Quandu in Miami: Visita l'Art Museum di Perez

U museu artu à u Biscayne Bay ùn pò micca miss

Cù u sviluppu di u Wynwood Arts District à u centru Miami è u Miami Beach accolti l'Art Basel annual fair, Miami s'hè stabilitu com'è una cultura di l'arte internazionale vibrante. L'annu l'annu, Art Basel Miami hàvenu agaglieghja galerie trà 32 paesi è attrae 77 000 visitatore di u mondu.

È ancu Art Basel solu si prisenteranu cinque ghjorni da l'annu.

Assicurata à i banche di Biscayne Bay in Downtown Miami, un corta traversu da a Wynwood è Miami Beach, hè u Museu di Pere Art Museum Miami, una istituzione chì furnisce i visitatori di Miami è i so art fix all year round.

A migrazione di l'istituzioni internaziunali esistenu, u Museu di Arte Pérez hè una istituzione di coppiccatura chì prumessa di serve à a cumunità local è rifuggià a so diversità.

Prununziamente cunnisciutu cum'è Centre for the Fine Arts, u museu, chì hè stata stabilitu in u 1984, hè stata riassocera à a so locu locu in Museum Park è rinumata dopu Jorge M. Pérez, un benefactore di longu tempu, in 2013. Mentre chì l'edificu hè u disignu di una prestigiosa architettura di l'architettura Svizzera Herzog & de Meuron, a fila di palme d'arbureti chì viaghjanu l'esternu è a so situazione ghjè vicinu à l'acqua dà rimborsu di quintessential Miami.

Aghju visitatu u Museu di Arte Pérez un venneri dopu meziornu. Caminava in una galleria nantu à u primu pianu I was salutatu da un gruppu di pupulazziunarii à un viaghju di campu.

"Avemu i zitelli di l'urdinaria visitate u museu quasi ogni ghjornu", spiega Alexa Ferra, u direttore associatu di marketing di u museu è a cumunicazioni, a so dichjarazione facendu à e missione di l'istituzione à serve à i residenti di a cità.

Un impegnu curatoriale di l'inclusività hè chjaramente indicatu à e longu di e pareti di u museu, è ancu chì Ferra accenteni, ùn hè micca una inizione recente. "Dopu chì u museu hè stata fundata in u 1984, a so missione hè stata per esse exhibitu u travagliu di artisti lucali".

Mentre u museu ùn hè micca esplicitamenti una istituzione per l'arte latino-americanu, a so missione per fà representà a diversità di Miami è esce esse artisti cù cullizzioni significanti à e cumunità lucali di a cità hè stata cunclusa in una di e maiò espanzioni di l'arte latino-americana chì avete mai vistu.

In una cità chì per decennii hà servutu di una porta di una cultura à l'appressu, un arti chì scopri i identità culturale cuntene un pesu particulari. Cù l'internu di artisti, cum'è Carlos Motta, chì custruisce una storia di l'omosessualità in l'America Latina cù u so prughjettu Multimidia per u Futuru , è Beatriz Santiago Muñoz, chì a so seria di videocrati Un Universe di Miricelli Framili captures ironies post-coloniali in u Caraibicu, PAMM hà sculpitu un spaziu per l'esplorazione di l'identità marginalizate in l'America Latina è u Caraibicu.

Quandu aghju visitatu u museu l'altru settembre, l'esposizione principali era "Basquiat: The Notebooks Inconnu" organizatu da u Museo di Brooklyn. Pieces di i cullizziunari privati, cumprese cullaburazioni trà Basquiat è Andy Warhol, anu ancu nantu à a vista cum'è i libretti. Watching the youthful and cool energy of Basquiat in un sughjettu prughjettatu da u documentale di Tamra Davis nantu à l'artistu , ùn pudia aiutà à pensà à i chjavi di i scola d'altri scontru in u primu pianu. Aviu truvatu l'energia è u sfida di Basquiat per sia cuntagie, u so intrezu ligne, è pensu chì i ghjovani residenti cirtevanu in Miami scontru in scena mi deve avè bisognu di listessa manera.

"Questu hè statu unu di i tesi più populari di u museu finu à a data," Sprima Ferra è aghju pigliatu a so parolla per ellu.

Una dimarchja integrata à Jean-Michel Basquiat, un artista di Haitian è Puiseu Riccu, un artista chì sfidau cunvenzioni societal, induve riflessione u spiritu di u Museu di Arte Pérez.