Milos Restaurant Miami: Must-Experience Greek Seafood in South Beach

In questa nautica cità nuclicia, Milos hè quale site per u pesciu è di a marina

Perchè So Foodies Rave About Estiatorio Milos Miami da Costas Spiliadis?

In Miami, induve hè paradosi assai ghjustu parechje pezzi di mare, un restaurant grecu hà incunivendu ravii cù un pezzu spettaculu in ogni ghjornu di l'Egeiu. Estiatorio Milos da Costas Spiliadis aperta in u 2012 in glamorous South Beach. È Milos hà cambiatu u paisaghju di lussu di Miami.

Estiatorio Milos Miami hè apertu per cena di notte di ghjornu di più ghjornu di ghjornu è brunch di uttùviru.

Attentu i benedizzione lucali è accolisiti di mare. Hordes turisti ùn anu micca scupertu Milos Miami, perchè si senti cum'è un resteur vicinale.

Costas Spiliadis, u fundatore di Game-Changing of the Estiatorio Milos Empire

A forza guidata di Estiatori Milos hè Costas Spiliadis, un chef visionario è un impegno chì hè una legenda in u duminiu di ristorante.

Spiliadis hè ghjuntu in North America in u 1969 com'è studiente in New York City è dopu Montréal. Hè stata disgrazia da a qualità di i ristorante grechi è di a famiglia per un grandi pranzu di pesce di u grecu.

Spiliadis avia statu nzignatu di cocilu da a so mamma, un chef greco appassiunatu. Quiddu solu per migliurà a situazione nord-americana. Apertu Milos Montreal in u 1979.

Milos Montreal si hè unu di i restaurants più famusi è venerati di Montreal, è hè sempre oghje. Cu anni di successu sottu a so cintura, Spiliadas hà decisu d'espansione. Apri a Estiatorio Milos in New York City (1999), Atene (2004), in L'Hotel Cosmopolitanu di Las Vegas (2010), è quì in South Beach (2012).

Milos Londra aperti in u 2015.

U Cena Comu in Estiatorio Milos Miami da Costas Spiliadis

Estiatorio Milos Miami ochja 12 000 metri quilosi in un magazinu anticu industriale. Hè custruitu un salottu mudernu è modernu; una cucina aperta; un bar raw and counter mariscos; una zona di u mercatu; è una sala di manifestazioni.

U salottu di u frescu è modernu in Milos Miami, designed by Jeffrey Beers, hà un ambientu mediterreneu chì rememorate breezy, di l'isuli grechi chjudi. E tàvule sò stati beni aparti, chì permettenu una seria di cunversazione. Sò draped with white tablecloths and set with ultra-stylish cutlery.

Ticchi decorattivi dramatichi inclusi linterni di pescadori grechi, un tettu bè di ghjira, è urni greci sò abbastanza per ocultar Indiana Jones in una scena di perseguite.

La cucina greca in Estiatorio Milos Miami da Costas Spiliadis

U pesciu frescu da u mari Egeiu sò diretta diretta à u Miami diurnu. Sò preparati in a cucina estiatoria Milosa . Hè stata equipada di una chjama di carbone di cielu duchi, spewing flaming flickering. Certi pesci si sò stati cotti nantu à a parrilla, incubated in canzone tradiziunali chjamati scàscanu.

Un bar raw adjoining serves up shellfish. A prima bar features:
• Oysters cuglieri di l'ordine
• Mejilloli, periwinkles, calamar, langosta, langoustines, octopodi è più
Avrotarako, l'ova mullet chjamata spessu "caviar grecu"
• Varie spezii affumicati da Russ & Daughters in a New York City
• Bagels di Sesame da a Saint-Viateur di Montréal (Spiliadis hà sceglie in a so rivalità di Montra, entre St-Viateur è Fairmont Bagels)
• Insalati greci cun u furmagliu piccu grecu impurtatu è l'alivi

Studi di nutizie in Estiatorio Milos Miami da Costas Spiliadis

Milos Miami faci tuttu bè. I partiti enormi chì partenu i piatti, stili familiari, avè l'idea bona. DIners anu ancu l'opzione di i trè piani di u ristorante prix fixe finner, $ 49 à 2016.

Molte Milos Miami comensiani accumincianu cun platter irresistibile chjamatu Spreads Mediterrale, cumpostu da trè dii : tzatziki, a cucumber yogurt dip; skordalia, una mousse di patata, agliu, è pasta d'amandule; e cremoso, tarama, cod roe, battiatu cù oliu d'aliva.

Un'antra appetizer not-miss hè u Milos Special, una pezza quasi pedi di zucchini fritsamente fritto è brunetta, cun trossoti di u macinatu saganaki bordeanu è u furmagliu caprunu grecu in u centru.

L'avvenimentu principale in Milos Miami hè un pezzu Mediterraniu frescu spumante, ognunu cù a so texture è u gustu stessu.

Diners pò cuntà di truvà bassa di marì ( lavraki ), doua, vermiculite ( barbounia ) è dolce (d'acqua dolce).

Milos Miami presenta questi è assai altri in un "mercatu di pisci" fate nantu à u ghjacciu. I invitati sò sceltu à u so propiu pisci per a cucina. Molti variità sò prezzu di una libbra, e li tabs pò esse riali. (U vostru camero pende a vostra selezione, cusì sapete.)

U pagliaru, Melanuri, hè una maraviglia di novu à a carta di Milos Miami. U camminu dolci perfetta hè un altru bisognu. Hè difficiuli di sceglie; Pulpus di qualità sashimi, carbustru di curone è bruschinu, hè una raghjoni bellu à visità Milos Miami.

Per un entrée plebre , dumandate a kakavia. Hè l'interpretazione greca di bouillabaisse, cun un brou rich, colore di ocher. (Greci palesanu d'avè insignatu à u pescadoru di Marselline cumu fà u so puddaru di pesce bouillabaisse) . Credu ch'è).

Cinque Pizzaria ùn deve micca missu in Estiatorio Milos Miami da Costas Spiliadis

• Maryland Softshell Crab, fugliale di fava
• Astako-Salata: Nova Scotia, insalata di lucettini di u lavande toccu cun u brandia greca Metaxa
• Baby beets with roasted garlic and yogurt minted
• Un pappatallu americanu solu carcone grillu in oliu d'oliu, limonu, è oregano
• Per i carnivori, Creekstone Farms (Kansas) "Tomahawk" -cut Black Angus ribeye
• Iogurt di grecu è nocci è u melitore grecu. karitopita walnut cake

Vini Greci in Estiatorio Milos Miami da Costas Spiliadis

A lista di vinu di Milos Miami vi face vini di Grecia chì sò fonti è impurtati da Cava Spiliadis, una sucità guventu di Costas 'son George. Sò cultivati ​​in parechji vigneti più antichi di u mondu, cù e variità di uvizami antichi cusì averebbiuti da savvy winemakers. U risultatu hè unicu vientu elli è diliziosu.

A lista di vinu di Milos Miami si tratta à i vignaghjoli boutique greci, chì ponenu u so propiu spin unicu in u patrimoniu enologu grecu. Mi piacemu:
• U Viognier suttilu fructuali è excelu Sauvignon Blanc da a Gerovassiliou viniche in Salonicco
• Assirtique, u grandi varietale d'uva bianca in Grecia, fatta in Santorini è l'altri isuli Egeiu
• Parparoussis Sideritis Winery «U Regnu di Dionisiu», fatta à a Spiliaadis région di u Peloponnese, è impurtata da George
• Agrorgitiko, un rosso delightoso da Nemea, chjamatu St George; Fructificate quan ghjovanu, più riccu quandu u buretta

Lunch at Estiatorio Milos Miami da Costas Spiliadis

Milos Miami hè apertu à ghjorni per ghjornu à 2:30 p. A nantu à u 2016, u ristrutturu si offra un un lunch di trè pranzi cù u prezzu immubiliariu di 25 $. (Ci sò suppleti per i menu di menu più caru, cum'è u polpo u pezzi d'agnellu). Eater Miami hà chiamatu Milos "u metaggiu" di l'almuertu di u principiu di u meziornu ".

U brunch di uttùna hè serve ancu. Partiti privati ​​ponu esse accade à u lunchtu o à a cena

Dove alcuni è Riservà à Stiati Milos Miami da Costas Spiliadis

• U situ web d'OMilos Miami
• In Instagram
• Televise à 305.604.6800
Estiatorio Milos Miami
730 Prima St
Miami Beach, FL 33139
• Vetule in tutte e ristorante Milos

Comu cumuni in a industria di u viaghju, l'autore / eater Max hè stata provista cun un alloghju cumplementu per u scopu di describisce Milos Miami. Per i vostri dittagghiati, vedi a nostra Poltica di Etica.