A Cumpagnia Chjesa, Cairo: A Guida

Uffizialemente chjamata a Chiesa di a Virgine Maria, a Chjesa Susana hè stà in u cori di u Anticu Cairò . Hè custruitu nantu à a porta di a porta di a Fortuna Buravana, custruita rumana, è riceve u nomu da u fattu chì a so nave hè sospita nantu à un passaghju. Sta situazione unica chì dà a chjesa l'imprissione di fughjiti in mezu à l'aria, un spettaculu chì anu avutu ancu più impurtanti quandu era custruitu prima quannu u nivellu di u pianu era di parechji metri più bassi di l'oghje.

U nomu àrabbu di a cresia, al-Muallaqah, hè ancu traduce cum'è "A Suspendita".

Storia di a Chiesa

A Cresia Chjesa hè stata creata per datà à u Patriarcatru di Isaccu d'Alessandria, un papa copto chì hà postu à ufficiu durante u seculu VII. Prima di quissa, una altra cresia esiste in u stessu situ, custruìu quarchi tempu in u 3u seculu cum'è postu di cultu per i suldati chì abbitanu a furtizza romana. U fascinu passatu da a ghjesgia fa un di i più antichi locu di cultu cristianu in Egittu. Hè statu ricustruitu parechji volte da u 7u seculu, cù a restaurazione più larga chì si sviluppa sottu à u papa Abramu durante u 10u seculu.

A so longu di a so storia, a Chjesa hè stata una di i foresti più impurtanti di a Chiesa cristiana copta. In u 1047, fù designatu com'è a residenza ufficiale di u papa Copto Ortodoxu dopu a cunquista musulmana di l'Eggittu causatu a capitali egiziana chì s'hè trasfirutu da Alexandria à u Cairo.

Circundendu u stessu tempu, u papa Cristodolos hà causatu contruversa è in cumbattimentu in a Chiesa Copta scegliendu a cunsacrata à a Church perchè anche u fattu chì e cunsacratimenti tradiziunale hà realizatu à a Chiesa di i Santi Sergiu è Bacchus.

A decisione di u papa Cristodogliu hà stabilitu un precedente, è da quì à parechji patriarchi ellu sianu statu elettu è enthroned è ancu enterta in a Chjesa.

Visioni di Maria

A Chjesa hè stata cunnisciuta com'è u situ di parechje apparizione di Maria, u più famosu chì hè assuciatu à u Miraculu di Mokattam Mountain. In u 10u seculu, u papa Abràhamu era dumandatu à prova a validità di a so religione à u Califfu rigulari, à u Muizz. Al-Muizz hà criatu una prova basata nantu à a verse di a Bibbia chì Ghjesù dice: "Verità, vi dicu chì, si avete a fede cusì picchina cum'è una sera mustarda, pudete dì à quella muntagna:" Move da quì à quì à quì "è si move ". Cusì, al-Muizz hà dumandatu à Abràhamu à movimentu di Mokattam Mountain vicinu à u puteru di a prichera sola.

Abràhamu dumandò di gràzia di trè ghjorni, chì hà passatu per pricurallu per esse guidati in a Chjesa. U terzu ghjornu, fù visitatu da a Virgine Maria, chì l'hà dettu di circà à circà un certuneru d'un ciucciu chjamatu Simone chì dà u pudere di fà u miraculu. Abràhamu hà truvatu Simone, è dopu à vultà in a muntagna è dicendu e parole prescritata da ellu cuncezzione, a muntagna fù elevata. Finu avè vistu stu miraculu, u Califfu hà ricunnisciutu a verità di a religione d'Abraham. Oghje, Maria si mantene un focus di cultu à a Chjesa.

A ghjesgia oggi

Per arrivare à a chjesa, i visitori si devenu attraversu e porte di ferru in un patiu decoratu cù mosaici biblica.

À l'ultima longu di u tribunale, un volu di 29 passi guverna a porta di legno incisu da a ghjesgia è a bella facciata bracce. A facciata hè un aghjuntu mudernu, data di u 19u seculu. Dintra, a chiesa hè divisa in trè nave principale, cù trè santuariu situatu à l'est orientali. D 'u dirittu à a diritta, sti santuariu sò dedicati à San Giorgio, a Virgine Maria è San Giovanni Battista. Ogni annantu hè una dicurazioni cù una scelta elaborata incinta con ebano è ivori.

Unu di i funziunalitati più noti di a chjesa hè u tettu, chì hè custruitu di boscera di furmazioni è hà distinatu à l'internu di l'arca di Noè. Un altra puntuazione hè u pusturinu di marmo, chì hè sustinutu da 13 cullezioni di marmura destinati à representà à Ghjesù è i 12 discìpuli . Una di e culonni sò neri, raprisentendu a tradenza di Judas; Mentre chì un altru hè grisu, per rapprisandà u dubbitu di Thomas quandu si senti da a risurrezzione.

A chjesa hè forsi u più famosa per i so icone religiose, chì di quali 110 sò questi nantu à a vista in e so pareti.

Molti di queste anu dettu u rete di u santuariu è anu stampatu da un unicu artista durante u 18u seculu. U icona più antica è più famosa hè cunnisciuta com'è u Coptic Mona Lisa. U ripose à a Vèrgine Maria è data data à u VIII sèculu. Molti di l'artifacti originali di a Cumpagnia sò stati eliminati, è quì si prisentanu in u Museu Copto vicinu. Inoltre, a chiesa permanece un puntuale di qualsiasi viaghju à u Anticu Cattu. Eccu, i visitori puderanu explore l'intornu fascinante di l'iglesia trà i servizii, o à sente in massi dati in l'antica lita liturgique coptica.

Informazione Pocu

A ghjesgia si trova in Coptic Cairo è hè cunsigliata per e mette da Girgis Girgis. Da quì, hè un pocu per passà a Chjesa. A visità deve esse cumminati cù una visita per u museu coptu, chì si trova convenientemente situatu solu à dui minuti da a chjesa. A cresia hè aperta ogni ghjornu da 9:00 a.m. - 4:00 p.m., mentre chì a Missa Copta hè tenuta da 8:00 a.m. - 11:00 a dameci u venerdi; è da 9:00 a.m. - 11:00 a domu. L'admission à a chjesa hè liberu.