I Carnevale Festivals in Italia

Carnevale, cunnisciutu ancu in carnaval o mardi , hè celebrata in Italia è parechje posti in u mondu 40 ghjorni prima di Pasqua, un partitu finale prima di u Miércolescinnu è e restrizioni di a Quaresma.

L'Italia si celebra Carnevale cù un grande festa invernale cilibre cù desi, ballesta mascarata, divertimentu, musica è partiti. I ghjorni disposte confetti à l'altri. Traccia è prancanti sò ancu cumuni duranti Carnevale, da quì l'esce "a Carnevale ogni scherzo vale " (tuttu passa à Carnevale).

Storia di Carnevale in Italia

Carnevale hà l'attuali in i festivals pagani è i tradizioni è cum'è spessu u casu cù i festivals tradiziunali hè adattatu à ghjustificà in i ritu cattali. Ancu u carnaval hè in attu una data, in Venenza e un altru locu in Italia, i festas di carnaval è i partiti pò principià un brevi di settimane.

Maschi, maschere , sò una parte impurtante di u festivale Carnevale è sò vinduti annu à vende à tanti cummircianti in Venècia, variendu da versioni in i versi à prudutti è custanti. A ghjente hà anu vistighjate costume per u festivale è ci sò costume o buchi di mascaratura, privata è publica.

L'Italia hà parechje festa di Carnevale, ma Venetia, Viareggio è Cento possanu i festivals più grande è più elaborate. Molti parechji cumuni italiani cumenu festini carnaval, alcuni cun avvinte assai richiestu.

Venise Carnevale

A staghjone di Carnival di Venezia principia di dui simani prima di a data propria di Carnevale.

L'avvenimenti è l'intrattenimentu si tenenu ogni notte in Venezzu, cù e persone in costumi eru nantu à a cità è dispertu. Scopri di più in Cunsiglii per Venuta à Venise Carnevale .

A maggiorità di alberghi altri accalanu pilò inculate in Carnevale è pò esse capace di furnisce vestiti per visitanti. Ogni annu pò esseciatu per esse bundeddi, è a maiò esige riservazione.

I attrafiati di u Venezianu di Carnevale si sò centrati annantu à Piazza San Marco, ma i manifistazioni sò stati in ogni sestiere . Ci sò unenadju di gondola è barca nantu à u Grand Canal, una disfatta di parade in Piazza di San Marco è una festa di Carnevale in Children in u distrettu di Cannaregio. U pirotje di mostra in Piazza San Marco , chì si pò vedà tuttu Veneza, marca u climax di Carnevale.

Viareggio Carnevale

Viareggio nantu à a costa toscana hè unu di i più grandi festioni di Carnevale in Italia. Hè cunnisciutu per u so caratteru giurgu è allegroficu di machi chì sò stati usati in l'avvista, micca solu in u Dimensione Dimanche, ma ancu i trè primi di dumenica è di dui finalitati dopu.

A sfida finali hè stata a sela à a notte è seguita da un grandi feste artificiale.

Festivaghji, manifestazioni culturali, cuncerti è pildi inculate sò longu à l'alla carnaval in Viareggio è i so zoni vicini, è i ristoranti sò menu di menù di Carnevale.

Ivrea Carnevale in Battaglia

A cità di Ivrea, in a regione Piemonte, hà una festa di carnaval unica cù e razzi medievali. U carnaval includenu una parata di culurita seguita da battagghia in ghjiru à u centru di a cità.

L'urìggini di a battagghia di battaglia sò mururosa, ma u folkloru locale cita a storia di una piccula campagna campagnola chiamata Violetta, chì rebuffe l'avances di un tirannu in regurgitazione in u 12u o 13 sèculu. Ellu decapitò è u chagiu s'hè esaminatu, cù altri paesi chì purtonu u casteddu induve hà campatu.

Duranti a festa di u novu, una ragazza hè sceltu per u rolu di Violetta, è documenti d' arancieri chì si rapprisentanu à u tirannu è i campagnoli spuntanu a frutta aranciutu l'una di l'altri. L'aranci anu presumugati per rapprisentanu e petre e autri armi antichi.

Un desfile vicinu à un mesi prima di Carnevale hè stata di battaglia di battaglia da u domiciliu prima di u marti di Carnevale. L'avvene culminante hè u caldi di i scarli (big polis, eretti in mezzu di a squadra di u distrittu, coperto cù arbuli fugliati) per finisce a tempesta di carnival.

Carnival equestre è Jousting Tournament in Sardegna

A cità di Oristano celebra a Carnevale cun un desfile costumé, razzi di cavalli è una nova volta di un torneo medievale di ghjurnali in un festival chjamatu La Sartigilia.

Sardinia Carnevale in Barbagia Mountain Villages

L'isula di Sardegna hè carca di tradizioni è chì tocca à i veru in i paisaghji Barbagia fora di Nuoro. A tradizione hè riflette forse in i so festivals di Carnaval, influenzatu da cultu anticu è ritu.

Carnevale in Acireale, Sicilia

Acireale pussedi una di e celebrazione di Carnevale più bella di a Sicilia. Floru è macchritte viaghjate urganizate, simili à quessi fatti in Acireale in u 1601. Desfilada per u centru di u baroccu di a cità. Ci hè parechje parechji in Carnevale, è dinò musicali, un torneo di scaccu, avvenimenti per i zitelli è un finalu di focu.

Pont St. Martin Roman Carnevale

Pont Saint-Martin à a Regione Val d'Aosta di u Nordu di Nordu l'Italia celebra a Carnevale in stil romanu cù ninfi è e persone dressed in Togas. volta ancu una carriera di carru. A Tarraghju martedì a sera, festas culminate cù un fugliale è cuminciatu di una effigenza di u diavulu in u ponte di 2 000 anni.

Carnaval brasiliano in Italia

Cento, in a regione Emilia Romagna, hè liata cù a celebrazione Carnivale più famosa in u mondu, Rio de Janeiro, Brazil. I floati sò una qualità assai alta è spessu inclùtanu articuli da u Brasile. U filu di vittoria in u desfile Cento hè in veru mudellu à u Brasil per i festi di Carnaval.

I participanti arrivanu da tutta l'Italia per marchjà in a desfile o viaghjanu à longu nantu à e so muturi è quasi 30 000 chilò di docu sò ghjucati à i spettori in a via di u desfile.

Verona Carnevale

Micca vicinu à Veneza, Verona hà unu di i più antichi celebrations di Carnevale in Italia, data di 1615. U Dimensione Dimensione, Verona hà un grande desfile cù più di 500 carburanti.

Carnaval de Nea in Alpi

A cità turchina alpina di Livigno, vicinu à a fruntiera suiza, celebra a Carnevale cù una prucissioni di schiererinni ghjinirali, seguitatu da una razza d'obstacle, disfatta bagnu è un parata tradiziunale in e strade.

Carnaval albanese in Calabria

In a regione italiana di a Calabria , chì hà avianu assentimenti Albanese, Lungro dette un parade di Carnevale cù a ghjente in vestitu di costumi tradizziunali Albanese.

U Carnaval di Pollinu in Castrovillari comprende e femine in vestiti ind'i costume locale intruzzu è celebrà u vinu Pollinu di a regione, Lacrima di Castrovillari . In a Calabria sittintriunali, Montalto Uffugo detti un casu interessante di u casu di l'omini vistimenti di donna. Hè strugnati i prudutti è sapori di u vinu Pollinu. Dopu a parata, i rè è i riginesi ghjunsenu per una notte di balli cù costumi chì include capelli gianti.