Grande Fiera Irlandese in u Coney Island di Brooklyn

Erin Go Bragh! (Irlanda per sempre!) Tutti i settembre

Tutti i sittembri in Coney Island vi pudete indulge in un ballu di Irlanda, cibo, cantanti è orgogliu culturale irlandese in a Grande Feria Irlandese di u New York. Unu di i migliori avvenimenti culturali attesu in a cità, u GIF (com'è chjamatu) hè un ghjornu chjuccu cù i culori, i sonni è i sapori di l'Irlanda. Attenti centu cinthi di migliori di persone, questu festival hè un modu maravigliu per i persone di tutte l'età in spassighjà un sanu.

U 36 avvenimentu annu hè u sabatu 16 settembre 2017 da 10:00 a.m. à 8:00 p.m. à u Anfiteatro Ford à u Cuncertivu di Strada Cunaghju (3052 W 21 St, Brooklyn, NY).

Storia di avvenimentu

Oficialmente chjamata Grande Fiera Irlandese di New York, l'avvene era l'idee di u Capi Brooklyn di l'Ordine Antica d'Hiberniani ("AOH") in u 1992, cù l'aiutu di celebrà a cultura è u patrimoniu irlandesi. In u 2007, a gestione d'avvene hà trasfurmatu à l'Irish American Society Charities, Inc. ("IABSC"), una corporazione 501 (c) (3) chì hà a missione di trasmissionà a grandi tradizione irlandesa americana di dà .

Attività è Animazione

A Grande Fiera Irlandese di New York hè un avventura famigliali chì include un corpu di 5K nantu à u Riegelmann Boardwalk à l'Isula Coney, sopra l'Oceanu Atlanticu (pudete sponda in Irlanda da quì!). Mùsichi è bandi seranu dumandati tuttu di e bagpipes è i ballati tradiziunali di ballu à musica di ballu è cuntinenti melodies irlandesi.

I gruppi per esse in u 2017 include Unforgettable Fire, The Canny Brothers, Derek Warfield è i Young Wolf Tones, John Nolan, The Brooklyn Bards è Andy Cooney. E realizazione includenu ancu ballu tradiziunale di Irlanda.

Per i capretti, ci saranu ridesi è ghjoculi, in parte cù diversione participativa cù a pittura di a face è magic shows in un spaziu pocu pocu rilativu d'Irlanda.

Food and Drink

Ùn ci sarà micca scatto di refrescanti irlandesi cù bè di cervecita, per suprattuttu, ma più alimentariu classica irlandesa. I venditori prediletti eranu inclusu u Restaurant Buckley's, Peggy O'Neills, è ancu chì hè stata cun kielbasa, mariscos e pizza polacchi.

Articuli Irlandese

Sì avete in l'umore per acquistà uni elementi chì rapprisentanu l'Isle Emerald, pudete cullà una belli, ghjuvelli è articuli di l'alimate Irlandese in i diversi posti di vendita. (Questu hè bonu per Brooklyniti, secondu chì ùn anu micca nisun locu speduto in Irish-importe uttenutu in u borough).

Puderanu Tickets

Ogni annu $ 20 alloghju generale è $ 45 per VIP. I zitelli sottu 14 anni sò liberi. Pudete cumprà volumi à Ticketmaster. U situ web prometti chì "U 100% di tuttu u prucedimentu neatu derivatu da u GIF serà donatu à un fondo di beneficu per u beneficu di i Brooklyn è i Queens Diocesan Catholic Elementary Schools".