Max Jacobson: Vegas Personalità è Traumatic Brain Injury Accident Survivor

L'accidenti di trafficu quasi missu u culore multilingüe di lussu di travagliu è di l'hotele

Sì, Max Jacobson hè vivu. Vi survitò un accidenti stremu

U 23 dicembre di u 2013, mentri caminava à a so gym di Vegas, Max travaglia a strada in una lumaca russa. Hè stata chjappata per un camionu di camionamentu veloce chì camina bisognu à u lume. Max anu patitu ferita di serie seria: TBI, o traumatic brain injury.

In i ghjorni dopu à l'accidentu, a vita di Max era in graveu periculu. Molti picciotti di TBI morse di i so feruti.

Per quelli chì guarantiscenu l'accidentu stessu, a amminazza principale hè inzuccaratu di u mo brain contra u cranu. U neurociurusi di Max, Dr. Michael Seiff, aiutò à salvà a so vita.

Max era scurdatu pi trè mesi. Quand'ellu iscene da u so com'è, ùn pudia parlà. Pigliò novi mesi in una seria di ospitale è facilità di rehabilitazione è andò in casa in Las Vegas in settembre di 2014. Max hè sempre aduprà a so rehabi in una sia fora di l'ambulatoriu è cullendu a so prima vita, ma chì i so password passanu ellu.

Max hè lenta, ma forsi l'allenzata in a so vita è in conversazione. Hè ricuperate assai di i so cumpitenzi di e so capacità, per ùn sparte micca di i so password di l'equipaggiu. È hè dinò una volta un visore ardente di i Cinema Turner Classic.

Mi piace à pubblicà, quì nantu à u situ, u primu istante post-accident, una rivista di bubbly di FIZZ Las Vegas Champagne Bar . Go Max!

Fondo di Max Jacobson

Max Jacobson hè un ingaghjatu, vinu è scrittore di viaghjà cù più sapè 25 anni di sapè è seguenti cunsacratu (5,000 + Facebook Friends!)

Un Bostonian nativu, Max abbandunera un Ph.D. prugramma in Lingüística in l'Università di Wisconsin à Madison per riportà nantu à i nutizie è i restaurants per i Los Angeles Times.

Spiega Max, "Scriviu una carta larga à l'editore di cena, Ruth Reichl. Hè assautatu inconsistenzi in i critichi di u travagliu in Chinese paper.

Mi trattore à vede se puderia fà megliu. "Max aghjusta," Aviu avutu u travagliu di u repertoriu per 15 anni ".

Quandu Max Met Vegas

Max rinfriscenu da Los Angeles à Las Vegas in u 1999 à u urganizazione di u so amicu Wolfgang Puck, u primu chef di famosa per apre a shop in Vegas.

Max scumpió una onda crestiana è divintò Premier crítico dining de Sin City. Di Max, "Avemu scrittu millares di Vegas eateriji chì varienu da i battelli maltrattati à chjudaranu u stufa di capra di Pueblo à i sacri culinarii cun i stellettini Michelin". Hè un coautore di Eating Las Vegas a guida indispensabile di città, aghjurnatu annantu à u 2013. Quì nantu à u situ, i Top 10 Ristoranti in Las Vegas .

Max hè un Vegas macher (bigshot) chì pari chì era in ogni locu a una volta. Hà scrittu per un batch di ghjurnali, riviste è siti, è hà accadutu avvenimenti di cena, festivali è programmi di KNPR.

Hà traveled to all 50 states and to "95 countries, give or take", dice. In più di cena, scrittura è vaghjime, Max m'hà gustu di cicculata in i mondu di u neve di u neve di u Nevada è di i so furturi in a sala di poker di Vegas Casino in Vegas.

L'abbilitariu unica di Max Jacobson

Ci hè più di un elettu è un scrittore di viaghju in i Stati Uniti. Ma micca una appare l'attribu inimitariu di Max.

Parlà più di una docenza di lingue, cumpresi in francese, spagnola, italiana, finlandesa, sueca, alimania, Serbo-croata, giapponese, cantonese, and Bahasa Indonesia. È pò piglià in Danese, Estonu, Grecu, Hindi, Coreanu, Lituanu, Mandarin, Nepali, Norvegese, Polacco, Portoghese, Russo, Tailandese, e Yiddish.

"Perchè pò parlarle à i guvernatori quasi duv'ellu viaghju, pudemu attruisce a cultura è a cucina", dice Max. "In mi travagliu per a me nutritura è l'scrittura di viaghja per trasmetta stu sensu privileva, è dà à e mo lecturi un veru" sì stanu ".

Max viaghja novu. Da settembre 2017 à u ghjennaghju 2018, ellu è a so moglie Setu viaghjàvanu u globu. Prima serà in Europa (Italia, Francia, Spagna è u RU). Allora Max spentà tempu cù a famiglia di Setu in Pokhara (un retirementu di u lagu in Nepal).

Allora i Jacabsons pusceranu finu à l'india per visità u Taj Mahal in Agra è verificate u manghjà in a vicenda New Delhi.

Studii di Max per u situ
Arame tuttu di tuttu! L'hotel di stanza di cunsiderazione chì hà stati cunsigliatu chì si chjè u glamour di Hollywood, Viceroy Santa Mónica ; L'hotel di amante secreto di Santa Barbara per l'estremi di cinema, avà ùn hè micca sicretu, grazi à Max: El Encanto ; u prussimu in l'unica triple stata di Californie , Fairmont Grand Del Mar ; Hyatt 48 Lex Hotel , rinfrescante, stylish Hyatt 48 Lex ; un centru mortificatu in u duminiu di Max, cù u più bellu brunch in New England, The Langham, Boston ; un spettaculu Relais & Châteaux hotel in Vancouver Island, l' Inn Wickaninnish .

Max cunnosci ancu l'Europa ancu. Vede induve superstars singulari di a varietà Beyoncé truvanu privacidad vicinu à Big Ben, Corinthia Hotel London ; u grand hôtel grandi (1865!), rinnuvatu per un novu seculu, The Langham, Londra ; una bellissima vitturiana rinascita in u passatu in Londra in Londra, Andaz Liverpool Street London ; una zona mundiale Corsica, Hotel Byblos . ; un petit hôtel de luxe à a costa di Algarve in Portugal cù un restaurant stella di dui stile Michelin, Vila Joya .

Aperienze di Max's Dining Aventure à u situ

L'omu hà espluratu unu di i destinazioni amatori di destinazione culinario in America: Napa Valley, California ; u so Tour de Québec li dice chì cinque eateriji sò i più belli città di Quebec City ; Max si mancò u so modu à a capitale di u Messicu per truvà e Tastes superiore è Tastes da a Méjico ; hè micca cusì faciule, ma Max hà sappiutu i 5 righjoni ghjunti in Rio de Janeiro, Brazil ; u gustu di u top restaurant di Miami per u pezzu supremu, Milos Miami . Viva Max!