè in qualche di i maravigliosi di Alexandria.

U zitellu Attarine
U zoccu Attarine hè un maize di stanzi lucchi, troppu ristrettu per i veiculi di caratteri, per quellu chì literatu hà centu in centu misure di antichi è boutiques. Hè chjamatu u mercatu Zinqat as-Sittat (chì tradutivamente traduce à "espressione di a donna"). Truverete certi boni trattati per pacatti per quì. Hè un bazar nemmenu di manera chì ùn hè micca cusì afflittu cum'è l'altri. I ghjovani ghjovani privati ​​chjamate i centros di centru à i souqs esse ghjorni, perchè s'è interessate in a moda muderna moderna, quì hè duv'è truvà.

Museo greco-rumanu
Stu museu hè riccuvostu d'objecti fascinanti chì rifletteveni l'incontru di l'Eggittu cù a cultura greca duranti i periodi ellenici è romani. Avete bisognu di almenu uni pochi d'ora per vede tutti l'ogetti. Ci sò tanti mosaici, ceramica, sarcòfagi è assai più cum'è un ghjancu beddu ghjinuu di stati.

More about the Museum ...

A Mezchea Abu al-Abbas al-Mursi
A mezocche di Abu al-Abbas al-Mursi fù urigginata in u 1775 da Algerian, ma da quellu tempu hà avutu parechje rinuvazioni è alcune facciali, l'ultimu majoru in u 1943. Hè un bonu edifiziu cù pilastri enormi di granito, lucernario di vetru colore , finestali e porte di lignu intricatu in tagliu è pavone di pavimenti pavatu.

Innota chì e donne ùn ponu visitate nentru à a mosche ma ponu vede u mausoleo è peek in a mezquette stessu da una barrera.

Più infurmazione nantu à a Mosque ...

Ruins interessanti

Al-Montazah Palace
U Palazzu Al-Montazah fù custruitu da un anticu Re un centennucciu anni, cum'è una residenza estiva. Avà hè utilizatu da u presidente di l'Eggittu ma i giardini sò aperti à u publicu. I ghjardini sò belli è ombrezzii cù una cingola cintinaria, assai belli, è ci hè ancu una piccula spiaggia chì vi pudete apprezzà per una petite tarifa. Hè un locu famusu per l'egiziani lucali cun un passaghju è un picnic.

Biblioteca di Alessandria - Bibliotheca Alexandrina
L'Alessandria hè statu storicu statu un postu di studiu. Hè una cità chì hà attraversu poeti è scrittori for thousands of years. In 2002 una nova biblioteca hè stata custretta in a grande biblioteca di u 3 Secu à aC. Sfortunatamente, ùn hè micca avutu u listessu monte di libri, cumu pare à quì, ma ci hè abbastanza spaziu per aghjunghje à a cullezzione.

Più infurmazione nantu à a bibbiuteca ...

Museo Nazionale
U museu naziunali si trova in un palazzu restituitu è ​​cuntene circa 1800 artifacti chì narrate a storia di l'Alessandria duranti l'età. U museu abriu e so porte in dicembre di u 2003.

Pagina unu - Tours è Cumperendu è Cirque Alexandria
Pagina trimestre - Dove avà è Comu in Alessandria

Pagina unu - Tours è Cumperendu è Cirque Alexandria
Pagina duie - Cosa da vede in Alexandria

Dove Stay in Alessandria

L'Alessandria pussedi bè pochi di boni hotelu bonu, ma ci sò abbastanza di medievu à l'altri prudutti fini, in particulari à u Corniche. Quì sottu u listinu una mostra di l'ospiti nantu à offerta chì à u migliore di u mo sapè sò boni valori per u soldi.

Hôtels economici in Alessandria
Ricurdativi, questu hè l'Eggittu è se stanu quà in un hotel budgetu duvete esse un pocu flexice cù a vostra idea di ciò chì custituiscenu una stanza limpia è un hotel ben run.

Per rinvià quelli hotel, avete da chjamarà direttamente è pruvà à u vostru libru in anticipu. U codice di u paese per l'Eggittu hè di 20 è, per l'Alessandria, aghjunte un 3. Cumu hè in Egittu, marche 03 prima per l'Alessandria.

Hotel Union (20-3-480 7312) hè à a cima di a lista di l'alberghjenti d'altri tutti di Alexandria. Hè un hotel simpaticu è neve cù chjassi per tariffi raciali (circa USD 20 per ghjornu) è si trova nantu à a Corniche, puderete ancu ottene una stanza cun veduta di u portu è u balcone. Ritorna di letti.

Altre budget hotels chì sò ricurandate include l' Hotel Crillon (20 3 - 480 0330) chì hè basu, neve è sopra à u portu. L' hotel Star Sea (20 -3- 483 1787) hè una scelta razovule in l'area di Midan Rimla, se ùn pò micca uttene una camere à a Union o Crillon.

Mid-Range hôtels à Alexandria
L'Hotel Windsor Palace hè chjosu di vechju charm è nicely situatu à longu di u Corniche, è ci sò questi cù una vista di u mare (u sonu di u trafficu hè significativu).

Ritorna di letti.

L'Hotel Metropole hè ancu un hotel anticu, cum'è Windsor, è custruitu à u XXu seculu. Hè assai situatu cintrali (pudete cammellu di l'stazione di stazione principalu) è in generale hè ricunniscenza decent.

Hotel High End in Alessandria
A maiò parte di i lochi chaine più grande sò rapprisentati in Alexandria.

I seguenti sò tutti i grandi, netti, l'ospiti di 4-5 stanzi cù qualificazioni bonu di i persone chì si sò stati quì:

Dónde comerse in Alessandria

L'Alessandria hanu assai i boni pubblichi. Alcune di i più cunsiglii riservati sò: a megliu vede , cunzidiravanu a Cina Camera in u Cecil Hotel. U risturante hè nantu à u terre andu pudete divertevi u più boni vista nantu à u portu. U nutrimentu ùn valora micca bè cum'è a vista.

Caffè e pasticceria

Una di e cose maravigliose nantu à una cità cum'è l'Alania cù u so patrimoniu cusmopoliticu, hè a vechja cafè tradiziunale. L'altri poeta è scrittori d'Alessandria ottanu a so inspirazione in queste cafeti:

Pagina unu - Tours è Cumperendu è Cirque Alexandria
Pagina duie - Cosa da vede in Alexandria

Fontenelle è l'infurmazioni per Alexandria, Egittu
Hôtel Alexandria di Tripadvisor
Egittoriu Egginnt Egipci
Travelpod's Alexandria Blogs
Guide VirtualTourist Alexandria
Guida Lonely Planet Egypt
Turismu Egizianu
Quartet d'Alexandria by Lawrence Durrell