Guida di viaghju à Bohol, Filippine

Una Visione di a casa misteriosa di u Tarsier è i Chocolate Hills

Per viaghjà à Bohol in Filippini hè di scontru cù un locu curioso, carcu di catholicismu devoluvule, cuminciatu cù l'energia è intimatu da a natura.

Sulu uni parechji generazioni fora di u modu di picculi cità, l'isula di Bohol retarda un sensu calmatu chì pò avà pare avete cun u sonu di a capitale, Tagbilaran , è l'atmosfera di festa di a festa di u Panglao .

A parte di u charmu di l'isula prupone da a so geografia univiana: l'isuli di Bohol, a caverna, i fiumi è e formazioni geològii imparziali sò furmatu per u topografu karst di Bohol: à causa d'una abbundanza di calcariu in u fondu, Bohol boasts d'una serie di stare formazioni naturali, cumpresi (ma micca limitati) Chocolate Hills.

Questa piragghia di geologie calizia servita cum'è u telone d'idee turistice di u turistu di Bohol: sì digià in scuba diventata à Panglao, o vede u Chocolate Hills (o ancu megliu, attravirsendu vicinu ad elli), o visitate una "isla mistica" à l'altru di Bohol.

Scuprite u Cuscinettu in Bohol

Bohol hè a tenthima più grandi isula in l'archipelago filippese, di circa 1,590 km² (solu solu più grande di Long Island in New York). L'isula formata di uovo hè di 550 chilomitri à u sud di a capitale di u Filippine Manila; i vols regular da Ninoy Aquino International Airport (IATA: NAIA) fly ata Tagbilaran Airport (IATA: TAG) nantu à Bohol è i servizii di trasportu serve tracci maritichi trà Manila o Cebu è Bohol.

Da a capitale di Bohol, Tagbilaran, trè strade principali split up per coperà a costa di Bohol è l'internu, trè arterii di trafficu chì liganu à l'attrazioni più grandi di l'isula. A reta vede robba in Bohol permette i viaghjatori à ghjunghje à u profunnu à l'isula; a cavalline da a fine à a finale pò piglià circa un centu di ura di minuti.

Cume u viaghjate à induve vulemu circà depende da quantu pensa à passà - se tenete un mumentu à u big budget, pudete pagà un car privatu cù u purtatore; Sì avete menu di soldi, u restu di Bohol hè accessibilmente accessibile per via di u sistema di trasportu publicu isulanu, si ùn avete micca impurtante mette una ore extra o trè in u vostru schedariu di viaghju.

Tagbilaran City è l'altre attrazioni di Bohol

I visitatori si introducenu Bohol per Tagbilaran , a capitale provinciale isulana, in a costa sud-ouest. Comu l'unica cità è a porta di principale per u restu di Filippini, Bohol hè u centru di u centru di u centru principali di u cumerciu è di u trasportu.

I buses, jeepneys è v-hires departing from the Terminal d'Intrazione integrata cuncritte viaghjatori à u restu di l'isula. Da l'IBT, Baclayon (casa di Baclayon Church) si trova à 4,3 km à l'est di a cità; Chocolate Hills, circa 34 chilometri nordestu; è Panglao Island, circa 11 chilometri, accissendu via dui ponti chì cuntenenu u Strettu Panglao.

L'Isula Panglao hè unu di ei viaghji di viaghju di Bohol, perchè pussesci a quarchi pruduzzioni di e pruprietà di più di l'arena di più di i pruvincii è di i più beddi spassivi.

Uni pochi isleti fora di Panglao sò ideali per isulanu in l'isula è di soli: Gak-ang è Pontod si ponu accade à u battellu in ogni locu di l'isula.

Dove Stay in Bohol

Bohol hà pigliatu un pocu tempu per svegliammi da l'stu stupidu du sonnu, ma u mercatu turisticu hà prestu prestu nantu à l'attraversi naturali di l'area, i spots di scuperta, è e chjeli.

Pani di panglao sò assai opulentai: queste resorts in Panglao Island , o per u budget resorts in u Panglao in u cunsigliu di ughjustu , furnisce un grande valor à l'insulazioni isulani. L'accessu à a spiaghja più cose, ma questu - ma i resorts off-the-beaten-path offeren some relief da u noise of areas near to the beach.

Per accolta in l'isula principale di Bohol, leghjite stu liste di hotel è resorts in Bohol . Questu scrittore hà statuutu in dui stile di Bohol: pudete leghje a nostra rivista di u Amorita Resort in Panglao è u Giunco ​​di Pavone vicinu Tagbilaran per più.

Quandu svi a Bohol

Bohol hè bonu per i viaghjatori in tuttu u annu, ma a staghjata secca è fresca trà dicembri è marzu hè u tempu perfetta per andà. L'estiu cambie in u marzu à u lugliu, finu à l'incuntrare di u calore cù a venuta da l'epica chiuvuta.

Pensendu qualchì viaghju in Bohol trà l'agostu è nuvembre, quandu i chiuveri chjassi cascanu nantu à l'isula trà i bassi pocu turisticu.