Luxor è l'antichi Tebi: A Guida

Unu di l' antichi destinazioni più antichi è amichi più antichi d'Eggitu , Luxor hè comunhemente chjamatu u museu più grande di u mondu apertu. A cità moderna di Luxor hè custruitu nantu à u situ di l'antica cità di Tebi, chì stòrici stimi ca avianu statu abitata da 3,200 aC. Hè ancu casa di u complexu di u tempio di Karnak, chì hà serve com'è u locu principalu di cultu per i Tebianci. Inseme, i trè siti anu attruvatu i turisti da l'epopea greco-rumani, tutti elli fatti di l'incridibile collezione di i tempi di i tempi antichi è i monumenti.

Edizione d'Orienti di Luxor

A storia di Luxor data predilettu a cità moderna è hè inganatu cù u Tebi, a metropole legendaria chjamata di l'antichi egiperi cum'è Waset.

Tebi arrivò à l'altitudine di u so splendore è influenza in u piriu di 1,550 - 1.050 aC. À questu tempu, hà servitu cum'è a capitale di l'Egittu novu unificatu, è divintò cunnisciutu com'è un centru di l'ecunumia, l'arte è l'architettura assuciatu cù u diu egizianu Amun. I faraoni chì regnaru duranti stu piriodu passava vasti sumisorii di soldi in temples disinuti per rispunnì l'Amun (e si stanu), è cusì nuvenu i monumenti incredibuli per quale a cità hè famosa oghje. Duranti stu piriodu, cunnisciutu com'è u Novu Regnu, assai faraoni è e so righjini elettu à esse enterrati in a necropolis in Tebi, cunnisciutu oghje cum'è u Val di i Reali è u Val di a Queens.

Top Attractions in Luxor

Situatu nantu à u livante di u fiumu di u Nilu di Fiume, oghje Luxor hè a prima volta per i visitori à a regione.

Accumincianu à u museu di Luxor, induve esezzioni cumplicati da l'artefattii da i tempii circustandati è i tombi facenu un ingrossu tutale di l'attraversu d'avè à l'area. I Signori scritte in arabu è in inglese intratteni un arti farauniali inestimabili, statues colosali è intricate biole. In un annexe dedicatu à i tesori di u Novu Regnu, truverete dui mummia reale, unu cresce chì i restani di Rommessi I.

Se truvate fascinate da u prucessu di mummificazione, ùn mancate micca u museu di a Mummia cù i so fanzine di vestiti umani è animali curati mantenenu.

L'attrazione principali in Luxor stessu, però, hè u Tempiu di Luxor. A custruzzioni hè stata cuminciata da Amenhotep III in u 1390 aC vicinu, cù aghjunte per una serie di faraoni chì fanu è Tutankamuni è Rammesi II. Elementi architettonii include una colonnade di cullaburazione culonie cù l'insegnamenti hierogràfichi; è una porta di guardianu custodiatu da dui stati massi di Rammesi II.

Top Attractions à Karnak

Nord di Luxor si stà mentri u Complexe di Karnak Temple. In i tempi antichi, Karnak era cunnisciutu cum'è Ipet-isut , o U più chjusu di i posti, è hà serve com'è u locu principalu di cultu per a XVIII dinastia di Thebans. U primu faraonu di custruisce ci era Senusret I durante u Regnu Medio, ma a maiò parte di l'edifizii chì sò datanu data à u Regnu Natuu. Oghje, u situ hè un vastu cunghjettu di sanctuaries, quiossi, pyloni è obelisks, tutte e dedicati à a triadè Tesebana. Ci hè pensatu per esse u sicondu cumplicamentu religiu più grande di u mondu. Se ci hè una vista a cima di a lista di bucket, deve esse u Great Hall Hypostyle, part of the Precinct of Amun-Re.

Top Attractions in Thébes Ancien

Coglie u fiumu Nilu à Cisjordania, è scopre a grande necropolis di Tebas. Di i so numerosi seculi, a più visitata hè u Valli di i Re, induve i faraoni di u Novu Regnu hà sceltu per esse entombe in preparazione per l'oltritomba. I so corpu mummificati fù intruinziatu cù tuttu ciò chì volenu purtà cun elli - cumprendi mobili, ghjuvelli, robba è furnizzioni di alimentazione è beie in cacciate grandi urni. Ci sò più di 60 tombi cunnisciuti in u Valle di i Re, assai di quelli chì sò longu sfatutti di i so tesori. Eccu, u più famosu (è più intactu) hè a tumba di Tutankhamuni, un faraone minurariu chì hà guvernatu per solu novi anni.

À u sudu di u Vallu di i Rettore rivennu u Vallu di i Reali, induve si sò membri di famiglie di e faraoi sò enterrati (cumpresu l'omi è a donne).

Eppuru chì ci sò più di 75 tombi in questa sezione di a necropolis, solu quattru sò aperti à u publicu. Chisti, u più famosu hè quellu di Queen Nefertari, chì i so pareti sò cuparti di sti pittori magnifichi.

Dove sughjorni è Quandu sia

Ci sò parechje scuperte accessioni per sceglie in Luxor, a maiuranza di quelli situati nantu à u livante upertu. Avete bisognu di truvà qualcosa per ogni budgete, da opzioni affordabbli cum'è u top-rated, l'hotel Nefertiti di stele; à u splenditu di lussu di i stili di quattru stanzi cum'è u storicu Sofitel Winter Palace Luxor. U megliu per u viaghju hè in u marzu à l'aprili à l'uttrovi à l'imbrancazione di u novu annu, quandu u fughjilà ghjustu è i temperatures sempre sopravienta. Inverno (dicembre à ferraghju) hè a più fresca di l'annu, ma ancu u più buse è più caru. À l'altu veranu (da maghju à sittembri), u calori pò esse incestu.

Cumu truvà

Luxor hè unu di i primi destinazioni turistiche in Egittu, è com'è esse spoiled for choice in terms of ways to get there. Ci sò busi è trains regulares da u Cairo è altre città maiò in Eggittu. Pudete piglià una faluva da Assuan along à u Nilu, mentri l'Atene Internazionale di Luxor (LXR) vi permette di vola in una folla di punti di partenza naziunali è internazionale.