Festival Cultural Francophonie

Festival francese di Scenario, Letteratura, Arte Culinaria in Washington DC

In tuttu u marchese, u Festival Cultural di Francufonie cuntene quattru sette ghjorni di concerti, dramatichi, filmi, tasteri culinarii, salotti di letteratura, opere di i zitelli è più in Washington DC. A capitale di a nazione resonarà cù i sonni vibratori, Parlà in u più grande festival francophone in u mondu.

Questu hè un modu grandile per amparà altre cultures è scopre l'arti creativa di i parechji paesi chì parranu francese.

Dapoi u 2001, più di 40 paesi anu collaboratu ogni annu per prisentà un munzidenza di sperimenti tuttu arradicati in i culturi di Francophone-da l'Africa à l'Amérias à l'Asia à u Mediu Oriente. Nazione inclusi l'Austria, u Belgica, Benin, Bulgaria, Cambogia, Camerun, Canada, Chad, Côte d'Ivoire, Croazia, Kongo, Repubblica Democrática del Congo, Egittu, Francia, Gabon, Grecia, Haití, Iran, Laos, Líbano, Lituania , Lussemburgo, Mali, Mauritania, Monaco, Marocco, Níger, Québec, Rumanìa, Rwanda, Senegal, Slovenia, Sudafrica, Suisse, Togo, Tunisia e Stati Uniti.

Assicuranza

Per un schedariu cumunu, i biglietti è infurmazioni, visitate u situ web ufficiale.

L'Organizzazioni Behind It

L'Organizazione Internaziunale di La Francufonie rappresentante una di e grandi espunzii linguistichi in u mondu. I so membri accunsenu più ca un linguaggiu cumuni, cumunu ancu di i valori humanisti stimulati da a lingua francesa. Creada in 1970, a missione di l'organizazione hè di incorporà a solidarità attiva in i so 75 stati membri è i guverni (56 membri è 19 observatori), chì together represent more than one-third of the member states of the United Nations and account for a population of more 890 millioni di persone, ancu 220 milioni di parlanti francese.