Elevador Lacerda

Elevador Lacerda, unu di l'attrazioni faciale di l'attrazioni faciale di l'altri famosi in Brasile, cuntattanu u Salvador Mudrunu è Superior. In a so cunfigurazione attuale, u marcatu di 191 piedi cù 4 cabine à nantu à Baia de Todos os Santos è inseriti da IPHAN (l'Istitutu di U Patrimoniu Storicu Articu Articu) data di u 1930. U prughjettu originale fù chjamatu Elevador Hidràulico da Conceição è custruitu tra u 1869 è u 1873 grazia à l'entrepreneur visionariu di Antonio de Lacerda è à u so fratellu, l'ingenieru Augusto Federicu di Lacerda.

L'ascultru hè statu cambiatu in u 1896.

In Salvador Majo (Cidade Baixa), l'elevatori hè vicinu à u Mercado Modelo; à u sud, una sculture da Mario Cravo Junior pays homage à a storia di u mercatu.

In Upper Salvador (Alta Alta), l'ingaghjamentu di l'ascultu hè in Praça Tomé de Souza, una squadra chì hè una di e porte per l'area di Pelourinho è u situ di u Palazzu di Rio Branco è a Câmara de Vereadores (o Paço Municipal) cum'è Palácio Tomé de Souza, u cumuni di l'Aiacciu. U spedore di elevatori ùn hè micca panoramica; u stadiu d'attrachju è u quadru sò i vostri punti d'attrachju à sta visione incredibile.

À i tunnigliati originali (una prossime horizontale è una verticale) dugnu à roccia per i primi dui cabine, a torre di fronti è u ponte di accessu cù un spaziu di 71 metri. E nove strutture sò stati construitu in menu di un annu è inaugurati in u 1930. L'espansione è i renovazioni, chì daveru ancu l'ascultu di l'articulu di l'arti-déco, participatanu Otis Company è l'architettu danese Fleming Thiesen è i specialisti di cimentu di rinfurzà Christian-Nielsen.

A diversità migliore in u storicu di l'elevatori includenu a transizione di u hydraulicu à u putere elettricu in u 1906, rivisioni principali di a struttura concreta è u sistema elettronicu è elctricu, è a stallazione di u so sistema di lumineria.

L'ascultore hè stata preciduta da solu suluzione per u trasportu di e persone è di e carichi chì data di l'epuca coloniali.

Sicondu IPHAN, ci sò referenze di u primu sèculu di u seculu XVII à Guindaste da Fazenda, un pianu inclinatu melluratu durante l'occupazione Olandese di Salvador in u 1624-1625 è chì era utilizzatu per u trasportu tra u portu è i primi costi di a cità à a Praça Tomé de Souza.

In settembre di u 2011, l'amministrazzioni di a cità annunciau a privatizazione di l'Elevador Lacerda. Unu di i cambiamenti hè un sughjettu in a tarifa da R $ 0,15 à R $ 0,50.

Elevador Lacerda:

Situazione: Praça Cayru (Cidade Baixa) e Praça Tomé de Souza (Cidade Alta)
Hours: 6h à 11h
Accessori per a canna
Leghjite più nantu à attraziu Salvador à a guida ufficiale Salvador.