U Museu Smithsonianu di l'Arte Africana

L'America di l'America di l'Arti d'Africa

U Museo Smithsoniano Naziunale Articulu Afrikanu hè a più grande cullettata publicamente di l'arte africanu cuntimpuraneu in i Stati Uniti, inclusi u più di 10.000 objetti chì rapprisentanu quasi tutti i paisani in Africa chì datanu di l'antichi à i tempi contemporanei. A cullizzioni cuntene una variità di media è arti formi-tessili, fotografia, sculture, articuli, pittura, gioielli è video art.

Fundatu in l964 cum'è una istituzione educativa privata, u museu di l'arti africani occupanu inizialmente una casa di a famiglia chì era pussibile di Frederick Douglass, un anticu slave, abolitionist e statesman.

In u 1979, u museu di l'arte africanu divintò parti di l' istituzione Smithsoniana è in u 1981 hè statu ufficialmente cambiatu in nome di u Museo Nazionale di l'Arte Africana. In u 1987, u museu si trasferì à i so facilità attuale in u Mallu Naziunale. U museu hè u solu museu naziunali in i Stati Uniti dedicatu à a cullizzioni, esposizione, conservazione è studiu di l'arti di l'Africa. U bastimentu cumpresi i galerie di mostra, i facilità d'educazione publica, un arte laboratoriu di conservatoriu, una biblioteca di ricerca è archivi fotografici.

Escezie Stonde

U museu hè quasi 22 000 metri quilosi di spaziu di spaziu. A Galeria Sylvia H. Williams, chì si trova nantu à u nivellu sottu, mostra un arti cuntimpuraniu. A Walt Disney-Tishman Art Collection Africana ritruvava una selezione di i 525 ogetti da questu coletta. I ristretti galerie offeranu exhibimenti nantu à diversi temi. Escezzioni include:

Educazione è Ricerca

U Museo Nazionale Smithsoniano di l'Arte Africana vi prupone una varietà di programmi pedagogichi, cumprese i lectures, discussioni pùbliche, filmi, stòtii, emanations musicali è i travaglii.

U museu hè ancu programe è attività in Washington, DC i scuole di l'area è Ambaissades d'Africa. A biblioteca di Warren M. Robbins, chjamata per u fundatoriu di u museu, hè un filu di u sistema di Biblioteche Institutione Smithsonian è soporta ricerca, esibizioni è programmi pùbliche di u museu. Hè u centru di più maiò in u mondu per a ricerca è studiu di l'arti visuale di l'Africa, è si prisenta più di 32.000 volumi nantu à l'arti, a storia è a cultura africana. Hè apertu à i studii è à u publicu generale nantu à appuntamentu luni à u vennari.

U Dipartimentu di Conservazione di u museu hè dedicatu à a preservazione longu di l'arti è à l'altri prupitati culturale di u cuntenenu tutale di l'Africa è hè rispunsabili da l'ecami, documentazione, cura preventiva, trattamentu è restaurazione di sti materiali. U museu si trova un labore di conservazione statale di l'arti è cuntene per rinfurzà i prucessi di conservazioni unicu à a cura di u arte africanu. L'attività di conservazione sò integrati in ogni aspettu di l'operazione di u museu. Queste attività includenu documentaienti la cundizzioni di tutti l'uggetti di cullizzioni, trattendu l'oggetti, valutanu a cundizione è a salvezza di i pussibuli cumerciali, mantenendu essezione ottima / cundizioni di almacenamento per a prisirvà l'artefatti, esecutà a ricerca basta di cullizzioni, realizazione didattica di u labellu è esse preparatu travaddatori per furmazione formale di conservazione.



Indirizzu
950 Independence Avenue SW. Washington, DC U Metro Station hè u Smithsonian.
Vede u mapa di u Mallu naziunali

Hours: Apertu ghjornu da 10h à 5h30 pm, solu dicembre 25.

Situazione: africa.si.edu