Guida à u museu di a scienza di Miami

Traslocatu à a New Facility in Museum Park in 2017

Dopu à l'audienziu da u 1949 cume exhibe è un planetariu, u Museu di a Ciòvia di Miami si trasferitò à una nova facilità $ 300 milioni cù u sustegnu di Philip è Patricia Frost in u 2017 à Museum Park in u centru Miami.

Apri tutti i ghjorni di a settimana; pudete cumprà volte in Internet o in u museu. I ressevite di u locu ricevenu un discountu è pudete piglià una associazione annuali, chì puderia darete u sensu ecunomicu per una famiglia di quattru chì pruteghja di rinvià più di una volta annu.

Esibiti è Attività

A ricumprisazione di u museu hè u novu acquapore di nivellu chì possa un oculus clarividente di 31 chilomitri à u fondu chì dà u visitatori una vista di mare di fondu di i tiberi è u pesciu di l'aria di u Sud Florida. In più di u mità di u mità di u miliu di gallunacciu chì si trovanu cù a vita di u mari, u museu pò esse acquistendu a vista di a coloniali viventi di meduna è i cullizziunati di coralli viventi, aviari d'avelli di avviera libera, è di spirimènduli di balli interattivi. Ogni presentimenti includenu a storia di u ventu, l'ecologia di i Everglades , è un laser show que enseña a fisica di a luci.

Trà l'attraimentu principalu di a nova facilità hè un novu planetariu di 250 sei siti chì invitati in l'ispaziu esterno è sottu à l'oceanu via a projezzione 3-D è un sistema di sonu di u surroundu chì esiste in sulu 12 altri servizii di facilità in u mondu.

Piece famigliali di a cullizzioni più antica di u museu sò in a so nova casa, cumprendu un fish fossilized circa 13-piedi di longhi, 55 milioni d'anni, un xiphactinus, chì hè stata restaurada da i paleontologi.

U Museu Struttura

Avà hè chjamatu Philip and Patricia Frost Museum of Science, o Frost Science, u museu di 250 000 piregliu, designatu da famu l'architettu britannicu Nicolás Grimshaw, è quattru strutture separati cunnessi per trenchi è passageri sospettati. Ci hè a grande esfera chì abitava u planetariu; l'elittica "essenza di vita", quand'ellu hè chjamatu, cù l'acquapu principalu è exhibimenti di fauna multi-livellu; è dui altri blocchi, i alti di u nordu è u punenti, chì cuntenenu spazii di spazii addizzjonali.

A cumpagnia di energia hà stallatu dui solidi "arbre" solidi in u Frost Science Museum. L'strutturi solidi-pannelli di u pianu utilizanu l'altru viulente per generà energia di emissioni zero. Inoltre, a terrazza terza di u museu duverà 240 pannelli solidi fotovoltaichi, chì hè abbastanza à ottene 66 classrooms.

A Storia Museo

A Junior League di Miami abriu u Museo Junior di Miami in u 1949. Hè stata situata in una casa. I esposi foru fatti di donne, cum'è un bugulu di e abi di l'abi è materialisimu prestu, cum'è l'artefattiti da a tribù di Seminole di l'americana nativa. In u 1952, u museu si trasferì à un spaziu più grande in u Club di donna Miami. A quellu tempu hè statu cambiatu u Museu di a Scienze è a Storia Naturale.

In u 1960, u County di Miami-Dade hà custruitu un novu edifiziu museu di 48,000 pittoresche in un situ di 3 acre in l'area di Coconut Grove à Miami adatti à Vizcaya, u palazzu di stile di u Rinascente. In u 1966, u Planetariu Trasparente Spaziu hè aghjuntu cù un Spitz Model B Space Transit Projector. U prugettu era l'ultima di 12 di u so tipu chì hè statu custruitu è ​​l'ultimu in opera in u 2015. U planetariu era a casa di l'astronomia populari, nazionale di mostra "Star Gazers" cù Jack Horkheimer.

U museu è u pianetariu chjusu in u 2015 in anticipu di l'apertura di u novu museu. U projecteur Spitz disunificado hè un pezzu permanente in u novu Planetariu Frost chì hè apartu in 2017.