Fun Facts About u Ponte di Brooklyn

U Ponte di Brooklyn hè unu di i pueti più populari di i America. È, hè bonu usatu. Sicondu u Dipartimentu di Trasportu di New York City, "più di 120 000 vehicule, 4 000 viande, è 2.600 ciclisti cresciute u Ponte di Brooklyn ogni ghjornu" (à 2016).

Cù spettaculi di vista di u skyline di Manhattan, u fiumu, è a Statua di Libertà, u ponte hè u locu per unu di i passeti più romantici è inspiratori in tutti i Novi York.

L'apertura di u Ponte di Brooklyn hè statu u primu di parechji cambiamenti maiò chì trasfurmavanu Brooklyn da una zona agricula campagnola cun quartieri sparghjati in un suburbanu famusu di Manhattan.

U Ponte di Brooklyn hè una parte vitalissima di a storia di Brooklyn, in u so avvene. Eccu alcuni divertenti fatti nantu à stu ponte chì attrae turisori è lucali.

U Ponte di Brooklyn hè statu sempri Popular

U Ponte di Brooklyn hè sempre statu un locu famusu per cruci. In fattu, quand'ellu fù apertu u 24 di maghju in u 1883, parechje persone chjappà u ponte. Sicondu Storia.it, "Dentru 24 ore, un stimu chì 250 000 persone caminavanu à u Ponte di Brooklyn, utilizendu un vastu passighje nantu à a strada chì John Roebling hà appuntu solu per u piacè di vende.

Sandhogs Built the Brooklyn Bridge

Hè a palumme sandhog evoca l'imaginari di l'animali chì anu rivisu in Sedona? Eppuru, i zuccheri ùn eranu animali in tuttu, ma eranu pirsuni.

U terminu sandhog era una lingua di slang per i travaglii chì custruiscenu u Ponte di Brooklyn. Parechji di questi impegni immigrati pusonu granitichi è altre funzione di cumpensà u Ponte di Brooklyn. U ponte era culminata in u 1883. E quale a prima persona chì caminava da u ponte? Era Emily Roebling.

Custruità di Cumpagnu

Sicondu Hummerama.org, u Ponte di Brooklyn, u costu stimatu di a custruzione era $ 15,000,000.

Per quattordici anni, più di sei centu omu hà travagliatu per custruisce stu ponte emblematicu. I cosi sò cambiatu sicuru in l'ultimi centu anni. In u 2016, una casa à 192 Columbia Heights, sopra à u Promenade di Brooklyn Heights è un pocu passatu da u ponte clàssicu, custa quantu quant'è per custruisce u Ponte di Brooklyn in u 1800. Questa famosa casa hè vendita per più di quattordeci milioni di dolar.

Ci hè un Bunker di Guerra Fredda in u Ponte di Brooklyn

In u marzu di u 2006, u New York Times pubbricau un articulu di un bunker di guerra fiera sicreta truvata "in i cimentazioni di cantieri di u Ponte di Brooklyn". U bunker fù riimpiutu di più di trenta centu mila crackers, di medicazione ancu di Dextran, chì hè stata utilizata per trattà u scundiscenu, è l'altre suminatu. U rifuggiu fallout hè un pruduttu di l'anni 1950, quandu l'Stati Uniti custruiscenu numerosi refugghi perutu durante a Guerra Fridda. Secunnu l'articulu di u New York Times , i stòrici cunfirmati "truvà statu eccezziunale, in parte perchè assai di i casi di cartuni fugliali èranu stampati da dui anni particularmente significanti in l'histoire di guerra fierida: u 1957, quandu i Soviets puteranu u Sputniku satellita, e 1962. ", quandu a crisa di missile cubana paria purtà u mondu à u precipiceto di a destruzioni nucliarii".

L'elefanti camminonu à traversu u Ponte di Brooklyn

PT L'elefanti di Barnum camina nantu à u Ponte di Brooklyn in u 1884. U ponte era statu apertu un annu quandu vintu elefanti, cù cammelli è altre animali, travaglia u ponte. Barnum vulia prova chì u ponte era salvu è ancu vulia promettà u so circu.

Una Cumpagnia à Crosta u Ponte

Ci era un'altru u culleghju per crucià stu ponte storicu. Secondu à l'Americanu-Historama.org, "a prima iniziale per fà u Ponte di Ponte di Brooklyn era un centesimu di creta à pede, 5 centesimi per un cavallu è rider à cruci è 10 centesimi per un cavallu è carru. eranu 5 centesimi per vinu è 2 centesimi per zaghjone o pècure.

Edited by Alison Lowenstein