Gay Travel in Irlanda

Gay Travel in Irlanda, hè pussibule à tutti? Perchè qualcunu in a comunità LGBT, a classica classica di l'Irlanda comu un paese assai religiosu è generalmente cunzistradore ùn ùn piace à pane di viaghju. Pigliate u core: a maiò parte di u tempu ùn deveru micca esse micca prublemi maiò chì significavanu ciò chì a vostra orientazione è identitarazione pò esse. In quantu sia cum'è cunciadore di salvezza chì puderà esse in ogni cità o paese stranieru.

Invece generale, u megliu cunsigliu seria "Ùn vi ghjuvà troppu!", In particulari in i zoni più rurali.

Gay Ireland - Una Storia Cumplicata

Invece l'alta stima di u pueta Oscar Wilde, l'actor Micael Mac Liammóir o u naziunalista Roger Casement, l'omosessuali è, sopratuttu l'omi gay, ùn sò micca veramente figlioli è figlioli preferiti d'Irlanda. E a comunità LGBT hà longu stata aduprata à vive assai in u closet.

In a mezzo di u 1970 è u Girmanu di Drittijiet Gay Rights è l'Associazione di Dritte Gayli di l'Irlanda di l'Irlanda principia a so lotta contru a discriminazione è à riforma di u liggi. U Centru Hirschfeld, un centru comunitariu per i gay in u Fownes Street di Dublinu, divintò u focu di l'attività dopu a so apertura ufficiale in u San Patrick's Day 1979. Il-ġlieda legali bdew minn David Norris, espert Joyce, attivist tad-dritt gay u Senatur. Ma solu in u 1993 hè l'omosessualità masculina (o più bien "buggery entre persone") in fine, scriminalizzate in Irlanda.

Attitudes versu l'omosessualità in Irlanda

Irlanda oghje si prumetta in esse una società inclusiva, nondiskriminatoria. Di sicuru chì significativamente significa chì esse gay hè micca un criminu in ella stessu è chì pudete seguità seguitu a vostra orientazione sessuale. Chì ùn importa micca l'accettazione di tutti i citadini Irlandesi.

L'omosessualità hè sempri cunzidiratu cum'è peccati è / o una aberration - ancu una malatie.

Invece, a cumunità gay s'hè stabilitu è ​​ùn sia micca bisognu di vive in oculazione più, - per più nantu à a scena gayale di l'Irlanda, vede quì sottu. Avà nutatu chì hè un avvocatu pocu recente è chì l'omi gaymente omosessualmenti ghjovani ghjovani. A generazioni anzeddi spessu preferenu per stà in u closet sò stati adatti.

Mentre a discriminazione contru i gay hè ufficialamenti fruncelatu, sempre esiste. U manifestazione aperta d'affettu in l'omosessuali in parechji posti si almenu annantu à e cei. E l'omi gay invintendu à una stanza doppia pò sbagà trovi u B & B troppu inutile. E parenti omosessuale pò ancu attruvaranu fruttu, rude, insulte o ghjustificate chì facenu risposte in pubs. Fortunatamente, a maiò parte di aggressioni si ferma à a stampa verbal.

L'Espace Gay in Irlanda

Oghje Irlanda hà una "scena gay" animata, in particulare in Dubline è Belfast. Alcune hang-outs preferiti cum'è "George" in Dublinu sò chjaramente identificati da u so usu di a "bandiera ariccia", l'altri sò assai più discretti. A megliu scola à i visitori chì volenu scopre l'altri omosessuali hè di ottene una copia di GCN, a Notte comunitaria gay, una revista mensili cù listessi completi.

Igualdade Matrimoniale è Panti Bliss

Strammi abbastanza, in u 2015 l'Irlanda divintò u primu paese in u mondu per ottene l'ugualità di u matrimoniu da a dumanda populari - un referendum disputedemente disposti decide da quì à issa chjamà tutti i unions trà dui partite adultu accunsente, invece di i sexe implicati. È l'Irlanda hà guadagnatu ancu un Ministru di Salute abbitunamente gay in u stessu annu (Leo Varadkar avia da vene in a radiu nazionale in gennau). In u 2016, a prominente lesbica campaigner Katherine Zappone fu fattu Ministru di Ughjettiva Infurmazione è Ghjustizia. Quali avete pensatu cusì vint'anni?

U Pantaru run da Panti Bliss (u nome scritta di Rory O'Neill, u più pùbblicu di l'Irlanda, anche micca sempre popular, drag queen) in u Nordside di Dublinu (Capel Street, Dublin 1, u website pantibar.com) hè diventatu un puntu di vista di parechji di i membri più largheti di a cumuna LGBT, mentri a Giorgiu hè u pub gay cumerciu è ben fundatu cum'è u fiume (89 South Great George's Street, Dublin 2, website thegeorge.ie).

Finalmente ... L'omofobia?

Iè, hè ancu questu, è certi corsi enormi pò uttene à i visitori LGBT menu di accoglia cum'è i sneers è insults usualmente, apertamentu o in un modu più "disguised". L'attacchi omofugisti ùn sò micca listesse in tale, perchè ùn deveru micca in mente chì, mentri l'Irlanda, in generale, deve esse cunsideratu un destinazione "salvista", pudete sperienze qualchì negatività da u sustratu lesser illuminatu di a società.