Grandi Sirenis Resort Partner with Dolphin Akumal

All-Inclusive Resort Partners With Dolphin Group

A Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa à Tulum - Akumal hè a lucazione di l'ultima alte marina di Dolphin Discovery: Dolphin Akumal. U dolphinarium hà inauguratu recientemente una laguna di l'acqua di l'acqua di l'acqua di l'acqua di u salottu - questu di quattru golfi di u bottlenu atlanticu - induve u visitatori pò cullà ghjustu è persunale cù i mammiferi marini chì si sò stati nantu à una pratica sottufattica, u bagnu d'observazioni o quandu flutendu in a laguna.

"Semu assai cuntenti di sta cullaburazione cù a cumpagnia punenti di dolphinariums mundiali", disse Don Abel Matutes, presidente di Sirenis Hotels & Resorts in a ceremonia inaugurali recente.

"U Natale cun i delfini hè un inghjòvevulevvi di una vacanza di vacanze per i visitanti di u resorts è representa una bonus à qualsiasi posti in u nostru hotel".

"Cù una associazione cù un gruppu Hotel Gruta più impurtante di l'Spagna, u sviluppu di questu habitat si permettemu di prupone l'acquistati di natari cù i delfini à i turistiche à i Akumal è Tulúm", aghjunghjenu Eduardo Albor, u CEO di Dolphin Discovery Group. "Semu sicuru chì serà un successu assolutu chì avemu u supportu di parechji partinarii cummuniti. "

Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa hè un locu famigliali in un locu tranquillu vicinu à certi siti di a maghjina più impurtante di a zona. L' opira di Ricerca u frontiera -inspirata di Maya hè situata longu u più grande coralli di coralli in a Riviera Maya è cunfigurazione l'armata Messicana, chì include una Ruina di Maya in situ è cenote misticu .

Questu 954 Jacuzzi Junior Suites, Grand Sirenis hè un destinazione di destinazione completa cù un premiatu spa, fiumu paniu, club di ghjuventù, in più di diversi salotti è bars. Un scopu di a natura turca hè a so laguna d'acqua dolce è salina, chì si trova com'è parrotfish, turtles è altri criatori di mare tropiche.

Situatu à longu e costi orientali di Riviera Maya, Dolphin Akumal hè una laguna d'acqua di l'acqua di salitu cù una vista panoramica di u mare. Cum'è membru di Alliance of Marine Mammals Parks and Aquariums (AMMPA), Dolphin Discovery unisci u più altu norma di furmazione è cura di i mamiferu marinu.

L'impegnu di Dolphin Discovery per l'eccellenza hè creatu un ambientu sicuru per i dolphins è i clientni. L'ambienti cun uccisi hè questu di quattru golfii Atlanticu Bottlenu: Charley, Athos, Gigio è Porthos.

Dolphin Discovery ofrece tres programmi inesfortabili. Délphin Encounter li permette à tutti i membri di a famiglia l 'avventura da intervene cù i delfini, cù i zitelli chì anu ricivutu un baciu, un abbuffu è rigalu di rigalu di i so amichi novi di marì. Ancu ancu interazzione più ghjucatu durante Apertura di Natali è Natali Realu facenu apprufittendu i prughjetti memoriggetivi dispunibuli à i participanti sei anni di età. I prezzi ghjunsenu à 39 $ pè i zitelli, $ 89 per minori è $ 119 per adulti.

Quandu nantu à a prupietà, i grandi guests Sirenis pò ancu dumandà sullicazioni di u Dolphin Discovery. In più di tutti i grandi attivitati includenu à u Grandi Sirenis Riviera Maya Resort & Spa, questa nova facilità localizata à pranzu pò furnisce una diversa aventura nantu à a prupietà (à un randu special) senza avè avutu u trasportu à un altru locu.

"Dolphin Discovery Tulum Akumal hè un novu novu interessanti di a lista di l'attività di u fiumu, chì viaghjanu l'amici di l'imbarcà nantu à una aventura marittima, senza abbandunà u propiu", aghjunghje Amanda Carlow, Sirenis Resorts Direttore di Sales & Marketing, USA.

"Semu orgogliu di travaglià cù Dolphin Discovery per creà sti memorie di vacanze speciali: Natale cù i delfini hè una sperimentazione educatrice è l'educazione chì tutti quelli in a famiglia puderanu pruvà à l'offerta à i nostri alloghji, i meglii dispunibuli per sta attività di vacanza inolvidable".

Per i vostri ditaglii o di riservà una riservazione Dolphin Discovery, visitate: www.dolphindiscovery.com. Per più nantu à u Grand Sirenis Riviera Maya Resort & Spa o di riservà staghjonu, visitate: www.sirenishotels.com.