Fête du Croissant 2018: U Croissant Festival di Montreal

Un ghjornu ogni annu, un raportu glutinoso di cafè pariginés regnate supremu in u Cumunista di Montreal è in tutte a provincia di Quebec.

Ddu ghjornu hè chjamatu Fête du Croissant --French for Croissant Festival - è hè diventatu un attrazzu di primavera in a cità da u so bocca in bocca in 2012.

In u 2018, u festivale croissant u seculu, u 28 di aprile, 2018, induve più di 75 pezzi chì participanu in Montréal è a pruvincia di u Quebec si vende croissants regulare fresche di u bughjone di u ghjornu per 1,25 $, una goffiu significativu da u prezzu regulare chì in certi casi pò righjunghjendu 2

Per sapè chì e panificà Montréal, Laval è Québec participanu à a festa di croissant d'altri, cunsultate u situ web di Fête du Croissant.

Cumu hà principiatu

L'idea per l'urigine urigginà da u pastore chef è chocolatier di Franck Dury-Pavet di Plateau vicinu Fous Desserts, un prufissiunista cù 30 anni di spirimintassi in u campu motivatu à riflaccià a populazione cù e razzi artighjanali di venerable pastiche. Duru-Pavet cuncipitu di u festival ùn hè micca surprisa. In u 2011, i so croissants sò stati dichjarati più boni in Montréal per La Presse , u sicondu ghjurnalettu più populari in a cità.

Dury-Pavet hè particularmente insistente à nutà a differenza notevale in u gustu è a pruduzione di croissants fete cù mantra, è in u casu di Dury-Pavet, artighjanatu artighjanali.

Pruvate per voi stessu. Cumprà croissants à una di e furmaglii particulari di Fête du Croissant, è poveru cunzunzienze a quelli chì sò furnitu cù sustituti più boni di mantelati truvati in facsimile supermercati venditi, ingredienti cum'è oliu di palma, oliu di soia, oliu di canola o ancu margarina chì forsi sò diventendu a norma per pasticceria cunfisazione fora di panificà in paese.

Fête du Croissant 2018 Recomendazioni

Dopu chì alcuni di i panni più bellucci di a cità participanu à l'avvenimentu, avete da esse prublemi à truvà un dud. Ma per quelli novi à Montréal insistente à guidà, a prima scelta forti hè Fete du Croissant fundatore Duse-Pavet's Fous Desserts à Laurier Est à u Plateau vicinu à Montréal.

Frà trà i fugliali privati, avè esaminatu mostra di i bè da parechji panificari in tuttu u paese, includenu a più bona croissantera ch'e aghju avutu, cuntenenu ghjunhje nantu à u cantu d'u cantu di u cantu di u Co'Pains d'Abord in Rachel Street vicinu à a corner di San Denis u Plateau.

Un altru locu scelta hè Duc de Lorraine, un charming café di stile parigine chì si distingue da l'Oratoriu di San Giuseppe .