U Valle di i Re, Egittu: A guidata cumplessa

Cù un nomu chì chjappà tutte e grandezza di l'anticu passatu l'Egittu, u Vallu di i richi hè unu di i destinazioni turistiche più popolate in u paese. Hè situatu à u banca uccidentale di u Nilu, direttamente traversu u fiumu da a cità antica di Tebi (issa cunnisciuta com'è Luxor). Geograficamente, a vaddi ùn hè micca interessanti; ma sottu a so superficia sterile abbitate di più di 60 tombi cutie rocca, creata tra u XVI u 11 seculu aC à a casa di i faraoni difetti di u Novu Regnu.

A vaddi comprende dui armamenti distinti - u Valle Occidente è u Valore di l'Est. A maiuranza di e tombi sò situati in u questu braventu. Ancu ma quasi tutti sò stati saccheghji in l'antichità, i murals è i ieruglifi chì copre i mura di i tombi richi furnenu una indiscosiva introspectiva à i ritimi funerarii è di a credenze di l'Antichi Egizziani.

U Vallu in Tempi Antichi

Dopu d'anni di studiu scelta, a più parte di stòrici crede chì u Vallu di i richi hè statu usatu cum'è un funerali riali trà 1539 aC à 1075 aC - un periodu di quasi 500 anni. U primu santu per esse sculpitu era quellu di u faraonu Thutmose I, mentre chì l'ultima tumba reale hè pensatu chì hè quella di Romsessi XI. Ùn hè micca sicuru per chì Thuzyose chjuviu a vaddi com'è u situ di a so nova necropolis. Certi eggulogichi sustenenu chì era inspiratu da a prussimità di l'al-Qurn, un picculu creeu chì era sagru à a dea Hathor è Meretseger, è chì a furia resu in u duminiu di i Purnidi di u Regnu Antuninu.

U locu illu di a vaddi hè ancu prubabilmente sfruttatu, facendu è più faciule per guardà e tombi versu i pussibilità forru.

Malgradu u nome, u Vallu di i richi ùn era micca populatu solu da i faraoni. In fattu, a maiuranza di i so tombi appartinevanu di i favurizati è di i membri di a famigghia riali (anchi i fianali si sò stati firati in u Valletta di i Reali dopu a custruzzione principiu in u 1301 aC).

Tombi in i dui valli ci seranu custruiuti è decoratu da i travagliati skilled in a vicinanza di Deir el-Medina. Questa era a bellezza di sti dicurazioni chì i tombi sò stati foli per u turismu per migghiara d'anni. Inscriczioni di l'antichi grechi è romani pò esse vistu in parechje di e tombi, spiciarmenti chiddu di Rammstein VI (KV9) chì hà più di 1000 esempii di graffiti antichi.

Storia Moderna

Riceramente, i tombi sò statu u sughjettu di scuperta è scavi. In u 18u seculu, Napuliuni cumissione mapati detallati di u Valli di i rè è i so tombi. L'Explorers cuntinuavanu à invucabà novi pezzi funerali in u XIX sèculu, finu à chì u esploradore americanu Theodore M. Davis hà dichjaratu u situ scavi tuttu in u 1912. Hè pruvatu in u 1922, ma chì l'archeologu britànnicu Howard Carter guidò l'spidizioni chì uncovered the tomb of Tutankhamun . Ancu Tutankamonu stessu era un farauni relativamente minurizatu, l'inseriti ricchezzi truvati in a so tombu facianu questu unu di i scuperti archeològichi più famusi di u tempu.

U Vallu di i rè era stabilitu com'è Patrimoniu Worldu di a UNESCO in u 1979 cù u restu di a Necropolisia di Tebab, è cuntinua d'esse u sughjettu di l'esplorazione archeologica persunale.

Ciò chì vede è fà

Oghje, solu u 18 di i 13 tombi di a vaddi pò visitatu da u publicu, è raramenti sò aperti à u stessu tempu. Invece, l'auturizazione girannu quelli chì sò oghji per trattà è à mitigate l'effetti dannighjate di u turismu maschile (inclusi i nivadi di carbon dioxide, fretza è umidità). In parechji tombi, i murals est securità per i desumidificatori è di i pantani di vetru; Mentre chì altri abbiate issa cù l'illuminazione

Di tutti i tombi in u Valle di i Re, a più famosa hè sempre quella di Tutankhamun (KV62). Ancu s'ellu hè relativamente chjuca è hè stata chjappata di a maiò di i so tesori, ancu ci hè a mozia di u rè di u celu, incubated in un sarcòfag di lignu. L'altri puntelli include a tumba di Rughjesi VI (KV9) è Tuthmose III (KV34). L'anzianu hè unu di i tombi più grandi è più sofistirichi di a vaddi, è hè cèlebre per i so decorazioni detallati chì ponulentanu u testu completu di u netherworld Book of Caverns.

L'ultima hè a più antica sipunta aperta à i visitori, è data data à circa 1450 aC. U vestibulu murale ponu micca menu di 741 divinità egiziani, mentri a cabaña di funebri inclusa un bon sarcòfagiu fattu di quarzita roccia.

Assicuratevi di piacè a visita à u Museu egizianu in u Cairo per vede i tesori chì anu smanciutu da u Val di i rè di a so propria prutezzione. Questi inclusi a maiò parte di e mòglie, è a muzione icona di morte Tutankhamuni. Nota chì diversi articuli di u cache inestimabili di Tutankamonus sò stati mudificati in u novu u Grandi Museo Egizianu vicinu à u Complexe Piramide di Giza - cumprese u so carru funerariu magnificu.

Cumu visita

Ci hè parechje manere di visità u Vallu di i rè. Viaghjatori indipindenti ponu accurdà un taxi da Luxor o da a riviera di u Cisale di u Catturianu per piglià un ghjornu di u ghjornu di u Cattine di u Cintrali cum'è u Valle di i Reali, u Valle di a Queens è u cumbre di u Deir al-Bahri. Sè stà sentu bè, una brisa hè una altra opzione populari - ma sia cunzignati chì a strada di u Val di i Roi hè chjucera, trasparenti è calda. Hè ancu possibili à caminari in u Val di i Re di Deir al-Bahri o Deir el-Medina, una rotula curta, ma sfida, chì avete visione spettaculari di u paisaghju Tebab.

Possibile a manera più faciule di visità hè cun unu di l'unipochi ghjorni full o di mezza ghjurnata annuncia in Luxor. Memphis Tours offre una excelente excursione à quattro passione à u Val di i Re, i Collossi di Memoni è u Tempiu Hatshepsut, cù prezzi includenu trasportu climatizatu, una guida di l'egiptologu di parlante in lingua inglese, tutte e tene di u vostru accessu è l'acqua embuscada. Eghjttu Cunsigliu di Avvisu di Tours offrenu un itinerariu d'ottu ore chì incorpora tutte e quì sopra à lunch à un locale ristorante è visiti supplementi à i tempii Karnak è Luxor.

Informazione Pocu

Accogliu a vostra visita in u Centru di Visita, induve un mudellu di a vaddi è una pelle nantu à a scuperta di Carter da a tumba di Tutankhamun ponu una generale di ciò chì aspetta da a so tombi. Ci hè un pianu trenu electricu tra u Centru di Visita è i tombi, chì vi guarda un caminu in calu è polvorientu in cambiu per una tarifa minima. Sò cunzignati chì ùn hè pocu ombrezu in a vaddi, e li temperaturi pò scorcher (in particulare in l'estiu). Assicuratevi di vestiti frizzamenti è portanu assai di u foglie è l'acqua. Ùn ci hè scopu di purtalla una càmera chì a fotografia hè stretchamente pruibita - ma una lantchera pò aiutà à vedà megliu in l'ùltime tombi.

Ogni u prezzu di u prezzu di 80 EPG per persone, cù un tarifu cuncessionale di 40 EGP per i studienti. Questu inclouu l'ingressu à trè tombi (quale altre chì sò aperti in u ghjornu). Avete bisognu di un bigliettu separatu per visitarà a tumba unica aperta, u KV23, chì appartine à u faraonu Ai. In u stessu, a tumpa di Tutankamuni ùn hè micca inclusu in u prezzu di u viaghju normale. Pudete cumprà un bigliettu per a so tomba per 100 pezzi per persona, o 50 pezzi per studiente. In u passatu, quantu parechji 5 000 turisti anu visitatu u Valle di i Re di tutti i ghjorni, è e colomi larghe sò parte di l'esperienza. In ogni paràbula, l'inestabilità recente in Eggitu hà vistu una dramaticisazione di u turismu è e tombi sò prubabilmente crescate infeurata cum'è un risultatu.