Frances Lake, u Yukon: Una guida completa

Furmatu da u ghjacciu di u ghjacciu duranti l'ultimu periodu glaciali Frances Lake hè u più grande di u lagu in u Sudur Yukon . I so besiarmi sò uniti in una forma di V in una strata lacustre di isulani è fioru cunnisciuti da Narrows; è i so ribelli sò fringed da cale, fiumi è cale vetri. In più di l'arme biancu, u bordu boreale sipara u lagu da a muntagna distanti. A topografia fascinante di u lavu si parò un paradisu per a fauna; è per l'ànghjuli aventureanu chì vulianu immerse in bellezza remota di a regione.

La storia di Frances Lago

Frances Lake accedeu solu à a strada dopu à cumpiimentu di a Campbell Highway in 1968. Dopu à quessa, l'unicu modu per arrivà à u lavu era da u pianu float-è prima chì, in canoa o à pedi. Ancu l'omu avianu abbitatu l'area in Frances Lake per almenu 2 000 anni (invechjate dopu, u lavu era cunnisciutu da u nomu indigenu, Tu Cho, o Big Water). Stu nomu era spartutu da i primi Persone di Kaska, chì custruiscenu campagni campagni temporaneji à a spiaggia di a spiaggia di u lagu, è dipindia di a so salvatica bountiful per survival.

L'urganisani ghjunghjenu in Frances Lake in u 1840, quandu una spidizioni diretta da Robert Campbell stumbled in i so ribelli mentre cercate una ruta di cummercializazione per u Yukon in nome di l'Hudson's Bay Company. Dui anni dopu, Campbell è i so omini fubbe custruiscenu a prima vende di Yukon in l'ouest di Frances Lake Narrows.

Li daveru à e primi nazioni di Primu Nazione di persone armali, ammunizie è altre merchenzie in scambiu per peste chì a Kaska coglia di l'area circundante. Hè in questa ora chì Campbell hà datu u lavu u nomu occidintali, in onore di a donna di u guvernatore di a Cumpagnia.

U cunflittu cù e tribù di a prima nazione vicinu è a diffiurtà di furnisce u campu cù e provisorius causaru a cumpagnia di abbandunà u publicu in u 1851.

In l'anni chì seguitanu, Frances Lake vide quarchi visitori fora di u ghjornu, cumpresi u scientistu canadianu George Mercer Dawson è i prospecti d'oru di u seculu XIX in a strada di u Klondike. L'oru fù scupertu à Frances Lake stessu in u 1930, è da quattru anni dopu un seculu postu di cummerciale di Hudson's Bay Company hè statu stabilitu. In ogni casu, a custruzione di l'Alte Highway prestò prestu l'antica rotonda cummirciali, è u lavu hè stata novata da a so prupietà propiu.

Frances Lake Wilderness Lodge

Oghje, l'ùnicu residentu permanente nantu à u lacustre Frances Lake sò Martin è Andrea Laternser, una coppiu suizie chì pussedinu è rende Frances Lake Wilderness Lodge. A logia, chì si trova vicinu à l'estremità miurica di u braventu orientale, hè stata fundata com una residenza privata da l'expatriate dinò in u 1968. Dopu, hè allargata à diventà un paradisu di pace è tranquillità per quelli chì aspittàvanu scappari di u passatu impastanti di a vita fora di u True Nord di u Canada. Hà cumprenda una accolta cusì bella è cinque camere guest, tutti artighjuti da a timida lucali è circundati da u boscu nativu.

U più anticu di queste hè a Cabaña Di Cabaña, chì era parti di l'annuncia di l'annuncia di l'annuncia di l'Hudson's Bay Company di u XX sèculu di l'annunziu di l'annuncia di l'annunziu.

Tutte e cabine sò rustichi romanticamente, cù letti di i moschissimi cumuli sèmprici, un vetru fugliale porcellu è un fognete di lignu per furnisce u calore nantu à i chiuveddi Yukon. I catuzzi calabresi sò dispunibili in una cabina distinta cumminata cù a so sauna propria di leña; mentre chì a cabina principali hè un santuariu di calore induve si pò esse rinfrescanti davanti à u focu mentre perduva una libreria chjesa di a literatura Yukon.

A lodge hè di duie punti distinti. Unu hè a vista spettaculare da u ponte, di muntagnuli rimettini riflessi in u spaziu di u lavu. À a matina è di a sera, i muntagni sò prufundita da uccisi dusky pink o flame-bright, è in i ghjorni di clarificate sò claramente definiti in un pianu di fondu di u celu blu profundo. U sicondu puntuale hè l'alloghji ind'è a casa di l'abitudini. Cum'è un cumunista cumparatu è dutturore di scienzi naturali, Martin hè una autorità nantu à a vita in u locu più impurtante di u mondu è una surgente d'innumerante storia fascinante.

Andrea hè un magu à a cucina, sirviunà pranzi riflissioni cun u gustu gourmet.

Cose da fà in la lodge

Se pò pudè arriguvià fora da a cunsulemu di l'alloghju innicatu, ci sò assai modi per scopra a zona circundante. Una strada interpretativa per mezu di u boscu si prisenta à l'immensa varietà di i pianti medicinali è l'edizie chì creceranu salvatichi cù Frances Lake. Pudete aduprà i caniati è i canoa anch'ellu in u borde di u lavu per scopre a numerosi entrata è ciumi indipindente, o pudete dumandà à Martin à dà una visita guidata (o da canoa o di motrizza). Queste viaghja prupone l'urdinaria di visità a vechja carte d'annuncia di a Hudson's Bay Company, per piglià belli fotografici di i paisaghji di u lavu o di guardà a vita salvatica.

L'acelli è l'animali chì cumparanu l'ecosistema di Frances Lake sò in roaming liberu, è ùn ci hè nunda chì dicenu ciò chì pudete vede. Mammiferi nori, cum'è squirillos, porcupines, beavers è lontri sò cumuni, mentri l'alce sò spettuti di pratiche nantu à a costa. Ancu s'ellecca, orsi è linii sò stati in l'area è l'ombra sò spessu intesu in l'invernu. U paese di l'alive hè stupidu. À l'estiu, un paru di eagles calba ghjenuvesi i so ghjovani in una isula vicinu à l'alloghju, mentri li flotillagitori di patruni cumunu patrullanu l'ave di u lavu. I pescelli sò l'oppurtunità di l'angolo per l'arricchinu grayling, u pike è u trota di u lago.

Quandu visitate

A staghjoni principale di u lodge stai da a mità di ghjugnu à a fini di sittembri, è ogni mese hà u so propiu charm distinti. In u giugnu, u nivellu di l'acqua di u livellu permette un accessu facilmente à i bays più pocu pocu, è u sole sull'infusce sottu à l'orizzonte di notte. I Mosquitoes sò abundanti à questu tempu, è l'ultima di u lugliu, u mese più caliente è u megliu tempu per spiegà l'agnelli bessali. A l'agostu, a notte scorchjate è i moschiedi accuminzanu a muriri, è i niveli di l'acqua più minimu permettenu à caminari nantu à a spiaggia di u lavu. Sittembre hè friddu, ma porta cù a gloria di i culori di i culori è a probabilità di presenza di a migrazione annuale di grulla di sandhill.

U postu hè chjusu per i parti di l'inguernu, anche si mantenenu cirte entre migale di ferraghju è a fini di marzu. À questu tempu, u lavu hè largu frozendu è u mondu cumminciutu cù neve. E nuttati sò longu è spessu sessiati da i bughjetti di u Nordu , è l'attività varieghja da u scheu di neve à u ski cross-country.

Per andà à Frances Lake

Da a capitale di Yukon, Whitehorse, a via più veloce per arrivà à Frances Lake hè di u carru surferu. U volu hè una sperienza in sè stessu ma hè ancu costu, perchè quelli chì sò u tempu di sparà, puderanu preferite viaghjà in viaghju. A duminiu pò esse arregistramentu un minivan pick-up di Whitehorse o Watson Lake, o pudete puru cuntà un caru. Ogni manera, pudete spende à u campground à Frances Lake, induve puderà abbandunà u vostru caru prima di viaghjà di u restu di u modu in a lodia cù motrima. Contacta a Martin o Andrea prima di tempu per aiutà aiutà u trasportu, è pè datu di e trè rotulazioni possittite da Whitehorse. U più chjucu dura vintu oghji, senza altru.