01 di 12
Beach in Zanzibar (Tanzania)
Beach in Zanzibar (Tanzania). © Steve Outram Zanzibar hè populari per i so spices, i spiagge è a storica Stone Town.
Zanzibar hè un arcipelagu di l'isuli in l'Oceanu Indianu, solu da a costa di Tanzania in Africa di l'Est. I dui ìsuli principali a maiò parte di a visitazione sò Zanzibar è Pemba . Zanzibar hè populari cun turisti per i so stile di e grandi platti è l'interessanti, cunservatu, Stone Town (un patrimoniu da a famiglia di a UNESCO). L'isuli anu una storia richia per a so locu geograficu, cum'è assai culturi è e civilizzazioni avianu fattu e so ribelli per spices e esclaves. A influenza araba resta u più forte à data, chì l'Islam hè a religione predominanti in l'isuli. Ancu parte di Tanzania, Zanzibar hè semi-autonomeu e e persone elettu u so regnu.
Steve Outram hè un fotografu di viaghju è hè rispundente di sti maravigliate scelta di Zanzibar. Steve prupone a so percorsu fotografica di l'isuli è per più infurmazione per vede u so situ web.
More information about Zanzibar ...
I platti di Zanzibar sò u so bigliu turisticu. Con numerosos centos de hoteles e resorts para sceglie, pudete salvà di quellu santu ...
Alcune di e prime platele include a spiaggia di Nungwi nantu à a Costa Nord. A spiaggia di Bwejuu è a spiaggia di Jambiani nantu à a costa di u Suduveste. Tutte e sti platti anu allughjamentu chì avè adattatu à tutti i prublemi. Per quelli chì aspittàvanu a più di vendita di u mercatu, Mnemba Island hè bellissima.
Cosa da Usse
Cumu Zanzibar hè una isula musulmana cuncurrente cunsirvata, assai persone si sapine ciò chì hè appruvatu di usà. Nantu à a spiaggia, i pratichi normali hè perfettamente bè è vi puderanu cumprà parechje sarongs fendu intesu. Ma quandu viaghjanu, visitate Stone Town o qualchissia di e piantazione Spice, puderà chjappà una robba larga è còmoda. E donne ponu piacè à una faldesata sottu u ghjinochju o troppu lonberu è una t-shirt (senza manichi, micca una cisterna). L'omi puderanu allora cammità cù shorts o pantaloni longi. Siccomu u tempu hè scupertu tutta l'annata, u filtru di soldu è l'uggettu di soldu deve esse parte di qualsiasi indimuniatu.02 di 12
Donna, tradizionale, tappa, Zanzibar, (Tanzania)
Donna, tradizionale, tappa, Zanzibar, (Tanzania). © Steve Outram A religiùncia dominante in Zanzibar hè l'islamu è assai donne si ponu veste scarpi tradiziunali.
03 di 12
Sarongs, mostra, Zanzibar, (Tanzania)
Colorful sarongs, mostra, Zanzibar, (Tanzania). © Steve Outram Sapete chì site quì vicinu à una bonita spiaggia quandu i sarongs dye-tie estan à venda in ogni scuulu.
04 di 12
Donna, zitelle, looking, finestra, Stone Town, Zanzibar, (Tanzania)
Donna, bambino, nido, regarde, finestra, Stone Town, Zanzibar, (Tanzania). © Steve Outram Stone Town hè un patrimoniu da a UNESCO World Heritage Site è una forte attrazione turistica in l'isula principale per l'architettura bè cunsirvata.
05 di 12
Tipica, strada, Stone Town, Zanzibar, (Tanzania)
Tipica di strada in Stone Town, Zanzibar (Tanzania). © Steve Outram Studi di stuzzichini, portales intricati e articuli è balconi aparellati hè quella chì fa Stone Town un destinazione populari in Zanzibar.
06 di 12
Spices for Sale, Zanzibar (Tanzania)
Spices for Sale, Zanzibar (Tanzania). © Steve Outram Zanzibar hè statu questu a specia capitale di u mondu è hè sempri u grande esporatu di uglu. Pudete vultà i piantagioni di a spezia quandu visitate l'isuli.
07 di 12
Pittore in Zanzibar (Tanzania)
Un pittore in Zanzibar (Tanzania). © Steve Outram 08 di 12
Mosque, Zanzibar (Tanzania)
Mosque, Zanzibar (Tanzania). © Steve Outram L'Islam hè a religione predominanti in Zanzibar, purtata à i so ribelli per i tradutti arabi in u 7u seculu.
09 di 12
Men Shopping, Zanzibar (Tanzania)
Men Shopping, Zanzibar (Tanzania). © Steve Outram 10 di 12
Mercatu stall, Zanzibar (Tanzania)
Mercatu stall, Zanzibar (Tanzania). © Steve Outram 11 di 12
Pescadini, Zanzibar (Tanzania)
Pescadini, Zanzibar (Tanzania). © Steve Outram 12 di 12
Brass détails d'una porta in Stone Town, Zanzibar (Tanzania)
Image di Brass fixings à una tradizionale puna in Stone Town, Zanzibar (Tanzania). © Steve Outram Brass fixings à una tradizionale porta in Stone Town, Zanzibar (Tanzania).