Guida à Luebeck

N'àutra cità Hanseaticu (cum'è a Bremen , Rostock è Stralsund ), Lübeck hè unu di i porti principali di l'Alimagna è tutta a cosa di guidenu in a so cunnessione cù l'acqua.

Storia breve di Lübeck

A cità hè stata fundata in u XIIesimu seculu com'è postu cummerciale nantu à u fiumu Trave chì porta à u Mari Balticu. U seccu più anticu di Lübeck hè in una isula, circunvicata trà u fiumu.

U so locu strategicu permessu di a cità per fiorente è à u 14e seculu era u più grande è più putente di a Hanse (Liga Hanseatic).

L'imperatore Carlu IV hà postu Lübeck à par cù Veneza, Roma, Pisa è Florence per unu di i cinqui "Gloriasi di l'Imperiu Romanu".

A Prima guerra mundiali hà avutu un effettu damatico in Lübeck, cum'è ciò chì hà fattu u restu di u paese. A RAF bombas distruttu à u 20 percentuale di a cità, cumpresa a catedrale, ma miraculously spared many of its residences 15th and 16th century and the iconic Holstentor ("gate").

Dopu à a guerra, cum'è a Germania era divisa in dui, Lübeck cadiu in l'Occidenti ma si mette vicinu à a fruntiera di a Ripùbblica Dimucràtica Tudisca (Tesefu). A cità criscìu rapidamenti cù l'influssu di refugei etnii in Germania da l'antichi pruvinci orientali. Per accodà a so populazione crescente è richieste u so impurtanza, Lübeck reconstruìu u centru stòricu è in u 1987 hè stata premiata da a UNESCO designatu l'area com'è Patrimoniu World Patrimoniu.

U Centre Patrimoniu World di Lübeck

Oghje u Lübeck hè parechje cum'è in i ghjorni medievali è hà recuperatu u so tronu cum'è Königin der Hanse (Queen City of the Hanseatic League).

U situ Patrimoniu World Heritage Site hè u megliu postu per cumincià à scopre.

U Burgkloster (munasteru di castello) cuntene i fundazioni originali di u casteddu longu persu di a cità. Cumplementu, l'area di Koberg hè un fine esempiu di un vechju di u XVIII di u XVIII vicinu à a Chiesa Jakobi è l'Heilig-Geist-Hospital. In più di e chjese, Petrichurch in u nordu è u Dom (catedrale) à u Sud, hà circundatu residenti Patrician da i 15 è 16 seculu.

Ci hè chì deve sette steeples in chjesa di scorciate l'urbe di a cità, cù u Marienkirche (Santa Maria) unu di i più antichi di u 13 ° sèculu. U Rathaus (a città) è Markt (postu di u mercatu) sò ancu quì, è anchi anu prisentanu l'effetti di i bombitti di a guerra WWII, sò sempri espectaculares.

Nant'à u bientu di u fiumu demonimu ferma elementu di u travagliu di Lübeck cù Salzspeicher (salotti di u salottu). In issu travagliu di u fiumu hè Holstentor , unu di i strutturi più identificables di a cità. Cumpagnatu in u 1478, hè unu di l'ùtimi dui porti cità restu. L'altra porta, Burgtor , hè di 1444.

Una visita a Lübeck ùn hè micca cumpletu senza piglià un pocu di tempu per godighjà di a marina. E navi storichi, Fehmarnbelt è Lisa von Lübeck, sò anch'elli in u portu è i visitadori piacevule. Per entra in l'acqua, visitate una di e prime plateau di Germania in Travagliünde nerby.

Se u tempu hè più parka chì swimsuit, Lübeck hà un incantatu Weihnachtsmarkt (Mercatu di Natale) da a fini di u Novembre à Silvester (New Years Eve) .

Lübeck Specailty

Dopu un cuddaru tradiziunale cumunitariu di salsiccia è craciunata , satisfevi u to dulcezzu cù una licenza Lübeck originale. Proud Lübecker cresce u marzipanu cum'è a so propria (anchi cuntzertusi cuntrullati pusendu i so iniziali in un locu in Persia).

Ùn importa u so urighjna di u storicu, Lübeck hè cè famuzu per u mazzulatu cù pruduttori rinumandatu cum'è Niederegger. Eat some now, and buy some for later.

Cumu à Lübeck

L'aeroportu internaziunale più cercano hè in Hamburg, circa una ora è media. A cità hè ben cunnuttatu cù l'autostrada è a furmazione. Se viaghja cù car, pigliate l'Autobahn 1 chì accede à Lübeck cun l'Amburgo è tutta a via finu à a Danimarca. Si viaghja cù trenu, a Hauptbahnhof si trova à a cità à u punenti di l'isula è offre trains di tramezzazione à i di l'Amburgo cada 30 minuti in ghjorni a sema, più cunnessione in tuttu u paese è in l'esteru.