L'Espace Gay in Islanda

Dove si trova a scena gay è lesbica di Islanda?

A scena gay in Islanda hè chjuca, ma attivu è aperta. I bars è i clubs lesbiane esistinu in particulare in a Reykjavík d' Islandia, ma u branu seculu in Akureyri cresce in ogni annu.

L'Islanda cum'è un destinazione gay-friendly hà ricivutu ricenti di visitori. Hà a sbarcatu nantu à parechji listi di i top-ten è hà ricevutu a qualificazione "5 stati rosati" per Diva Magazine, una rivista populari per lesbiiani in Europa.

L'indirizziu di Gay Happiness PlanetRomeo, una indagine di i omi gay da più di 120 paesi, hà stata l'Islanda N ° 1 in u mondu.

In u 2009, Jóhanna Sigurðardóttir d'Islandia divintò u primu capu di guvernu ogiunmente gay.

U matrimoniu di uitu sessu hè statu legalu in Islanda in 2010. A Chiesa di l'Islanda permette à e parolle di u stessu sexu sposu in i so chjese è hà da l'annu 2015. Gallup di i voteri indicanu a maiò parte di l'Islandesi sustegnu un matrimoniu di u stessu sessu.

Cumprenzii di safety per LGBTQ Travellers in Islanda

Ùn ci n'hè micca prublemi di segurità per u LGBTQ (lesbiane, gay, bisessuale, transgénero è interrogatori) di vitturi in Islanda. Cù u so atmosfera muderna è amica, l'Islanda hà vinutu assai in 1978, quandu l'Organizazione Lesbiane Gayulare Islandese, Samtökin'78, hè stata fundata in Reykjavik.

Oghje, i giochi i lesbiani è o gay in Islanda sò in parechji eterosessuali à l'ochji di a lege è di u preghjudiziu hè nantu à u retiitu.

LGBTQ Attività è Eventi in Islanda

L'avvene di Reichigavík Gay Pride hà diventatu una di e maiò feste in a nazione, cù più di 85.000 persone chì assistenu à a desfile è a festa di a cità in Reykjavik.

Ci hè parechje e cose cumpativi gay per fà è vedanu in Islanda, in particulari a vita di l'omosessinu gay di Reykjavik .