Hotel Haunted: Omni Parker House à Boston

I visitori anu riunificatu numerosi avicenzi ghostly in questu traditu di New England

U Omni Parker House hè cunsideratu cum'è l'hotel più avete in New England, dice u situ web, Ghosts & Graveyards: i risichi di Boston. Fundatu da Harvey Parker in u 1855, u locu, situatu in u core di u centru di a cità, righjinu à u longu di a Libertà, hè l'hotel più largu operatu continuamente in i Stati Uniti. Parker era u capatariu è residente finu à a so morti in u 1884. Certe cose chì ellu mai esci.

Leghjite nantu à amparà a storia persunale di u icònicu hotel.

Apparition Barbera

Un omu barbutu, vistutu di cola è di a custruzione di l'età coloniale, hè avillatu nantu à i novici è dèfè chjovi è una volta à a fine di u lettu d'un clientu in l'uttellu di u 1012. «L'spiritu hà vistu interessatu chì si sente quì davanti à a ghjovana donna», dice u situ web di u turismu .

"Quellu chì vulia sapiri si i ghjorni erani diventenu a so stà. Parechje staff di l'hotel è i visitori cresce chì u ghostu hè quellu di Parker, anche era un pocu di caratteru per ellu a vistimentu di colunità, postu chì i so anni dopu averebbe propiu un uttellu di u centru dopu a fini di l'era coloniale di u America.

I visitori ancu avè avutu vedutu orbi di luci prossimu per i passagieri di u 10 chjirpi è da esse divinamente misturizendu. "E avutru postu avete informatu u sonu di una sedia rocca (l'hotel ùn hà nunda), i sussori stranuti è risati, artiglii sfruttati è luci lucile", richieste u ghjurnale, u "Austin Statesman americanu".

U 3u Floor

Sì i piani superi sò visitati occasionale da un vechju duminiu di l'ospiti chì avaristi duveru alluntanatu à u mondu di l'oltre, forsi ellu hè solu un hotelier oversolicitus chì simpaticamente ùn sia micca realizatu chì u stabilimentu hà una nova proprietaria.

U terzu pianu, però, hè un locu paranormal in u storicu hotel Boston.

Charlotte Cushman, una famosa attiva scena di u seculu di u seculu di u settore chì faciva p rottu masculinu è femminile, cum'è in a dramma di Shakespeare, "Lady Macbeth" è "Hamlet", hè mortu in u 1876 in a so stanza in u terzu pianu. Avà, unu di l'ascultori spessu viaghja cù e so propiu, ancu quandu ùn ci hè micca impegnu nisun buttuni.

Cushman ùn hè micca u solcu ghost suspettatu d'avè u terzu pianu di l'Omni. Anu fà, un impannò era mortu in l'uttellu 303. Oposito in questa stanza annantu l'annunzii di l'oliu di u whisky è u risu risicu, ancu quandu chì nè ùn era truvatu. Dopu molti di cagiunati d'ospiti, a sala era cunvertita in un armunia.

Altra Accolta Spooky

Certi visitori stupiti avianu vistu chì u fundadoru hotelu Parker in quelli stanzi di tutte l'Omni - è micca solu in novu è 10u stori - dumandendu a so stà.

L'omni era ancu u locu per u gruppu per "U Club di u sàbatu", un gruppu chì cumprendi scudatori americani famosi è poeti Henry Wadsworth Longfellow, Henry David Thoreau, Charles Dickens è Ralph Waldo Emerson. Quandu l'uttvulaghju favurizata di Longfellow era in u popularu terzu chjappu, parechji suspiemu chì l'ascultu torna u sopra dopu una reunione di club.