Giuri Pubblichi in Metro Detroit

Giardini Botanica e Historii

In l'area di Metro-Detroit, se vulete firmà è arriccà e rosula o piglià una camicia per tutte e fureste u Thoreau, ci sò parechje parchi, zoni di natura è giardini da elli à elettu. Listed below are the public gardens in the subway-Detroit area.

Ann Arbor: i Jardine Botanicu Matthaei di l'Università di Michigan

Un grandore postu per piglià a famiglia è appena una cosa mentre intesa, u Jardine Botanicu Matthaei di l'Università di Michigan hà parechje ghjorni cumpariscenu stanzi d'arbureti, perenni, un giardino di petite urbane è ancu un giardinu / pittura solu per i zitelli.

Havi dinò parechje percorsi di camini, per esempiu un conservatoriu cumminatu di varietà di coltu vegetali di u mondu.

Ann Arbor: u Nichols Arboretum di l'Università di Michigan

Assicurativamente coñecida cum'è "L'Arb", Nichols Arboretum hè creatu vicinu à l'arbureti di u boscu nantu à parechji elevazioni di u paese di caccia glacier. In fattu, u Riu Huron runs through the property and School Girl's Glen pruponi una scarpenza per una moraine glaciale. L'architettu di paisaghji originale - in u 1907 - era OC Simonds. Queste ghjornu, L'Arb hè fattu di parechji piani naturali cun arbusti / arbusti chì sò nativu à Michigan. Ci sò ancu e territorii chì cuntenenu variità esotica. In più di i zoni di natura boscata, ci sò parechji jardeste di specialità, mostra, è rendi, è ancu u Peony Garden è u James D. Reader Jr. Centre d'Educazione Ambientale Urbana.

Belle Isle: La Società Botanica di Belle Isle è a Conservatori Anna Scripps Whitcomb

Belle Isle cunteni tretze ettari di terra dipende à i jardini.

In più di i jardini perenni, un giardinu di l'est enigme, è l'ingegneri, ci hè un conservatoriu chì data d'annu in u 1904. U custituitu di una settore si trova in un acre è hè statu creatu da Albert Kahn, chì era in a vostra volta inspiratu da u Monticello di Thomas Jefferson . Quandu Anna Scripps Whitcomb donò a so colla di orquidea 600+ in u 1955, u cunsigliu di u Conservatoriu hà cambiatu.

Questi ghjorni, u duminiu di 85 metri d'altru custituitu u palaghju è l'arburi tropichi. Inoltre in a struttura sò una Casa Tropica, Cactus House è Fernery, è una Casa di mostra cù sei exhibe di fiore. Comu pò esse stimatu, orquídee sò ancu visualizzati in tutte l'edificiu.

Bloomfield Hills: Cranbrook House and Gardens

U Cranbrook Estate hè stata fundata per Ellen è George Booth, un barone di ferro ferru da Toronto, nantu à a terra di una rinfrescante in Bloomfield Hills. Hè urganizatu originale per esse a residenza campata di a coppiu, ma eventualmente si trasferenu permanentement à a spluta in u 1908. I 40 acres di i jardini sò stati disignati da George Booth, chì era ancu un vocegliu di u Mudimentu Artìsticu Americana, annantu à l'anni di a so residenza. Inoltre à a qualità di ucecu è di criazioni di laghi, cumprò a couture, specimen trees, un giardinu di sfuru, un giardinu erbassatu è un ghjurgu falonu nantu à a basa. Hà statu librettu usatu sculture, fonti è fragmentai architettoniali in i so disinni. Quelli ghjorni, i jardinu sò mantene da i vuluntarii. Una visita guidata nantu à i chjassi / giardini hè dispunibili da maghju à uttobre per una tarifa di accissioni di $ 6.

Dearborn: L'Henry Ford Estate

Fair Lane: I cincu ettari di i terreni chì compichinu L'Henry Ford Estate cuntenenu i ghjorni disinfestati da Jens Jensen.

I basi sò un locu grandi per un passaghju di passeghjanu, guidau di manera tranquillamente. L'admission hè $ 2 è hè dispunibile marti à sabatu, da maghju à u ghjornu di u travu. A vista guidata per gruppi pò esse disposti.

Grosse Pointe Shores: Edsel e Eleanor Ford House Grounds & Gardens:

I ghjorni / paisaghji di u duminiu Ford sò primarmenti stati disinniati in i 1920 è 30 di Jens Jensen, chì anu usatu pianti nativu per creà disinni naturali di paisaghji. In più di un pratica wildflower, una boscera di u Michigan di u nordu è a laguna, è una furia di carilloni inchiostru è di l'arbureti, Jensen creò "Bird Island", una penisula fatta di una spiaggia in u Lavu St. Clair. Populati cun arbusti arbusti e fianti silvestri, Jensen hà designatu l'aria per attraversà i canti aviani . Ci hè ancu un rosaldu di rosassa, è dinò un "Jardinu Novu" più tradiziunale cù linii diretti è manicurati setti.

Rochester: Meadow Brook Hall Garden Tours

I 14 giardini chì circundanu à u Meadow Brook Hall fussini primurosi da Articulu Davison in u 1928. I so paisaghji sò artistii è combina l'architettura, l'arte è a natura. In più di i lochi naturali è di i jardini muri-anglesi, hà designatu rose, erbe è ghjali rock. L'accessione hè liberu, è i terreni / giardini sò oghji aperti per l'annu.