Guida à San Agustin Church, Intramuros, Filippine

Chjesa Editeur in i 1600. Stands Testi di a storia filippina

In Filippini , a San Agustin Church in Intramuros, Manila hè un survivore. A cresia attuale nantu à u situ hè una grande struttura di costru baroccu, cumpiita in u 1606 è chì stillu p'asempiu li terriquoti, invasioni è tifoti. Ancu a Sicura Guerra Munniera II - chì sfarinava u restu di Intramuros - pudia successu à San Augustin.

I visitori à a Ghjèsgia puderà apprezzà ciò chì a guerra ùn mancà l'eliminazione: a Fachada ghjiniralista alta, u trompe l'oeil, è u monasteru - da questu cunversione in un museu per reliiechi eclesiastiche è arti.

Storia di San Agustin Church

Quandu l'ordine Augustinianu ghjùnsenu in Intramuros, anu a primu misionariu in Filippini. Questi pioniri si stabbileru Manila via una piccula chiesa fatta di pezzu è bambù. Hè stata chjamata a Chiesa è Monasteru di San Paolo in 1571, ma l'edifiziu ùn hè micca duratu longu - hà cullatu in focu (cù a grande parte di a cità circundante) quandu u piratu chinoisu Limahong prova à cunquistà Manila in u 1574. Un secondu a chjesa - fatta di legnu - hà patitu a listessa destinazione.

In a tercera pruvata, l'Augustiniani si avè una furtuna: a struttura di petra chì anu cumpletu in u 1606 survive à l'ora oghje.

À i passati 400 anni, a chiesa hà servutu cum'è pruibitu à a storia di Manila. U fundatore di Manila, u cunquistadore spagnolu Miguel Lopez de Legaspi, hè intarratu nantu à stu situ. (I so ossi eranu immubiliati cù altri diapusiani dopu chì i invaders britannichi ubbitanu a ghjesgia per i so valori in 1762.)

Quandu u spedizione spagnola à i Stati Uniti in 1898, i termini di rinuncia foru negoziati da u Governatori Genitale Spagnola Fermin Jaudenes in vestise di a Chiesa di San Agustin.

San Agustin Church durante a Siconda Guerra Mundiale

Quandu i so americani retrò Manila da u japunesi in u 1945, e persone reculse a forza Imperiale anu atruità in questu locu, massacrate i clerici in schernacciatura in a cripta di San Agustin Church.

U monasteru di a chjesa ùn hà micca survivatu a Secunna Guerra Munniali - hè stata abbruciata, è fù più tardata ricustruita. In u 1973, u monasteru hè stata rifurmata in un museu per relìchju religiosu, arti è tesori.

In tempu di pocu anni, a ghjesgia si suttana sottumessi un sforzu enormi di rinnuvamentu, sustegnu in parte da u guvernu di l'Spagna. (fonte)

Architettura di San Agustin Church

E chiese custruiuti da l'Augustiniani in Messico servenu com'è mudellu per a San Agustin Church in Manila, ancu s'e l'aghjurnamentu deve esse fatte per i cundizioni climatichi lucali è a qualità di u materiale di custruzzione era perchè in Filippini.

I cumplicati cumminenu à una fachada simplici per l'insignamentu di u baroccu di u tempu, anche chì a chiesa ùn hè micca sanu sanu di particularità: i persone chini "fu" ponenu in u tribunale, un capiscu in a presenza culturale chinesa in Filippine, è quà da elli , un intricatu carved set di porte di legno.

Doppu a chjesa, u tatu finamente detallatu accupa immediatamente l'ochju. U travagliu di l'artigiani italiani di decoru Alberoni è di Dibella, u trompe l'oeil ceilings ponenu u ghjuvatu à a vita: i disinni geomettichi è temi riliggiusi scopre da u limitu, è creanu un effetti tridimensionale cù a pintura è l'imaginazione solu.

A l'ultima fossa di a chjesa, un altarbule di u doru (ponu) si face u centru. U pulpitu hè inghjustatu è decoratu cù ananas è fiori, un veru uriginali baroccu.

U Museu di a San Agustin Church

L'antica monasteru di a chjesa oghji u museu: una cullizzioni di riliggiusi religiosi, reliquii è pruposti eclesiasii usati in tutta a storia di a chiesa, i pezzi più antichi da a fundazione di Intramuros.

L'unicu pezu sopraviventi da un campanile dai daveru da un terramotu di guardia ghjustu à l'intrata: una campana di 3-tonu inscribed with the words, "u nome più dulce di Ghjesù". A sala di u salonu ( Sala Recibidor ) now houses statues of ivory and artifacts church church.

Quandu avete visitate l'altri pranzi, in turnu, passanu da l'alti di i pittori di i santi Augustiniani, è di i vechji carriages ( carrozii ) utilizati pè i processioni religiosi.

Intruduceru l'anticu Vestry ( Sala de la Capitulazione , chjamatu dopu à i termini di rinuncia negoziata quì in u 1898) vi trova più paraphernalia church. U palazzu successore, u sacristinu, vede e crescenu articuli più persavi - Caddies di cane magicu, porti aztè, è più arti religiosi.

Infine, truvate l'anticu refettoriu - un anticu calderevule chì era dopu cunvertiti in una cripta. Un memoriale di e vittimi di l'Armata Imperiale Giappone hè quì, quì u situ chì più di un centu innocenti persone anu uccisu per rinuncinu i forzi ghjovani.

À l'escaliata, i visitadori pudete visità l'antica biblioteca di u monastru, una sala di porcellana è una sala di vestimenta, cù un salottu di accessu à u choir di a chjesa, chì porta un antru organu di pipe.

I visitori à u museu sò arricchiti P100 (circa $ 2.50) u tarifu di accadera. U museu hè apertu à 8 ore à 6 ore, cù un lunch break entre 12 ore à 1 p. M.