Golden Hind

Marylebone Fish and Chips

Hind d'Oro in Marylebone hè stata serve di pesci è patata durante più di 100 anni. Ùn pudete micca fà una riservazione per ch'ellu ci hè sempre una linea di soldi chì spende in una via fora (quandu ci hè ancu in Le Relais de Venise l'Entrecote in u latu).

Hind d'Oro hè statu apertu in u 1914 da una famiglia Italiana è ci dicenu chì ci sò digià cinque propietari. U propiu attuali, u Signore Christou, hà rializatu u cuntrollu in u 2002 è hà u staffu grecu chì travaglia cun ellu.

A so longa storia ùn pò micca veramente vistu in u picculu restaurant. Aghju realizatu l'articulu desicliu anticu articulu per u F Ford di Halifax hè sempre quì, ma quandu aghju visitatu fùbbenu purtati à l'estensione chì era aghjuntu in 2014 per i celebrazione di cent'anario. Hè significatu ancu ùn aghju micca verificatu chì i famusi fotografici sò sempre in i mura.

A dicurazioni senza vulumita di mure bianche è pane nantu à u tavulinu di bassine è di tufonà di bassa basi custudianu una simplicità nostalgica.

Hind d'Oro si hè inclusu in u Best Fish and Chips in Londra .

Menu

A menu hè mantinutu simplice cù una scelta di pesci chì includenu bacche, haddock, halibut, sceccu è salmon roume. Aghjunghjite una parte di chips chunky cutteri è un fasciu di i cumuli di mushuli è avete un menù britannicu classicu per guddà.

A cena, ùn ci era micca una opzione à tavuletta, nè di scelta di pisci, ma l'aghju fattu sò dispunibule à l'uttellu. Ùn ci hè micca un menu di i zitelli, ma a mo figliola hà pigliatu cun un cod codice coddu.

U pezzu hè offru in u stilu maltrattatu standard o cum'è steamed cu quarchi grassu seccu. Opèmosete steamed e u bacchule era jugoso è diliziu.

Quelli chunky chunky ùn eranu micca u colore di doratu quandu potete cresce, ma vi dicu chì hè quì u modu di solitu, cibu ciaccate chicchi è sò stati nutrisciati, micca fatta, è ancu tastate grandi.

Avemu truvatu i nostri pensioni per esse assai cumplimenti è piacè, ancu s'è soru chicchi ùn anu micca inclatu in u prezzu di i pesci (chì urdineghja u pesce à un pezzu è u patata) u nostru bill era, per quessa, un pocu di più ma l'alimentariu hè bonu è questu locu hè una reputazione positiva per una ragione.

BYOB

U risturante ùn pò micca esse l'alcoholu ma hà una pulitica BYOB (Bring Your Own Booze) è ci sò butteghi vicinu chì vendi u vinu è e cervi. Ùn ci hè micca una tarifa di corkage (ùn sò micca carati di purtate a vostra propria beviera) è u restu hè felice per furnisce l'occhi.

Chjave

U serviziu ùn era micca grandi è hà pigliatu assai tempu per pagà a prughjettu. À quellu tempu una coppiu avia da esse guidatu à a nostra tavola è l'aspittavanu à marchjà; literally standing behind my chair, mentre ch'e sfruttava u mo cantu PIN in a macchina di pagà di pagà. E dopu una strata avianu apertu è ùn aghju mai avutu più animatu à abbandunà prima. Ùn puderete fà imagine parechje sentite per aghjunghje un suggerimentu di u servitore quandu questa succede è sò stata dichjaratu chì ùn sò micca solu l'omu chì pensa chì u serviziu pò esse migliore.

Ma i mo pensi ùn impedite micca chì i turisti si trovanu cum'è questu in ogni cartulare. Hind d'Oro hè cunsideratu una istituzione culturale per parechji, ma ùn hà micca mancatu l'encantu chì sperate.

Ma l'alimentazione hè bella, perchè se pudete abbandunà l'aspetta è a pruspettiva di u serviziu, perchè vale a visita.

Address: 73 Marylebone Lane, W1U 2PN

Aduprate l' app de Citymapper o Journey Planner per pattighjà a vostra ruta via trasportu publicu.