Fatalities à u Running of the Bulls

Dopu à a prima morte in u 1922, 15 personne sò morse in a corra di Ghjinnavimu di i Torli . Daniel Jimeno Romero, chì hè mortu durante a corruzioni di i ghjorni di u ghjennaghju di u 2009, hè a persona più recente di muri in a festa annuale.

Fermin Etxeberría Irañeta aduprata e ferite fatali da esse tazzata da un toru in 2003, ma a morte più altu hè quella di Matthew Tassio, un americanu di 22 anni chì era mortu in u 1995.

A morte di Tassio hà livatu l'attinzioni internaziunale perchè era l'unicu strangeru à mourri in un corpu postu chì u Gonzalo Bustinduy di mexicanu era vicinu à morte in u 1935.

Ancu l'acciduti sò assai rareti, 50 à 100 persone anu ferutu annu in a curretta. Carattere cù i toru in a festa di San Fermino in Pamplona hè una attività perikiana chì ùn hè micca cunsigliatu per a maiò i turisti.

U passatu d'altu prufetu di Matthew Tassio

Dui i 15 corelli chì anu falatu in u Running di i Tori in Pamplona, ​​13 d'elli sò state di Spagna-11 da quale da a cità vicinu di Navarra. Però, a morte chì hè stata a più attente à una scala globale hè quella di u Matthew Tassio americanu.

A maiò parte di u tempu, i paisani nattivi chì si so passanu duranti a corti aghjunghjenu una petite scrivere nantu à a so morte, ma u passatu Tassio era scrittu nantu à l'Europa è l'Amérique d'America. Sicondu un articulu di a BBC nantu à a morte di Matthew Tassio:

"U toru di guadracu chì l'appiccicatu hà pisatu una mezza tonna. Hè cumbattitu à l'abdomen, sippitava una arteria principale, fette a través di a so rinoci è punicava u so fioccu, è avvicinanu sette metri in l'aria.

I detti grafichi è l'intesu internaziunale di a trasmissione di Tassio movilizeghja una retazione globale nantu à a creazione di sicurezza in scorri cù observa a fallimentu di Tassio.

Un ghjurnalista à u web di Bullrunners chjamatu Tassio "scantificatu senza discu ... quand'ellu pruvucatu da i so shorts di caminari cù un ghjungheru impannugatu à a so cintura, prubbabbili per salvà a chill night air of the evening before".

Tips on Running With the Bulls

Ieri sò assai cumuni, e anche malatie sò rari, ponu esse evitati da seguitu uni pochi consiglii è perspettivi chì i corridenti hà cullatu nantu à l'annata di vede altre ferite o ferite duranti u Running With the Bulls.

In u casu di Tassio, u ghjurnalista di Bullrunners contesta chì u più grande sbagliu hè annunzià u "regnu cardinali di u furmagliu : s'è vo passate, stazzate ". Sta regula hè u primu passu per evitar micca guadagnatu da un cantu d'annunziu d'annunziu per esse basso, i corne di u toru vipparanu cuncessu di voi, ma pudete ancu avè passatu da l'altri.

Una altra ferita cum'è chì passa durante a scena hè chì una persona si cascanu è parechji altri cascanu nantu à l'altru, cresciute un pile-up. Se u gruppu di corridori ùn si separa è si mantene in rapidità rapidamente, i viteddi sò spessu carichi direttamente in a mucosa, gouging a ghjente in questu.

In casu di prugramu nantu à i torelli in Pamplona, ​​cunsidereghja seriu i risichi è seguite i seguità di tutti i sugetti di salvezza in correre cù i Torli in Pamplona, ancu cù una robba propria, sapendu sferisce i viteddi chì si trovanu assai vicinu, è preparanu adequatu per un sprint di longa di maratona per a vostra vita.