Mezchita à Al Azhar, Cairo: A Guia Sulla

In principiu, dedicatu à a pràtica di u Shi'a Islam, a mezquita à al-Azhar hè casi quandu com'è u caiu stessu. Fu comissionatu in u 970 da u califfu fatimidi al-Mu'izz, è era a prima di e cose assai mezchi. Cum'è u più anticu monumentu Fatimid in Egittu, a so significazione storica hè immensurable. Hè cume rinumatu in u mondu mundiali com'è un postu di l'aprenu islamicu è si sinònimu di l'influenza di l'Università d'Al-Azhar.

A Storia di a Mezquita

In u 969, l'Eggittu era cunquistatu da u General Jawhar as-Siqili, sottumessi à i ordini di u califfu fatimidi al-Mu'izz. Al-Mu'izz cilibreghja i so novi terri fundendu una cità chì si chjamava "Vittore d'Al-Mu'izz". Questa cità un ghjornu diventà cunnisciutu cum'è Cairo. Un annu dopu, al-Mu'izz hà urdinatu a custruzzione di a prima mezchezza di a cità - al-Azhar. Cumplistata in solu dui anni, a mezquette apertu per e preghje in 972.

In arabu, u nome Al-Azhar significa "moschea di i più splendenti". A legenda hè chì u monicu poetic ùn hè micca una allusion à a bellezza di a mezchezza stessu, ma à a Fatimah, a figliola di u Profeta Mahomet. Fatimah era cunnisciutu da l'epitetu "az-Zahra", chì significava "un raghjone rinisciutu". Ancu si questa teoria ùn hè cunfirmata, hè plausibile - postu chì tuttu u Califfu à u Mu'izz faciulà à a Fatimah unu di i so antenati. El

In u 989, a mosche hà numinatu 35 studienti, chì si pigghiaru a residenza vicinu à a nova piazza di u travagliu.

U so propiu era di spàrghjela di Shi'a, è in u tempu, a mezquette diventa una università cumposta. Famosu in u Imperu islamicu, i studienti anu travatu di tutte e mondu per studià à l'Al Azhar. Oghje, hè a seconda università cuntinuada di cuntinuu più vechja in u mondu è hè unu di i centri di u centru di scholarsi islamici.

A Mosque Avà

A mezquette hà cunsideratu u so status di un universitariu indipindente in u 1961, è ghjè insegri di e discipline muderni, cumpresi a medicina è a scienza à i studienti religiosi. Curiosamente, mentri u Califfatu Fatimidi originali custruìanu Al Azhar cum'è un centru di adorazione Shi'a, hè diventatu l'autorità più importantu di u mondu in a teologia è a lege di u Sunni. Ci sò studiati in l'edifizii custruiti nantu à a mezquette, allughjò à l'Al-Azhar stessu à a preghiera ininterrumpida.

Nantu à u cursu di l'ultimu millenniu, Al-Azhar hà vistu assai scopi, rinuvisioni è restaurazioni. U risultatu oghje hè un tapizzu rico di sfarenti stili chì custituiscenu l'evoluzione di l'architettura in Eggittu. Molti di i civilizazioni più influenti di u mondu abbandunonu a marca nantu à a moschea. I cincu minaritulieri existenti, per esempiu, sò reliquidi di dinastii diffirenti cumu quelli di u Sultanatu Mamluk è l'Imperu Ottumanu.

U minarettu uriginale hè sparitu, un destinu cumunitatu da a maiò parte di l'architettura originale di a mezquette fora di i arcade è di parechji di u decoru stucatu. Oghje, a mezquette ùn hà mancu solu sei entrances. I visitori si entri à traversu a Porta di Barberu, una addidizzioni di u 18u seculu, cusì chjamatu perchè i studienti foru vistuti davanti à u so portal.

A porta si trova in un patio bianco di marmo, chì hè unu di i più antichi di a mezquette.

Da u tribunale, trè da i minareti di a mosche è visibili. Quessi sò stati construiti in u 14, 15 e 16 seculi in rispittàmente. I visitori sò permessi di entre u salottu d'orazione adiacente, chì hè questu d'una bella mihrab , u fogghiu semicirculari sculpitu in u muru di ogni mezchezza per indicà a direzzione di Meca. A parte di a mezquette hè chjusa à i turisti, cumpresa a so biblioteca magnifica, chì accumpagna volumi chì datanu di u VIII sèculu.

Informazione Pocu

A mezocche à Al Azhar hè situatu à u cori di u Cairo Islamicu, in u distrittu El-Darb El-Ahmar. L'accettazione hè libera, è a mezquette ferma aperta duranti u ghjornu. Hè impurtante rispettu à tuttu u tempu in a mezquette.

E donne ponu allora vistimenti ch'elli coperbanu i so bracce è i so ghjambi, è sò obligatori di portà una bufanda o velu nantu à i so capelli. I visitori di i dui sessi anu bisognu di scancerà i so scarpi prima di cresce. Assicurà à punta à l'omi chì aspetta u so scarpe nantu à u vostru ritornu.

NB: Sò cunzignati chì l'infurmazioni in questu articulu hè correctu à u tempu di scrittura, ma hè sugettu à cambià in ogni mumentu.